Solutii pt. curatarea injectoarelor si a sistemelor de alimentare Injector Cleaner si Fuel System Cleaner
#1
Posted 18 January 2010 - 04:46 PM
Eu pun la fiecare plin(60l) cate o sticluta de Injector Cleaner, de cele mai multe ori aleg Sonax sau daca nu gasesc, una mai scumpa(nu cele la 10-12 lei).
#2
Posted 18 January 2010 - 05:13 PM
Dar daca nu ai pus de la inceput de cand ai luato ar fi bine sa nu incepi de acum pentru ca in rezervor jos de tot au ramas mizeri de la benzina si sunt tari iar tu cand vei pune solutia aia le vei inmuia si le impingi spre injectoare si asa ca mai rau le infunzi ca mizeria ajunge foarte flexibil acolo si ramane .
Asa ca cea mai buna metoda pt a curata injectoarele este ca uneori sa incerci sa o turezi mai tare ca atunci presinea de aer si temeratura va topi orice mizeie .
#11
Posted 20 January 2010 - 03:19 AM
#16
Posted 24 January 2010 - 09:41 AM
Raziel, on 22 January 2010 - 12:50 PM, said:
care-i metoda cea mai eficienta si lipsita de riscuri?
Cea mai sigura si eficienta e pe aparat... E cu infrasunete parca... Nu bagi toate porcariile in benzina...
dex, on 20 January 2010 - 04:19 AM, said:
La diesel nu stiu exact cum sta treaba dar de ce ar fi altfel ? Nu e acelasi principiu ?
This post has been edited by the_rifle: 24 January 2010 - 09:42 AM
#19
Posted 24 January 2010 - 12:02 PM
the_rifle, on 24 January 2010 - 09:41 AM, said:
asa m-am gandit si eu, ...parca n-am incredere in cele lichide, de pus in benzina...
cam cat costa o curatare din asta cu ultrasunete? e complicat procedeul?
This post has been edited by Raziel: 24 January 2010 - 12:03 PM
#20
Posted 24 January 2010 - 05:48 PM
Raziel, on 24 January 2010 - 01:02 PM, said:
cam cat costa o curatare din asta cu ultrasunete? e complicat procedeul?
Nu e complucat dar dureaza cam o jumatate de ora...
Costa intre 40-60 de ron pe injector depinde de service...
Iti scoate injectoarele si le pune pe masina respectiva care le curata... La un moment dat le umple si cu nu stiu ce detergenti speciali sau nu stiu ce dracu e ca face putina spuma si tot se agita un lichid pe=acolo.... Dupa aceea le verifica daca dau toate aceeasi cantitate de benzina si gata treaba...
Iti dai seama ca daca procesul dureaza o jumatate de ora frectia aia ce se pune in benzina clar e la mishto... plus ca toata solutia aia intra in camera de ardere si daca nu arde in totalitate raman urme de carbon care in timp se transforma in calamina... Adica scoti mizeria de pe injectoare si o pui pe pistoane...
Daca injectoarele sunt murdare , dupa ce le cureti masina trage vizibil mai bine dar automat iti va creste consumul... ( cam cu un litru ... )
This post has been edited by the_rifle: 24 January 2010 - 05:49 PM