Chip tuning, oferta!
#1
Posted 28 January 2010 - 12:10 AM
In urma chiptuning-ului se obtine o crestere de putere de 20-30% pentru motoarele turbo si de 8-12% pentru motoarele normal aspirate, ceea ce duce la o imbunatatire a acceleratiei, a elasticitatii motorului, toate acestea permitand in continuare o utilizare cotidiana lipsita de probleme, nivelul emisiilor de noxe pastrandu-se in limitele impuse de producator.Consumul la acelasi stil de mers va fi mai mic cu aproximativ 6 – 9 % din consumul actual al masinii.
Precizam ca scrierea si citirea ecului se face cu o interfata profesionala (CMD) pentru a se obtine o calitate cat mai buna a lucrarilor, nu cu clone chinezesti care pot cauza blocarea ECU-ului.
Nu sunt folosite harti de putere/cuplu downloadate de pe internet sau cumparate pe cativa euro de pe ebay. Hartile sunt unice pentru fiecare masina si sunt realizate din softul salvat de pe masina clientului in cateva minute si trimis apoi in Budapesta la firma cu care colaboram pentru modificarea necesara, dupa aproximativ 30 minute e primit noul soft si rescris pe masina.
Softul original va fi salvat pe un CD si inmanat clientului, iar revenirea in orice moment la acesta este gratuita.
Oferta pentru membrii forumului: 200 euro.
0727854471 George.
#2
Posted 28 January 2010 - 01:39 AM
Pt. ca ar putea sa iasa din fabrica mai puternice masinile, nu e o chestie de marketing; daca producatorul marcii stia ca se poate scoate mai mult din motor, scoatea din prima, era intr-adevar marketing pt. ca scoatea masini mult mai puternice, pt. fiecare motorizare in parte, doar motorul meu nu e la fel ca cel de 3.0 doar ca acela nu are limitate anumite componente.
Si, daca colaborezi cu o firma din Budapesta, sau ma rog, orice oras ar fi fost, nu asa se procedeaza, ei iti dadeau tot ce aveai nevoie si incasau un procent din ceea ce faceai. Doar nu cred ca sta cineva tot timpul cu ochiul tinta la mail sa astepte sa trimiti tu un mail, sa il modifice, si apoi sa-l trimita inapoi :laughing020:/>
#3
Posted 28 January 2010 - 01:53 AM
ps: un om care isi castiga existenta din resoftari/chiptuning e logic ca are 90% din timpul zilei un laptop cu el si internet mobil.
#4
Posted 28 January 2010 - 01:58 AM
#5
Posted 28 January 2010 - 02:07 AM
anyway, nu mi-ai raspuns cu nimic legat de fiabilitatea pieselor si a uzurii motorului, dar cine se mai pricepe, isi face singur o idee
#6
Posted 28 January 2010 - 02:28 AM
ps: cu cat se creste puterea cu atat fiabilitatea scade (e logic) dar intodeauna recomand o resoftare safe - un raport cat mai bun dintre performanta-fiabilitate.
#7
Posted 28 January 2010 - 02:41 AM
320i e36, on 28 January 2010 - 02:28 AM, said:
ps: cu cat se creste puterea cu atat fiabilitatea scade (e logic) dar intodeauna recomand o resoftare safe - un raport cat mai bun dintre performanta-fiabilitate.
si acest ps trebuie sa fie primul lucru pe care il spui cuiva cand te rogi de el sa vina la chip tuning, nu vrajeala cu marketingul si cu motoare identice dar diferite pe hartie.
nu cred ca vrei sa continuam conversatia ca iti fac reclama negativa
#11
Posted 28 January 2010 - 08:07 PM
dex, on 28 January 2010 - 12:50 PM, said:
George si-a prezentat oferta aici si nimic altceva.
Obiectul acestui topic nu este polemica si nici acela acela de a contesta, infirma sau sustine aplicabilitatea si rezultatul serviciului oferit de el. Sunt useri care probabil doreau sa-i puna intrebari sau sa ceara detalii.
Ca urmare repet ceea ce a postat Christian mai sus si deasemeni te invit si eu sa "chill out"!
Exista mesagerie privata si te invit s-o folosesti.
Ia chestia asta ca un avertisment
#19
Posted 30 January 2010 - 06:04 PM
Am un prieten ce si-a resoftat masina la George si e extrem de multumit.
Nu v-a bagat nimeni oferta pe gat !
Asta cu fiabilitatea pieselor e o mare mangleala.... Pe diferite variante de putere in unele cazuri sunt fix aceleasi piese. Nu va amagiti ca la voi unele piese sunt mai speciale... Vezi diferenta dintre 320 - 325 la E 36....
Am mai auzit de "chedere de M" si alte aberatii...
Sa-mi spuna si mie cineva , ca nu ma prind , pe care piese intervine suprasolicitarea in cazul unui motor pe benzina. Eu am 192 de cai... sa nu-mi ziceti voi mie ca se simt 19 cai in uzura pieselor ca nu va cred... Aveti senzatia ca piesele alea au fost puse la limita rezistentei de catre bmw ? Va inselati amarnic.
Dar am spus-o si o repet... Cine vrea isi face cine nu, face gargara pe forum...
Tutunul dauneaza grav sanatatii ! Ei si ? cine vrea fumeaza cine nu , NU. Cred ca exemplu este foarte potrivit.
This post has been edited by the_rifle: 30 January 2010 - 06:13 PM