BMW AUTO FORUM: Chip tuning, oferta! - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Regulament Bursa comercială

Chip tuning, oferta!

#1 User is offline   320i e36 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 27-January 10

Posted 28 January 2010 - 12:10 AM

Softul din ECU (Electronic Control Unit) este responsabil cu intreg management-ul motorului, controland si regland toate operatiunile importante ale acestuia.Producatorii de autovehicule sunt obligati sa faca multe compromisuri in momentul in care proiecteaza acest soft, supunandu-se standardelor din mai multe tari ale lumii unde urmeaza sa fie exportate automobilele, ei trebuind sa ia in considerare diferenta de calitate a combustibilului la nivel mondial, emisia de gaze de esapament in cazul in care se foloseste combustibil de calitate inferioara, precum si diferentele in functie de tara ale intervalelor de service.Foarte importante sunt si considerentele de ordin financiar, ca de exemplu taxele si asigurarile.In mod normal orice companie producatoare de masini fabrica motoare cu o putere mai mare decat cea pe care o foloseste cu adevarat. Aceasta le da posibilitatea si de a face un joc de marketing prin productia a doua masini identice cu puteri diferite, desi autovehiculele au acelasi motor.Adesea un nivel sporit de performanta de obicei mai scump este realizat prin modificarea soft-ului din ECU, ceea ce noi numim CHIPTUNING / FLASHTUNING/ REMAP.

In urma chiptuning-ului se obtine o crestere de putere de 20-30% pentru motoarele turbo si de 8-12% pentru motoarele normal aspirate, ceea ce duce la o imbunatatire a acceleratiei, a elasticitatii motorului, toate acestea permitand in continuare o utilizare cotidiana lipsita de probleme, nivelul emisiilor de noxe pastrandu-se in limitele impuse de producator.Consumul la acelasi stil de mers va fi mai mic cu aproximativ 6 – 9 % din consumul actual al masinii.

Precizam ca scrierea si citirea ecului se face cu o interfata profesionala (CMD) pentru a se obtine o calitate cat mai buna a lucrarilor, nu cu clone chinezesti care pot cauza blocarea ECU-ului.
Nu sunt folosite harti de putere/cuplu downloadate de pe internet sau cumparate pe cativa euro de pe ebay. Hartile sunt unice pentru fiecare masina si sunt realizate din softul salvat de pe masina clientului in cateva minute si trimis apoi in Budapesta la firma cu care colaboram pentru modificarea necesara, dupa aproximativ 30 minute e primit noul soft si rescris pe masina.

Softul original va fi salvat pe un CD si inmanat clientului, iar revenirea in orice moment la acesta este gratuita.

Oferta pentru membrii forumului: 200 euro.

0727854471 George.

#2 User is offline   dex Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 165
  • Joined: 25-September 09
  • Location:Brno, Czech Republic
  • Car:e60

Posted 28 January 2010 - 01:39 AM

Dar scade fiabilitatea pieselor, nu ?
Pt. ca ar putea sa iasa din fabrica mai puternice masinile, nu e o chestie de marketing; daca producatorul marcii stia ca se poate scoate mai mult din motor, scoatea din prima, era intr-adevar marketing pt. ca scoatea masini mult mai puternice, pt. fiecare motorizare in parte, doar motorul meu nu e la fel ca cel de 3.0 doar ca acela nu are limitate anumite componente.
Si, daca colaborezi cu o firma din Budapesta, sau ma rog, orice oras ar fi fost, nu asa se procedeaza, ei iti dadeau tot ce aveai nevoie si incasau un procent din ceea ce faceai. Doar nu cred ca sta cineva tot timpul cu ochiul tinta la mail sa astepte sa trimiti tu un mail, sa il modifice, si apoi sa-l trimita inapoi :laughing020:/>

#3 User is offline   320i e36 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 27-January 10

Posted 28 January 2010 - 01:53 AM

Salut, toti clientii care au facut chip tuning la mine au stat langa mine cand am trimis fisierul la modificat prin email, cand am vorbit cu colaboratorul meu din Budapesta la telefon, cand am primit fisierul modificat prin email. E usor sa arunci cu noroi. Te rog sa nu mai vorbesti in necunostinta de cauza. Numai bine.

ps: un om care isi castiga existenta din resoftari/chiptuning e logic ca are 90% din timpul zilei un laptop cu el si internet mobil.

#4 User is offline   320i e36 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 27-January 10

Posted 28 January 2010 - 01:58 AM

ps 2: Acum mi-am dat seama cine esti :D/> , esti baiatul de pe bmwclub care in prima faza mi-a trimis un pm ca vrea chip tuning si in a 2-a faza mi-ai trimis un email ca ai vb cu nu stiu ce mari ingineri/mecanici de la BMW si ti-a spus ca nu se poate sa stea cineva dupa mine sa-mi modifice softurile... :lol:/> Inca te astept sa-ti demonstrez contrariul ;)/> , nu ma pune la zid (ma fci mincinos) fara sa ma cunosti si mai ales ca infoprmatiile pe care le-ai cerut sunt de la niste oameni care nu m-au vazut/lucrat cu mine niciodata.

#5 User is offline   dex Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 165
  • Joined: 25-September 09
  • Location:Brno, Czech Republic
  • Car:e60

Posted 28 January 2010 - 02:07 AM

daca spui ca te-am facut mincinos inseamna ca te simti cu musca pe caciula, fa un review si vezi unde am afirmat asa ceva
anyway, nu mi-ai raspuns cu nimic legat de fiabilitatea pieselor si a uzurii motorului, dar cine se mai pricepe, isi face singur o idee

#6 User is offline   320i e36 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 27-January 10

Posted 28 January 2010 - 02:28 AM

"Doar nu cred ca sta cineva tot timpul cu ochiul tinta la mail sa astepte sa trimiti tu un mail, sa il modifice, si apoi sa-l trimita inapoi" Ce reiese din fraza asta?

ps: cu cat se creste puterea cu atat fiabilitatea scade (e logic) dar intodeauna recomand o resoftare safe - un raport cat mai bun dintre performanta-fiabilitate.

#7 User is offline   dex Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 165
  • Joined: 25-September 09
  • Location:Brno, Czech Republic
  • Car:e60

Posted 28 January 2010 - 02:41 AM

View Post320i e36, on 28 January 2010 - 02:28 AM, said:

"Doar nu cred ca sta cineva tot timpul cu ochiul tinta la mail sa astepte sa trimiti tu un mail, sa il modifice, si apoi sa-l trimita inapoi" Ce reiese din fraza asta?

ps: cu cat se creste puterea cu atat fiabilitatea scade (e logic) dar intodeauna recomand o resoftare safe - un raport cat mai bun dintre performanta-fiabilitate.

si acest ps trebuie sa fie primul lucru pe care il spui cuiva cand te rogi de el sa vina la chip tuning, nu vrajeala cu marketingul si cu motoare identice dar diferite pe hartie.
nu cred ca vrei sa continuam conversatia ca iti fac reclama negativa

#8 User is offline   320i e36 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 27-January 10

Posted 28 January 2010 - 02:48 AM

Intreaba clientii care si-au facut la mine resoftari cum le merge masinile si cati km au decand si le-au modificat. Asta va spune tot despre serviciile mele, in rest sunt doar vorbe, presupuneri, etc.

#9 User is offline   320i e36 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 27-January 10

Posted 28 January 2010 - 12:31 PM

Vrei sa faci resoftare bine, nu vrei iarasi bine, nu ma mai obosesc sa dau explicatii inutile.

ps: apropo eu fac chip tuning nu predau lectii de gramatica.

#10 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 28 January 2010 - 01:06 PM

View Post320i e36, on 28 January 2010 - 12:53 PM, said:

"Gramaticiiiile" sunt offtopic aici ;)/>.


Indeed.



#11 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 28 January 2010 - 08:07 PM

View Postdex, on 28 January 2010 - 12:50 PM, said:

ti-am zis mai sus ca nu are rost sa mai discuti cu mine despre chiptuning, ca nu ajungi la un final, restul a fost legat de gramaticiiiiiile tale


George si-a prezentat oferta aici si nimic altceva.
Obiectul acestui topic nu este polemica si nici acela acela de a contesta, infirma sau sustine aplicabilitatea si rezultatul serviciului oferit de el. Sunt useri care probabil doreau sa-i puna intrebari sau sa ceara detalii.
Ca urmare repet ceea ce a postat Christian mai sus si deasemeni te invit si eu sa "chill out"!
Exista mesagerie privata si te invit s-o folosesti.
Ia chestia asta ca un avertisment

#12 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 28 January 2010 - 08:38 PM

Să ne relaxăm cu toţii. :)/>

Fiecare face resoftare pe riscul său, e clar că există riscuri şi că fiabilitatea scade, este un lucru evident.

#13 User is offline   dex Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 165
  • Joined: 25-September 09
  • Location:Brno, Czech Republic
  • Car:e60

Posted 28 January 2010 - 08:45 PM

noh, imi puteti sterge mie posturile, eu corectez pe oricine indiferent de situatie cand vad astfel de greseli gramaticale grave

#14 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 28 January 2010 - 08:45 PM

Nu vreau să ştergem posturi care nu conţin obscenităţi, vreau să fie o atmosferă cât mai amicală. :)/>

#15 User is offline   andrei™ Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 164
  • Joined: 17-November 09

Posted 29 January 2010 - 02:18 PM

View PostCiupanezu, on 28 January 2010 - 08:45 PM, said:

Nu vreau să ştergem posturi care nu conţin obscenităţi, vreau să fie o atmosferă cât mai amicală. :)/>

Cu o persoana de genul lui dex, care jigneste, vrei, tu, sa faci o atmosfera amiabila? :unsure:/>

#16 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 29 January 2010 - 02:19 PM

Arată-mi posturi care conţin jigniri si le voi şterge.

#17 User is offline   andrei™ Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 164
  • Joined: 17-November 09

Posted 29 January 2010 - 02:31 PM

Avea un post, nu mai stiu in ce topic, in care incerca, printr-o maniera lipsita de bun simt, sa ne dovedeasca atotstiinta sa.

#18 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 29 January 2010 - 02:52 PM

Poţi să-mi atragi atenţia pe mess sau să dai report dacă vezi vreun post care te deranjează.

#19 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 30 January 2010 - 06:04 PM

Hai ca incep sa-mi amintesc de BMWclub... Cine vrea isi face cine nu nu-si face... Ce atata discutie ?

Am un prieten ce si-a resoftat masina la George si e extrem de multumit.

Nu v-a bagat nimeni oferta pe gat !

Asta cu fiabilitatea pieselor e o mare mangleala.... Pe diferite variante de putere in unele cazuri sunt fix aceleasi piese. Nu va amagiti ca la voi unele piese sunt mai speciale... Vezi diferenta dintre 320 - 325 la E 36....

Am mai auzit de "chedere de M" si alte aberatii...

Sa-mi spuna si mie cineva , ca nu ma prind , pe care piese intervine suprasolicitarea in cazul unui motor pe benzina. Eu am 192 de cai... sa nu-mi ziceti voi mie ca se simt 19 cai in uzura pieselor ca nu va cred... Aveti senzatia ca piesele alea au fost puse la limita rezistentei de catre bmw ? Va inselati amarnic.


Dar am spus-o si o repet... Cine vrea isi face cine nu, face gargara pe forum...

Tutunul dauneaza grav sanatatii ! Ei si ? cine vrea fumeaza cine nu , NU. Cred ca exemplu este foarte potrivit.

This post has been edited by the_rifle: 30 January 2010 - 06:13 PM


#20 User is offline   Duxter Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 280
  • Joined: 08-September 09
  • Location:Suceava

Posted 31 January 2010 - 01:40 AM

Sal, ce parere ai...cat crezi ca pot obtine din soft ? Ca modificari am evacuarea completa (dubla) cu serpisori + Admisie de M50 :)/>

LE: masina este un 523i 1997 motor M52B25

This post has been edited by Duxter: 31 January 2010 - 01:48 AM


  • (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users