Page 1 of 1
URS - Eventuala achizitie
#1
Posted 30 January 2010 - 09:07 PM
Cam cat de "Spart" ar putea fi un urs care aparent nu e lovit dar in poza nu pare nici scos din cutie ?
Nu ma intereseaza cat de OK e pe motor. Costul e de 400 de euro... Oare merita achizitionat si tinut degeaba pana am bani sa ma apuc de el ? Sau sa achizitionez asa ceva in momentul in care ma pot ocupa de el ?
Suma nu e prea mare dar si masina poate fi mare cazan ( cu certitudine... )
Mereu mi-am dorit un urs ...
Pe de alta parte mai am de facut la E36 o multime de alte lucruri dar ma tenteaza asta datorita pretului foarte mic de achizitie... Inconvenientul e ca e la dracu-n praznic prin maramures si nu-mi sta carul in drum sa ma duc doar sa-l vad iar din poza n-am cum sa-mi dau seama cat de ruginit e...
Nu ma intereseaza cat de OK e pe motor. Costul e de 400 de euro... Oare merita achizitionat si tinut degeaba pana am bani sa ma apuc de el ? Sau sa achizitionez asa ceva in momentul in care ma pot ocupa de el ?
Suma nu e prea mare dar si masina poate fi mare cazan ( cu certitudine... )
Mereu mi-am dorit un urs ...
Pe de alta parte mai am de facut la E36 o multime de alte lucruri dar ma tenteaza asta datorita pretului foarte mic de achizitie... Inconvenientul e ca e la dracu-n praznic prin maramures si nu-mi sta carul in drum sa ma duc doar sa-l vad iar din poza n-am cum sa-mi dau seama cat de ruginit e...
#9
Posted 31 May 2010 - 08:48 PM
o mica schema poate te ajuta
* To reset OIL SERVICE, maintain the connection for approximately 3 seconds.
* To reset INSPECTION, maintain the connection for approximately 12 seconds.
* To reset OIL SERVICE, maintain the connection for approximately 3 seconds.
* To reset INSPECTION, maintain the connection for approximately 12 seconds.
Attached File(s)
-
reset1.gif (57.93K)
Number of downloads: 18
#11
Posted 16 February 2011 - 09:27 PM
la e30 mai e o problema "clasica" apropo de resetat oil service / inspection...acumulatorii din clusterul de bord, daca nu-i schimbi si sunt uzati / scursi nu o sa poti reseta...in plus o sa apara alte probleme (se corodeaza traseele circuitului imprimat de la "supa" care se scurge din acumulatorii defecti/vechi) ca functionarea intermitenta a turometrului, temp apa, etc
Page 1 of 1