Motoare M E36-E46 specificatii tacheti
#5
Posted 05 February 2010 - 11:27 PM
the_rifle, on 05 February 2010 - 02:30 PM, said:
Ora de lectura :D/>
http://www.turnermot...CT_ID=086311700
#6
Posted 09 February 2010 - 04:02 AM
Duxter, on 06 February 2010 - 12:27 AM, said:
Mda... Am inteles nimic...
Schrick Solid Lifter conversie Kit (convertizor lifters hidraulice pentru a lifters solide) Partea #: 086311700 Aplicatii: 1991 - 2005 (E36 E34 E46 Z3 MZ3) Un obstacol major pentru un track-doar masina este limitarea lifters supapei hidraulice în M50, S50-SUA, M52, S52-SUA, M52TU, şi motoarele M54. Aceste în mod eficient pentru a limita turatii 7200-7300 RPM ca float supapele "" la turatii mari, care duc la piston-supapa de contact. Prin conversia la un Montator prelucrate solidă, şi modernizarea alte zone ale motorului, puteţi configura trenul supapa pentru a rezista la RPM ridicat de rulare. Nu numai ca puteţi asteptare pentru mai multă putere, puteţi ajuta la prevenirea deteriorării în timpul unei uşoară mecanic de peste-REV. Acest kit include feronerie mecanice de a converti tappets Montator hidraulice la lifters solide (cum ar fi cea a motorului S54). Galeata Montator rămâne în loc cu excentric Schrick solide care înlocuieşte originalul. Acestea funcţionează pe toate M50, M52, S50, S52 şi motoarele M54 şi s-au dovedit, în mod normal, aspirat, precum şi motoare supraalimentate. Un came personalizat este necesar. Instalare Professional şi configurare este obligatorie, deoarece acestea necesită ansamblu complet de cap, verificarea şi bate joc de robinet, apoi dis-de asamblare şi de prelucrare a excentric Schrick de Spec. Acest kit include feronerie suficient pentru 24 de supape. Avem, de asemenea, să piese individuale, dacă sunteţi în căutarea pentru piese unice. Acest preţ este pentru un set complet de 24.
Deci ce face asta ? :unsure:/>
Deci presupun ca e o conversie de la tacheti (...) la tacheti hidraulici...E bun.
Motor de M imi lipseste ca uite kit de conversie am gasit :D/>
This post has been edited by the_rifle: 09 February 2010 - 04:06 AM
#9
Posted 09 February 2010 - 03:34 PM
Depinde de motor si de modificari eu am zis 8000 de la mine ramane sa stabileasca cei in domeniu care va fi turatia. Mod ideal pt o masina de circuit...parerea mea :)/>
This post has been edited by Duxter: 09 February 2010 - 03:38 PM
#12
Posted 09 February 2010 - 07:25 PM
Quote
Thanks to recent innovations in reducing valvetrain mass, hydraulic roller cams are revving higher than ever. However, for sheer performance, solid lifters still reign supreme for one simple reason. "Stiffer valvetrain components provide better control as engine speed increases, and this increases the rpm limit of the valvetrain, since deflection is decreased," says Billy. Deflection robs the engine of the valve-open duration it needs as engine speed increases. Bigger cams are conducive to high-rpm performance, but as rpm increases, the loads on the lifters, pushrods, and rockers increase as well. Due to deflection, this means the engine sees a smaller cam at high rpm. "Up to about 6,000 rpm, the inherent deflection of hydraulic lifters isn't an issue, and many are used satisfactorily to about 7,000-7,500 rpm," Billy says. "However, even if valvetrain control is maintained to 7,000 rpm, horsepower improvements are still common when switching to a solid lifter."
http://www.chevyhipe...ic_lifters.html
#13
Posted 09 February 2010 - 08:16 PM
Duxter, on 09 February 2010 - 07:00 PM, said:
Ce rost ar mai avea masinile modificate ? Na eu v-am lasat sa cititi cine vrea crede cine nu nu, ramane el insusi expertul ;)/>
Păi rostul maşinilor modificate este obţinea unor performanţe mai mult sau mai puţin extreme.
Distracţia costă întotdeauna.
Majoritatea maşinilor modificate nu sunt folosite ca maşini de zi cu zi tocmai din cauza fiabilităţii scăzute.
#14
Posted 09 February 2010 - 08:23 PM
Duxter, on 09 February 2010 - 03:34 PM, said:
Depinde de motor si de modificari eu am zis 8000 de la mine ramane sa stabileasca cei in domeniu care va fi turatia. Mod ideal pt o masina de circuit...parerea mea :)/>
Orice masina de peste 100de cp nu e masina de oras/zi cu zi/mers la piata etc :)/>
This post has been edited by Duxter: 09 February 2010 - 08:24 PM
#17
Posted 09 February 2010 - 09:04 PM
O maşină de 100 cp este în general destul de lentă şi de slabă în depăşiri.
E o maşină ok strict pentru oraş, însă este o imensă exagerare să spui că orice maşină de peste 100 cp nu este şi nu poate fi folosită ca maşină de zi cu zi.
Poţi conduce zilnic şi o maşină de 300 cp dacă te ţine buzunarul, problema e alta în cazul maşinilor de zi cu zi.
Să fie fiabile şi nu foarte rigide, să nu aibă o suspensie foarte dură, să fie uşor de parcat, cu alte cuvinte să nu fie maşini sport în adevăratul sens al cuvântului.
Este evident că Jeremy Clarkson nu are ca maşină de zi cu zi vreun Fiat Panda ca James May, sunt sigur că are o maşină de măcar 200 cp.
#19
Posted 04 February 2011 - 12:12 PM
Duxter, on 10 February 2010 - 12:10 AM, said:
Ai treaba nu gluma.... :lol:/>
Atunci mie mi-ar ajungeasta:
http://img204.imageshack.us/img204/5771/urlt.jpg
....la cata treaba ameu. :wub:/>
Voie buna.