Page 1 of 1
Cum se manifesta un calculator plin cu apa ? ECU
#1
Posted 06 February 2010 - 06:29 AM
Cum se manifesta un calculator in care a intrat apa ? ( Ecu )
Ce face si ce nu face motorul in acel moment ?
Da benzina si scanteie ? Invarte ? E mort in totalitate ? Etc... A patit cineva chestia asta ( presupun ca da...)
Mie nu-mi porneste masina si ma gandesc ca si asta ar fi o cauza... Cand m-am uitat la Ecu era cam umed...
Ce face si ce nu face motorul in acel moment ?
Da benzina si scanteie ? Invarte ? E mort in totalitate ? Etc... A patit cineva chestia asta ( presupun ca da...)
Mie nu-mi porneste masina si ma gandesc ca si asta ar fi o cauza... Cand m-am uitat la Ecu era cam umed...
#3
Posted 06 February 2010 - 01:29 PM
#4
Posted 06 February 2010 - 07:04 PM
the_rifle, on 06 February 2010 - 06:29 AM, said:
Cum se manifesta un calculator in care a intrat apa ? ( Ecu )
Ce face si ce nu face motorul in acel moment ?
Da benzina si scanteie ? Invarte ? E mort in totalitate ? Etc... A patit cineva chestia asta ( presupun ca da...)
Mie nu-mi porneste masina si ma gandesc ca si asta ar fi o cauza... Cand m-am uitat la Ecu era cam umed...
Ce face si ce nu face motorul in acel moment ?
Da benzina si scanteie ? Invarte ? E mort in totalitate ? Etc... A patit cineva chestia asta ( presupun ca da...)
Mie nu-mi porneste masina si ma gandesc ca si asta ar fi o cauza... Cand m-am uitat la Ecu era cam umed...
Inca nu ai reusit sa o pornesti?
#5
Posted 07 February 2010 - 02:44 AM
eu am avut o problema de genul asta, mai exact facea condens fix in interiorul ECU, incepea sa balbaie ca si cum s-ar termina benzina (aveam ECU separat alimentare/aprindere si problema era doar la cel de alimentare) se oprea si nu mai pornea decat cand vroia ea, imi aduc aminte ca mi-a facut asa dupa ce am spalat-o odata, am scos ECU, l-am lasat pe calorifer la spalatorie (era iarna) timp de juma de ora dupa care a pornit fara probleme, am schimbat acel ECU si nu am mai avut probleme
#7
Posted 02 March 2010 - 11:09 PM
ECU-ul meu a facut baita si dupa un dush cu spray de contacte si o uscare si-a revenit. Da jos ecu, desfa-l cu mare grija si sterge-l cu o carpa moale.
Simptomele sunt, mers neregulat la relanti, rateuri ocazional se opreste motorul la semafor si cel mai rau se opreste si nu mai porneste.
spor la treaba
P.S. daca nu te descurci suna-ma 0761.401.631
Simptomele sunt, mers neregulat la relanti, rateuri ocazional se opreste motorul la semafor si cel mai rau se opreste si nu mai porneste.
spor la treaba
P.S. daca nu te descurci suna-ma 0761.401.631
#8
Posted 06 March 2010 - 05:22 AM
ciupi, on 03 March 2010 - 12:09 AM, said:
ECU-ul meu a facut baita si dupa un dush cu spray de contacte si o uscare si-a revenit. Da jos ecu, desfa-l cu mare grija si sterge-l cu o carpa moale.
Simptomele sunt, mers neregulat la relanti, rateuri ocazional se opreste motorul la semafor si cel mai rau se opreste si nu mai porneste.
spor la treaba
P.S. daca nu te descurci suna-ma 0761.401.631
Simptomele sunt, mers neregulat la relanti, rateuri ocazional se opreste motorul la semafor si cel mai rau se opreste si nu mai porneste.
spor la treaba
P.S. daca nu te descurci suna-ma 0761.401.631
S-a rezolvat. Am schimbat motorul :D/>
Page 1 of 1