BMW AUTO FORUM: probleme pompa injectie - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

probleme pompa injectie

#1 User is offline   eclipsaus Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 27
  • Joined: 23-January 10
  • Location:Ploiesti
  • Car:asteptam

Posted 17 February 2010 - 02:39 AM

problema sta astfel:
un motor de 2.5 tds m51d25 pus pe un e32
(nu ma condamnati ca mi-am batut joc de masina, tinand cont ca l-am cumparat cu un motor m21d24 de 86cp, deci..... iar m51 l-am avut la indemana, daca este cineva cu vreun motor 3.5 destul de ieftin, as fi mai mult decat recunoscator..)

cum e32 nu este 'obisnuit' cu acest motor, bineinteles ca nu am avut partea electronica, mai exact ECU+ alti senzori(gen potentiometrul de acceleratie) si am montat o pompa de injectie mecanica, care se dovedeste a fi un screp, fiindca curge, intrerupe, merge de capul ei mai exact.
si acum dilema:
eu mai am o pompa de injectie electronica, cea a motorului. daca fac rost si de calculator si de instalatie, de ce maruntaie mai am nevoie, gen senzori si alte minunatii?

este vreo diferenta intre pompa electronica de 2.5tds si cea mecanica de 2.4td? ma refer la performante.

ce ma sfatuiti? sa repar pompa mecanica? sau sa ma zbat s-o montez pe cea electronica?

#2 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 17 February 2010 - 11:59 AM

Să schimbi motorul.

E32 e o maşină mult prea mare şi grea pentru motorul ăla leşinat de 2.5tds.

#3 User is offline   eclipsaus Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 27
  • Joined: 23-January 10
  • Location:Ploiesti
  • Car:asteptam

Posted 17 February 2010 - 04:19 PM

nu m-ati inteles... sunt constient ca este un motor nepotrivit pt e32(cu toate ca e38 725tds are 1.8t, cu mult mai mult decat 1.6t ale e32ului meu) , dar pe asta l-am avut la indemana. cand imi va permite bugetul garantat o sa pun un 3.5(macar m30), dar in momentul de fata nu-mi permit dpdv financiar...
ceea ce ma intereseaza pe mn este diferenta dintre pompa mecanica si cea electronica, si care este mai indicata?

#4 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 17 February 2010 - 04:39 PM

Indicat este să iei o pompă electronică, adică să faci motorul să meargă exact ca din fabrică, fără improvizaţii.

#5 User is offline   eclipsaus Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 27
  • Joined: 23-January 10
  • Location:Ploiesti
  • Car:asteptam

Posted 17 February 2010 - 08:49 PM

pompa electronica o am, iar acum urmeaza marea intrebare:
in afara de pompa electronica si ecu, de ce maruntaie mai este nevoie?
ma refer la senzori sau stiu io ce alte sonde, etc..

#6 User is offline   ciupi Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 44
  • Joined: 17-February 10
  • Location:Bucuresti
  • Car:E32 750IL

Posted 12 March 2010 - 09:52 PM

Pai cam trebuie ceva senzori.
In primul rand iti trebuie instalatia electrica pt m51 si nodificarile aferente in mufa ce face legatura intre instalatia masinii si cea a motorului.
Cei mai importanti senzori sunt :
MAF - debitmetru aer (unele modele de e34 parca nu au, e36 sigur are)
Senzor Temperatura aer - cel din galeria de admisie -
Senzor temperatura apa - cel din chiuloasa
Senzorul (termocupla) de temperatura - tot in chiuloasa

inafara de MAF pe care nu stiu daca il ai restul senzorilor sigur exista.
Verifica si in linkurile pe care le-am pus mai jos, in special in al doilea link senzorul 8.

http://www.realoem.c...379&hg=13&fg=15

http://www.realoem.c...329&hg=11&fg=15

#7 User is offline   eclipsaus Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 27
  • Joined: 23-January 10
  • Location:Ploiesti
  • Car:asteptam

Posted 14 March 2010 - 02:27 AM

View Postciupi, on 12 March 2010 - 09:52 PM, said:

Pai cam trebuie ceva senzori.
In primul rand iti trebuie instalatia electrica pt m51 si nodificarile aferente in mufa ce face legatura intre instalatia masinii si cea a motorului.
Cei mai importanti senzori sunt :
MAF - debitmetru aer (unele modele de e34 parca nu au, e36 sigur are)
Senzor Temperatura aer - cel din galeria de admisie -
Senzor temperatura apa - cel din chiuloasa
Senzorul (termocupla) de temperatura - tot in chiuloasa

inafara de MAF pe care nu stiu daca il ai restul senzorilor sigur exista.
Verifica si in linkurile pe care le-am pus mai jos, in special in al doilea link senzorul 8.

http://www.realoem.c...379&hg=13&fg=15

http://www.realoem.c...329&hg=11&fg=15



ms pt informatii, dar cred ca ma resemnez, ca nu pot sa rezolv cu potentiometrul de la acceleratie, asa ca am rezolvat pompa mecanica si mai indur putin pana fac rost de un motor demn de e32. :rolleyes:/>

This post has been edited by eclipsaus: 14 March 2010 - 02:27 AM


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users