BMW AUTO FORUM: Mica intarziere in acceleratie... - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Mica intarziere in acceleratie... ...in zona 2.000rpm...

#1 User is offline   sawyer Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 11-February 10
  • Location:Iasi/Bucuresti
  • Car:BMW E46 318d Touring 8/2004; BMW E46 318i Automatik 6/2002; Ex: BMW E39 525d 8/2001
  • Motorcycle:Honda CBR 600 F3 '98

Posted 17 February 2010 - 10:52 PM

S-a mai discutat acest fapt si pe alte forumuri dar odata cu posturile stranse subiectul discutiei drifta in alte centre de discutii. Asa ca m-am hotarast sa intreb si aici :)/> . Masina in cauza E46 318d 8/2004. De pornit porneste foarte bine, nu am probleme in mers, motorul s-au transmisia nu bruscheaza sau alte probleme de genul. In schimb, un singur lucru am observat recent. In momentul in care tin acceleratia foarte putin apasata(numai si numai in viteza intai) si turometru ajunge in zona 1900-2000-2100(aceeasta turatie in a 1-a insemnand viteza de 20-30 km/h) are loc o intarziere in acceleratie. Nu se opreste din a accelera insa parca devine deodata mai lenesa...parca te apuca cineva de spoilerul spate si te tine 1-2 secunde, scazand puterea de a accelera. Dupa 2100 intra din nou in regimul normal insa fara a brusca la iesirea din acea intarziere. Totul are loc foarte lin si daca nu esti obisnuit cu masina nu cred ca ai observa. Eu insa am sesizat acest lucru si inainte nu facea. Daca accelerez mai tare, intarzierea nu se mai simte si culmea nici atunci cand tin acceleratia putin apasata in viteza intai nu face de fiecare data, ci dor uneori. Din cate am inteles din alte discutii problema ar fi epuratorul, care intradevar la mine nu este schimbat ci urmeaza sa il schimb in maxim 1000 de km cand am revizia. Insa gasiti si alte motive pentru acest lucru? Sa fie un semn al turbinei? Desi daca ar fi fost obosita, probabil, ar fi tras mai greu in toate situatiile si nu numai in cea descrisa mai sus si doar uneori. Teoria cu epuratorul imbacsit mie mi se pare plauzibila si logica insa imi scapa mie ceva? Multumesc mult :rolleyes:/> !

#2 Guest_poleposition_*

  • Group: Guests

Posted 17 February 2010 - 11:13 PM

nu stiu ce problema ai la masina, insa a inceput sezonul 6 din LOST :jump:/>

PS: nick-ul tau e de vina :P/>

#3 User is offline   sawyer Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 11-February 10
  • Location:Iasi/Bucuresti
  • Car:BMW E46 318d Touring 8/2004; BMW E46 318i Automatik 6/2002; Ex: BMW E39 525d 8/2001
  • Motorcycle:Honda CBR 600 F3 '98

Posted 17 February 2010 - 11:19 PM

View Postpoleposition, on 17 February 2010 - 11:13 PM, said:

nu stiu ce problema ai la masina, insa a inceput sezonul 6 din LOST :jump:/>

PS: nick-ul tau e de vina :P/>


Crezi ca nu stiu :lol:/> ? Mi-as fi pus si username-ul pe bmwclub da nu au vrut sa mi-l mai schimbe...apropox...daca toti ne cunoastem pe acilea de pe celalalt forum ma prezint...sunt userul "f1bogdan" de pe bmwclub :ph34r:/> . Momentan am lasat putin lostul deoparte(da...is fan dupa cum se vede) sa ma uit la seriile "Lie to me"...mi se par geniale. Lostul cred ca deja se duce mult prea in zona SF. Dar om vedea...atat timp cat Sawyer e acolo sa "ia totul in serios" ma uit...gata cu offtopicul pe pirmul meu topic pe acilea :lol:/> ! Ia zi pole...ce am la masina :P/> ? Un ciocan i-ar face bine? :wub:/>

#4 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 18 February 2010 - 12:00 AM

Curăţă EGR-ul. :)/>

#5 User is offline   sawyer Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 11-February 10
  • Location:Iasi/Bucuresti
  • Car:BMW E46 318d Touring 8/2004; BMW E46 318i Automatik 6/2002; Ex: BMW E39 525d 8/2001
  • Motorcycle:Honda CBR 600 F3 '98

Posted 18 February 2010 - 11:08 AM

View PostCiupanezu, on 18 February 2010 - 12:00 AM, said:

Curăţă EGR-ul. :)/>


Aha...Merci! EGR-ul este asta? Pentru ca eu mult timp am confundat EGR-ul cu teava de la coolerul EGR(acea teava pe care se afla termostatul de EGR). E vreun catch in al demonta? Trebuie facut ceva dupa(gen aerisiri sau mai stiu eu ce)? Sau e ceva straight foward asa cum imi pare la o prima vedere? 3-4 furtunele si cateva suruburi...merci!

This post has been edited by sawyer: 18 February 2010 - 11:08 AM


#6 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 18 February 2010 - 11:50 AM

Da, acesta este.
Nu, e destul de simplu.

E mult de muncă să-l cureţi, în rest nu e complicat.

Cumpără decarbusolv, îţi va fi mult mai uşor.

#7 User is offline   grozadan Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 498
  • Joined: 15-September 09
  • Location:Bucuresti/Cluj Napoca
  • Car:E39 530d touring 2001

Posted 18 February 2010 - 12:06 PM

sau http://www.sonax.sto...nax.php?id=1093

#8 User is offline   sawyer Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 11-February 10
  • Location:Iasi/Bucuresti
  • Car:BMW E46 318d Touring 8/2004; BMW E46 318i Automatik 6/2002; Ex: BMW E39 525d 8/2001
  • Motorcycle:Honda CBR 600 F3 '98

Posted 18 February 2010 - 04:02 PM

O solutie(spray) de curatat lantul la motocicleta sau de curatat franele nu este bun? Nu de alta insa am stocul bine strans acasa. :lol:/>

#9 User is offline   grozadan Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 498
  • Joined: 15-September 09
  • Location:Bucuresti/Cluj Napoca
  • Car:E39 530d touring 2001

Posted 18 February 2010 - 08:39 PM

nu prea cred,altfel ar fi solutie de caratat frana si egr-ul+uns lanturile :lol:/>

#10 User is offline   sawyer Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 11-February 10
  • Location:Iasi/Bucuresti
  • Car:BMW E46 318d Touring 8/2004; BMW E46 318i Automatik 6/2002; Ex: BMW E39 525d 8/2001
  • Motorcycle:Honda CBR 600 F3 '98

Posted 18 February 2010 - 10:57 PM

View Postgrozadan, on 18 February 2010 - 08:39 PM, said:

nu prea cred,altfel ar fi solutie de caratat frana si egr-ul+uns lanturile :lol:/>

Mda...ai si u dreptate. Ma gandeam ca am multe solutii pentru lantul la motocicleta(o intretin ca ochii din cap) si poate puteam folosi unul din ele...am sa ma bag la unul special pentru EGR! Merci!

#11 User is offline   doryboss Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 186
  • Joined: 14-February 10
  • Location:bucuresti
  • Car:e39 3.0d

Posted 18 February 2010 - 11:27 PM

daca nu ai ce face maine vino la mine ca ma apuc eu de schimbat placutele la masina si iti arat eu cu EGR cum sta treaba cu curatatul

#12 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 18 February 2010 - 11:36 PM

View Postsawyer, on 18 February 2010 - 04:02 PM, said:

O solutie(spray) de curatat lantul la motocicleta sau de curatat franele nu este bun? Nu de alta insa am stocul bine strans acasa. :lol:/>


Acele soluţii au alt rol, nu sunt pentru curăţare.

#13 User is offline   sawyer Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 11-February 10
  • Location:Iasi/Bucuresti
  • Car:BMW E46 318d Touring 8/2004; BMW E46 318i Automatik 6/2002; Ex: BMW E39 525d 8/2001
  • Motorcycle:Honda CBR 600 F3 '98

Posted 19 February 2010 - 09:44 AM

View PostCiupanezu, on 18 February 2010 - 11:36 PM, said:

Acele soluţii au alt rol, nu sunt pentru curăţare.


Pai cum nu au legatura? Spray de "curatat lantul" este pentru......curatat. Eu pe langa curatarea lantului l-am folosit si la curatarea acelei "mamaligi" negre care se formeaza in zona pinionului ce iese din cutia de viteze. Acolo exista un mic locas(la alte motociclete acel pinion este la vedere) acoperit de un capac. Lantul arunca uleiul cu mizerie fix in acel locas din cauza fortei centrifuge care actioneaza asupra lantului cand ruleaza pe pinion(de aceea nu se recomanda sa dai cu ulei simplu pe lant ci mai degraba cu un fel de solutie lipicioasa care te scuteste mai multe de astfel de depuneri). Cu timpul acea mizerie se intareste(nu e la fel de teapana precum cea din EGR insa e destul de greu de curatat). Eu am dat cu spray de curatat lantul...si am asteptat 5 min. Acea depunere s-a inmuiat fiind apoi suficienta presiunea din spray ca sa o indeparteze definitiv. Deci cred ca merge si cu asa ceva + ca nu ataca garniturile din cauciuc spray-ul de curatat lantul(e facut sa protejeze cat mai bine O-ring-urile)....insa o sa tin cont de sfaturile voastre si o sa folosesc unul din produsele recomandate....nu ma indoiesc de faptul ca-s mai eficiente decat asta de care am spus eu...insa probabil ca merge si cu asta. Multam de sfat Ciupa si grozadan.

@doryboss...merci ca te-ai oferit, insa is putin ocupat weekendul asta. Weekendul viitor fac revizia si ma apuc sa-l curatz. Am citit pe forumuri ca e banal de curatat...trebuie rabdare...si dinasta am cat carul atunci cand vine vorba de intretinut masina/motocicleta...chiar daca ar fi fost complicat tot as fi preferat sa o fac singur...altfel nu invatz decat teorie :lol:/> ! Merci mult oricum...sunt recunoscator :D/> !

This post has been edited by sawyer: 19 February 2010 - 09:47 AM


#14 User is offline   doryboss Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 186
  • Joined: 14-February 10
  • Location:bucuresti
  • Car:e39 3.0d

Posted 19 February 2010 - 10:01 AM

daca iei sprai de decarburol este super simplu ca are o prelungire de plpastic si cu aia ajungi in toate locurile
mai putin accesibile

#15 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 19 February 2010 - 11:30 AM

View Postsawyer, on 19 February 2010 - 09:44 AM, said:

Pai cum nu au legatura? Spray de "curatat lantul" este pentru......curatat. Eu pe langa curatarea lantului l-am folosit si la curatarea acelei "mamaligi" negre care se formeaza in zona pinionului ce iese din cutia de viteze. Acolo exista un mic locas(la alte motociclete acel pinion este la vedere) acoperit de un capac. Lantul arunca uleiul cu mizerie fix in acel locas din cauza fortei centrifuge care actioneaza asupra lantului cand ruleaza pe pinion(de aceea nu se recomanda sa dai cu ulei simplu pe lant ci mai degraba cu un fel de solutie lipicioasa care te scuteste mai multe de astfel de depuneri). Cu timpul acea mizerie se intareste(nu e la fel de teapana precum cea din EGR insa e destul de greu de curatat). Eu am dat cu spray de curatat lantul...si am asteptat 5 min. Acea depunere s-a inmuiat fiind apoi suficienta presiunea din spray ca sa o indeparteze definitiv. Deci cred ca merge si cu asa ceva + ca nu ataca garniturile din cauciuc spray-ul de curatat lantul(e facut sa protejeze cat mai bine O-ring-urile)....insa o sa tin cont de sfaturile voastre si o sa folosesc unul din produsele recomandate....nu ma indoiesc de faptul ca-s mai eficiente decat asta de care am spus eu...insa probabil ca merge si cu asta. Multam de sfat Ciupa si grozadan.


Spray-ul de lanţ nu doar curăţă cât şi lubrifiază. :)/>

Este dificil să cureţi EGR-ul cu aşa ceva.

Chiar şi cu un produs dedicat, este destul de mult de muncă.

#16 User is offline   sawyer Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 11-February 10
  • Location:Iasi/Bucuresti
  • Car:BMW E46 318d Touring 8/2004; BMW E46 318i Automatik 6/2002; Ex: BMW E39 525d 8/2001
  • Motorcycle:Honda CBR 600 F3 '98

Posted 19 February 2010 - 12:11 PM

View PostCiupanezu, on 19 February 2010 - 11:30 AM, said:

Spray-ul de lanţ nu doar curăţă cât şi lubrifiază. :)/>

Este dificil să cureţi EGR-ul cu aşa ceva.

Chiar şi cu un produs dedicat, este destul de mult de muncă.


Te cred...insa cel pe care-l folosesc eu mentioneaza clar ca: "acest produs nu lubrifiaza" si nu se recomanda rularea fara unui lubrifiant pe lant. Is produse dedicate pentru curatat lanturile de pe motocicleta(transmisie motor, transmisie finala la roata). Intradevar...multe produse de curatat au si rol de lubrifiere(foarte foarte putin) insa ce folosesc eu au game speciale :D/>....cu unul cureti lantul de mizerie si cu altul lubrifiezi. Am sa folosesc decarbusolv insa :)/> !

#17 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 19 February 2010 - 10:13 PM

Poţi să menţionezi totuşi produsele pe care le foloseşti?
Pentru cultura mea generală. :)/>

#18 User is offline   sawyer Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 11-February 10
  • Location:Iasi/Bucuresti
  • Car:BMW E46 318d Touring 8/2004; BMW E46 318i Automatik 6/2002; Ex: BMW E39 525d 8/2001
  • Motorcycle:Honda CBR 600 F3 '98

Posted 19 February 2010 - 11:59 PM

View PostCiupanezu, on 19 February 2010 - 10:13 PM, said:

Poţi să menţionezi totuşi produsele pe care le foloseşti?
Pentru cultura mea generală. :)/>

Unu la mana am impresia ca te-ai cam suparat pe mine...reply-ul meu nu era in sensul de a te contrazice. Sincer te cred, si ai si dreptate cand spui ca unele spray-uri de curatare au si rol de lubrifiere. Deci nu te supara pe mine. Nu am mentionat gama folosita pentru ca ar fi sunat ca si reclama...dar iti spun...e vorba de Motul. Am luat un pachet din America care contine o serie de spray-uri din care unul este de curatat lantul si altul de ungere(sunt doua solutii distincte si se distribuie si in Romanica insa eu le gasesc ca fiind mai scumpe decat in USA). Cel de curatat lantul este un(citez) "High-powered degreaser for all bike chains". Dindata ce e "degreaser" nu are cum sa lubrifieze...ba mai mult pe stickerul lipit pe acest spray scrie ca trebuie neaparat sa dai cu Motul Chain Lube dupa curatare, rularea cu lantul nelubrifiat putand fi daunatoare si periculoasa. Multa lume foloseste WD-40 pentru curatarea lantului...insa aceasta solutie este poate prea buna la curatare...suna straniu nu? Un studiu din SUA spune ca WD-40 este cam daunator pentru lanturi pentru ca(citez din nou) " it displaces the grease in the chain's O- or X-rings". Deci WD-40 eu il consider din acestea ca fiind prea puternic pentru lant. In acelasi sens al ideii la curatarea EGR-ului ar fi binevenit un spray de degresat care sa nu atace membrana din capsula vacumatica. Eu am pufait din greseala niste Motul Chain Clean pe saua motocicletei si nu a lasat nicio urma...deci nu ataca materialele cauciucate. In acelasi set mai am si un spray Carbu Clean si Engine Clean care cred ca ar fi chiar mai eficiente decat Chain Cleaner-ul pentru EGR. Daca mai tii minte DIY-ul pentru curatarea EGR-ului de pe bmwclub cineva mentiona pe acolo ca "Daca vreti sa folositi un spray de curatat care nu ataca cauciucul va recomand sprayurile de curatare a lantului de la motociclete. Acestea contin solventi care nu ataca o-ringurile lantului".

Ca sa inchei, nu te contrazic cand spui ca solutia recomandata de tine e mai eficienta decat Chain cleaner-ul mentionat de mine insa nici cu ceea ce am spus eu nu te chiunui prea mult! Inca odata , cu tot respectul, sper ca nu te-ai suparat pe mine...nu am vrut sa-mi dau aere de smecher cu "produsele folosite de mine" ci pur si simplu m-am gandit ca daca nu sunt intrebat de marca unui produs sa nu fac reclama ieftina si gratuita :)/> .

#19 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 20 February 2010 - 12:12 AM

Nu m-am supărat deloc.
Chiar eram curios pentru că vreau ca în primăvară să-mi iau A-ul şi o motocicletă, şi m-ar ajuta să ştiu din timp ce produse trebuie să achiziţionez. :)/>
Ştiam că trebuie neapărat un spray de lanţ, însă nu am de unde să ştiu ce produse sunt de calitate, pe piaţă există tot felul de mărci.

Mulţumesc pentru post, o să mă uit pe eBay după aceste produse Motul.

#20 User is offline   sawyer Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 11-February 10
  • Location:Iasi/Bucuresti
  • Car:BMW E46 318d Touring 8/2004; BMW E46 318i Automatik 6/2002; Ex: BMW E39 525d 8/2001
  • Motorcycle:Honda CBR 600 F3 '98

Posted 20 February 2010 - 12:33 AM

View PostCiupanezu, on 20 February 2010 - 12:12 AM, said:

Nu m-am supărat deloc.
Chiar eram curios pentru că vreau ca în primăvară să-mi iau A-ul şi o motocicletă, şi m-ar ajuta să ştiu din timp ce produse trebuie să achiziţionez. :)/>
Ştiam că trebuie neapărat un spray de lanţ, însă nu am de unde să ştiu ce produse sunt de calitate, pe piaţă există tot felul de mărci.

Mulţumesc pentru post, o să mă uit pe eBay după aceste produse Motul.


Daca vrei sa vizualizezi gama(desi Motul Chain Clean nu apare si nu stiu de ce) intra pe site-ul Motul din Romania(nu am absolut nicio legatura cu distribuitorul) si ai sa vezi acolo ce ofera....nu e gama totala insa iti faci o idee. Cat despre ebay nu cred ca vei gasi(eu am cautat inainte sa-mi comand si nu am gasit decat Chain lube...atat...restul gamei nema). Stiu ca distribuitor Motul la noi mai este Honda Bikes(Inter motorcycles) insa au preturi mai piperate. Eu din America am comandat de la Solomotoparts(http://www.solomotoparts.com/catalog/Motul-Chain-Clean-p-16907.html - asta e linkul catre spray-ul de curatat de care vorbeam; in partea stanga sus ai meniul cu produsele, unde vei gasi substante impartite pe categorii si producatori). Eu l-am comandat ca si pachet promotional insa acum vad ca Carbu Clean si Engine Clean nu mai distribuie. Oricum din experienta iti spun ca mai toata gama(in afara de chain clean din cate vad) o gasesti la distribuitorul roman, iar Chain Clean gasesti sigur la Honda Bikes. Eu am motocicleta de 3 ani si am folosit in mare parte Motul...este destul de bun si mai toti motociclistii il recomanda(eu tot prin recomandari am ajuns la aceasta marca). Bafta cu A-ul :)/> ! Dupa ce ti-l iei poate ne vedem la o tura prin oras! Din cate am vazut mergi pe clasice...GPZ!

  • (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users