Cumpar amortizoare E36 325i
#6
Posted 06 March 2010 - 09:39 AM
Ciupanezu, on 05 March 2010 - 01:35 PM, said:
Însă nu merită.
Recondiţionarea aia e o cârpeală.
Se face în felul următor.
Se dă o gaură în amortizor ca să se scurgă tot uleiul.
Se înlocuieşte uleiul, se sudează o piuliţă şi se bagă un şurub ca să etanşeze gaura.
Recondiţionarea aia e o cârpeală.
Se face în felul următor.
Se dă o gaură în amortizor ca să se scurgă tot uleiul.
Se înlocuieşte uleiul, se sudează o piuliţă şi se bagă un şurub ca să etanşeze gaura.
Nu este deloc carpeala iar procesul de reconditionare este mult mai complex decat crezi. In primul rand nu se da nici o gaura, ci pur si simplu se raie partea de sus pe unde iese tija amortizorului , se schimba supapele si garniturile, se inlocuieste uleiul vechi cu ulei nou pentru amortizoare nu cu orice fel de ulei cum fac altii, dupa care se confectioneaza un capac cu filet menit sa inlocuiasca partea taiata. Eu am reconditionat amortizoarele la E34 si sunt foarte multumit. Cine are nevoie de reconditionat amortizoare poate sa ma sune si il ajut cu cea mai mare placere. 0761401631
This post has been edited by ciupi: 06 March 2010 - 09:40 AM
#8
Posted 08 March 2010 - 10:05 AM
ciupi, on 06 March 2010 - 09:39 AM, said:
Nu este deloc carpeala iar procesul de reconditionare este mult mai complex decat crezi. In primul rand nu se da nici o gaura, ci pur si simplu se raie partea de sus pe unde iese tija amortizorului , se schimba supapele si garniturile, se inlocuieste uleiul vechi cu ulei nou pentru amortizoare nu cu orice fel de ulei cum fac altii, dupa care se confectioneaza un capac cu filet menit sa inlocuiasca partea taiata. Eu am reconditionat amortizoarele la E34 si sunt foarte multumit. Cine are nevoie de reconditionat amortizoare poate sa ma sune si il ajut cu cea mai mare placere. 0761401631
Si, de curiozitate, de unde se cumpara garniturile, supapele, si uleiul?
#13
Posted 08 March 2010 - 11:29 AM
Eu am pe fata reconditionate de fostul proprietar. Le-a facut si destul de tari.
Nu prea imi place ca pe spate sunt unele noi si sunt mai moi si se comporta destul de aiurea masina in anumite cazuri. Cred ca o sa le incarc si pe cele din spate cu prima ocazie.
Au cam 3 ani si n-au nici o problema.
Nu prea imi place ca pe spate sunt unele noi si sunt mai moi si se comporta destul de aiurea masina in anumite cazuri. Cred ca o sa le incarc si pe cele din spate cu prima ocazie.
Au cam 3 ani si n-au nici o problema.
#15
Posted 08 March 2010 - 12:39 PM
#17
Posted 08 March 2010 - 11:02 PM
Supapele , si axul se pot cumpara sau se pot fabrica la strung bineinteles nu din fier mort ci din otel imbogatit cu carbon.
Nu ai cum sa le faci tu acasa.
Iti trebuie strung, menghina, subler, etc.
A si sa nu mai uit iti trebuie si experienta sa poti face asa ceva.
Reconditionarea unui amortizor nu inseamna carpeala, in unele cazuri adica daca se schimba tot la amortizor ( supape, garnituri, ax, simering) acel amortizor poate fi mai performant decat cel original.
Daca nu ma credeti sa vina cineva cu un e34 sa-i dau amortizoarele mele reconditionate acum 2 ani sa le testeze.
Nu ai cum sa le faci tu acasa.
Iti trebuie strung, menghina, subler, etc.
A si sa nu mai uit iti trebuie si experienta sa poti face asa ceva.
Reconditionarea unui amortizor nu inseamna carpeala, in unele cazuri adica daca se schimba tot la amortizor ( supape, garnituri, ax, simering) acel amortizor poate fi mai performant decat cel original.
Daca nu ma credeti sa vina cineva cu un e34 sa-i dau amortizoarele mele reconditionate acum 2 ani sa le testeze.
This post has been edited by ciupi: 08 March 2010 - 11:04 PM
#19
Posted 10 March 2010 - 09:04 PM
Stiu si eu un mic atelier prin Rosu care recondiioneaza amortizoare.
Am vazut cum lucreaza, nu am reconditionat eu, dar este o munca destul de laborioasa si complexa, nu e carpeala deloc.
Se prelucreaza piesele la strung, asa cum a spus si colegul mai sus.
Omul avea foarte multi clienti, foarte multumiti, si se oferea si garantie parca 6 luni.
Eu la el la atelier mi-am presat arcurile atunci cand am montat suspensia sport, si cred ca atunci cand ma va lasa suspensia, chiar daca am sa imi pun una reglabila pe inaltime, pe aceasta "veche" am sa o duc la el sa o reconditioneze, sa o am de rezerva.
Toate bune!
Am vazut cum lucreaza, nu am reconditionat eu, dar este o munca destul de laborioasa si complexa, nu e carpeala deloc.
Se prelucreaza piesele la strung, asa cum a spus si colegul mai sus.
Omul avea foarte multi clienti, foarte multumiti, si se oferea si garantie parca 6 luni.
Eu la el la atelier mi-am presat arcurile atunci cand am montat suspensia sport, si cred ca atunci cand ma va lasa suspensia, chiar daca am sa imi pun una reglabila pe inaltime, pe aceasta "veche" am sa o duc la el sa o reconditioneze, sa o am de rezerva.
Toate bune!