Distributie m43...
#2
Posted 08 March 2010 - 11:39 AM
pyu, on 08 March 2010 - 11:00 AM, said:
Daca dau jos capacul la chiulasa, am acces la intinzatorul de la lant?
Nu, o sa ai acces doar la axa cu came, pt a ajunge la intinzatorul lantului dintre axa cu came si vilbrochen trebuie sa dai jos capacul de distributie.
http://www.realoem.c...376&hg=11&fg=10
http://www.realoem.c...391&hg=11&fg=25
ai doua linkuri, in primul iti arata capacul de la distributie iar in al doilea lantul si intinzatorul.
De ce vrei sa ajungi la el?
This post has been edited by ciupi: 08 March 2010 - 11:46 AM
#3
Posted 08 March 2010 - 12:42 PM
ciupi, on 08 March 2010 - 11:39 AM, said:
http://www.realoem.c...376&hg=11&fg=10
http://www.realoem.c...391&hg=11&fg=25
ai doua linkuri, in primul iti arata capacul de la distributie iar in al doilea lantul si intinzatorul.
De ce vrei sa ajungi la el?
Vreau sa vad ce e cu lantul, sa dau axul cu came jos, sa schimb tachetii, mai multe minuni din astea :P/>
Si daca dau jos capacul la distributie, trebuie sa inlocuiesc garniturile?
Trebuie date jos ambele capace, sau doar cel de sus?
This post has been edited by pyu: 08 March 2010 - 12:42 PM
#5
Posted 08 March 2010 - 01:40 PM
Raziel, on 08 March 2010 - 01:36 PM, said:
Da, dar vreau sa stiu daca trebuie sa schimb toate, sau care din ele.
Nu vreau sa schimb ceva ce nu are rost.
#8
Posted 08 March 2010 - 10:57 PM
Garniturile obligatoriu noi.
Spor la treaba o sa ai de munca vre-o doua zile.
P.S. cel mai bine lucrezi cu botul masinii dat jos, altfel risti sa faci alte prostii.
#9
Posted 09 March 2010 - 08:08 AM
ciupi, on 08 March 2010 - 10:57 PM, said:
Garniturile obligatoriu noi.
Spor la treaba o sa ai de munca vre-o doua zile.
P.S. cel mai bine lucrezi cu botul masinii dat jos, altfel risti sa faci alte prostii.
Deci imi trebuie tot setul de garnituri de distributie + garnitura la capac la chiulasa?
Chiar asa de mult dureaza, 2 zile?
Daca da, s-ar putea sa mai astept 2-3 saptamani, pana cand prind 2 zile libere, consecutive :)/>
Altceva ce ar mai trebui sa stiu?
#10
Posted 10 March 2010 - 12:04 AM
pyu, on 09 March 2010 - 08:08 AM, said:
Chiar asa de mult dureaza, 2 zile?
Daca da, s-ar putea sa mai astept 2-3 saptamani, pana cand prind 2 zile libere, consecutive :)/>
Altceva ce ar mai trebui sa stiu?
cum sa blochezi motorul ca sa poti desface fulia de la volanta... glumeam :P/>
trebuie sa ai rabdare si sa fii foarte atent mai ales daca vrei sa schimbi lantul.
Ai mare grija daca vrei sa schimbi axa cu came si tachetii , motorul trebuie pus la punct. Daca ai manualul Bentley foloseste-l cu incredere.
#11
Posted 10 March 2010 - 12:16 AM
ciupi, on 10 March 2010 - 12:04 AM, said:
trebuie sa ai rabdare si sa fii foarte atent mai ales daca vrei sa schimbi lantul.
Ai mare grija daca vrei sa schimbi axa cu came si tachetii , motorul trebuie pus la punct. Daca ai manualul Bentley foloseste-l cu incredere.
Lantul nu cred ca e cazul sa-l schimb.
Vreau sa schimb doar tachetii, daca e nevoie, schimb si lantul.
Am manualul Bentley, o sa-l folosesc.
Merci pentru sfaturi, revin ;)/>
#12
Posted 11 March 2010 - 09:31 AM
Aia de la magazin mi-au zis de 3 garnituri, cred ca 26, 17 (26+17=25) si 17.
Doua din ele le-am luat pe original, si a treia nu mai stiu sigur, ori numai pe original aveau, ori numai pe producator.
Toate trei costa in jur de 75 lei.
#13
Posted 12 March 2010 - 10:34 PM
pyu, on 11 March 2010 - 09:31 AM, said:
Aia de la magazin mi-au zis de 3 garnituri, cred ca 26, 17 (26+17=25) si 17.
Doua din ele le-am luat pe original, si a treia nu mai stiu sigur, ori numai pe original aveau, ori numai pe producator.
Toate trei costa in jur de 75 lei.
iti trebuie 17, 25, 26 si garnitura de la capacul de la tacheti, adica garnitura 2 din link
http://www.realoem.c...382&hg=11&fg=15
This post has been edited by ciupi: 12 March 2010 - 10:34 PM
#14
Posted 13 March 2010 - 03:46 PM
Am descoperit azi ca tot se consuma uleiul, chiar daca am schimbat semeringul la arbore, cel din fata.
M-am uitat mai bine, si am vazut curs destul de mult pe langa corpul la filtrul de ulei.
Trebuie sa schimb doar garniturile 5 si 6 de aici sau doar 6 ?
This post has been edited by pyu: 13 March 2010 - 03:47 PM
#18
Posted 31 March 2010 - 09:08 PM
M ar interesa la un motor 1.6 m 43 8 supape!
This post has been edited by kosty 316: 31 March 2010 - 09:09 PM
#20
Posted 01 April 2010 - 08:42 AM
kosty 316, on 31 March 2010 - 10:08 PM, said:
M ar interesa la un motor 1.6 m 43 8 supape!
http://www.realoem.c...391&hg=11&fg=25
http://www.realoem.c...g=11&fg=25&hl=3