BMW AUTO FORUM: Distributie m43... - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Distributie m43...

#1 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 08 March 2010 - 11:00 AM

Revin cu o noua intrebare...
Daca dau jos capacul la chiulasa, am acces la intinzatorul de la lant?

#2 User is offline   ciupi Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 44
  • Joined: 17-February 10
  • Location:Bucuresti
  • Car:E32 750IL

Posted 08 March 2010 - 11:39 AM

View Postpyu, on 08 March 2010 - 11:00 AM, said:

Revin cu o noua intrebare...
Daca dau jos capacul la chiulasa, am acces la intinzatorul de la lant?

Nu, o sa ai acces doar la axa cu came, pt a ajunge la intinzatorul lantului dintre axa cu came si vilbrochen trebuie sa dai jos capacul de distributie.
http://www.realoem.c...376&hg=11&fg=10
http://www.realoem.c...391&hg=11&fg=25

ai doua linkuri, in primul iti arata capacul de la distributie iar in al doilea lantul si intinzatorul.
De ce vrei sa ajungi la el?

This post has been edited by ciupi: 08 March 2010 - 11:46 AM


#3 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 08 March 2010 - 12:42 PM

View Postciupi, on 08 March 2010 - 11:39 AM, said:

Nu, o sa ai acces doar la axa cu came, pt a ajunge la intinzatorul lantului dintre axa cu came si vilbrochen trebuie sa dai jos capacul de distributie.
http://www.realoem.c...376&hg=11&fg=10
http://www.realoem.c...391&hg=11&fg=25

ai doua linkuri, in primul iti arata capacul de la distributie iar in al doilea lantul si intinzatorul.
De ce vrei sa ajungi la el?

Vreau sa vad ce e cu lantul, sa dau axul cu came jos, sa schimb tachetii, mai multe minuni din astea :P/>

Si daca dau jos capacul la distributie, trebuie sa inlocuiesc garniturile?
Trebuie date jos ambele capace, sau doar cel de sus?

This post has been edited by pyu: 08 March 2010 - 12:42 PM


#4 User is offline   Raziel Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Banned
  • Posts: 77
  • Joined: 15-September 09
  • Car:E46 316

Posted 08 March 2010 - 01:36 PM

pai daca dai capacul jos, eu zic ca e indicat sa schimbi si garniturile... daca tot esti la faza aia, mai ales ca din cate stiu nu costa cine stie ce.

#5 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 08 March 2010 - 01:40 PM

View PostRaziel, on 08 March 2010 - 01:36 PM, said:

pai daca dai capacul jos, eu zic ca e indicat sa schimbi si garniturile... daca tot esti la faza aia, mai ales ca din cate stiu nu costa cine stie ce.

Da, dar vreau sa stiu daca trebuie sa schimb toate, sau care din ele.
Nu vreau sa schimb ceva ce nu are rost.

#6 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 08 March 2010 - 01:48 PM

Dacă tot desfaci, schimbă-le pe toate.

#7 User is offline   Raziel Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Banned
  • Posts: 77
  • Joined: 15-September 09
  • Car:E46 316

Posted 08 March 2010 - 01:51 PM

din cate stiu, cartea zice ca nu e recomandata refolosirea niciunei garnituri in timpul unei reparatii...deci degeaba nu le schimbi

#8 User is offline   ciupi Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 44
  • Joined: 17-February 10
  • Location:Bucuresti
  • Car:E32 750IL

Posted 08 March 2010 - 10:57 PM

trebuiesc date jos ambele capace, fulia de la vilbrochen, pompa de apa si desfacute cateva suruburi de la baia de ulei.
Garniturile obligatoriu noi.
Spor la treaba o sa ai de munca vre-o doua zile.

P.S. cel mai bine lucrezi cu botul masinii dat jos, altfel risti sa faci alte prostii.

#9 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 09 March 2010 - 08:08 AM

View Postciupi, on 08 March 2010 - 10:57 PM, said:

trebuiesc date jos ambele capace, fulia de la vilbrochen, pompa de apa si desfacute cateva suruburi de la baia de ulei.
Garniturile obligatoriu noi.
Spor la treaba o sa ai de munca vre-o doua zile.

P.S. cel mai bine lucrezi cu botul masinii dat jos, altfel risti sa faci alte prostii.

Deci imi trebuie tot setul de garnituri de distributie + garnitura la capac la chiulasa?

Chiar asa de mult dureaza, 2 zile?
Daca da, s-ar putea sa mai astept 2-3 saptamani, pana cand prind 2 zile libere, consecutive :)/>
Altceva ce ar mai trebui sa stiu?

#10 User is offline   ciupi Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 44
  • Joined: 17-February 10
  • Location:Bucuresti
  • Car:E32 750IL

Posted 10 March 2010 - 12:04 AM

View Postpyu, on 09 March 2010 - 08:08 AM, said:

Deci imi trebuie tot setul de garnituri de distributie + garnitura la capac la chiulasa?

Chiar asa de mult dureaza, 2 zile?
Daca da, s-ar putea sa mai astept 2-3 saptamani, pana cand prind 2 zile libere, consecutive :)/>
Altceva ce ar mai trebui sa stiu?


cum sa blochezi motorul ca sa poti desface fulia de la volanta... glumeam :P/>
trebuie sa ai rabdare si sa fii foarte atent mai ales daca vrei sa schimbi lantul.
Ai mare grija daca vrei sa schimbi axa cu came si tachetii , motorul trebuie pus la punct. Daca ai manualul Bentley foloseste-l cu incredere.

#11 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 10 March 2010 - 12:16 AM

View Postciupi, on 10 March 2010 - 12:04 AM, said:

cum sa blochezi motorul ca sa poti desface fulia de la volanta... glumeam :P/>
trebuie sa ai rabdare si sa fii foarte atent mai ales daca vrei sa schimbi lantul.
Ai mare grija daca vrei sa schimbi axa cu came si tachetii , motorul trebuie pus la punct. Daca ai manualul Bentley foloseste-l cu incredere.

Lantul nu cred ca e cazul sa-l schimb.
Vreau sa schimb doar tachetii, daca e nevoie, schimb si lantul.
Am manualul Bentley, o sa-l folosesc.


Merci pentru sfaturi, revin ;)/>

#12 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 11 March 2010 - 09:31 AM

Cate garnituri trebuie schimbate? http://www.realoem.c...376&hg=11&fg=10
Aia de la magazin mi-au zis de 3 garnituri, cred ca 26, 17 (26+17=25) si 17.
Doua din ele le-am luat pe original, si a treia nu mai stiu sigur, ori numai pe original aveau, ori numai pe producator.
Toate trei costa in jur de 75 lei.

#13 User is offline   ciupi Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 44
  • Joined: 17-February 10
  • Location:Bucuresti
  • Car:E32 750IL

Posted 12 March 2010 - 10:34 PM

View Postpyu, on 11 March 2010 - 09:31 AM, said:

Cate garnituri trebuie schimbate? http://www.realoem.c...376&hg=11&fg=10
Aia de la magazin mi-au zis de 3 garnituri, cred ca 26, 17 (26+17=25) si 17.
Doua din ele le-am luat pe original, si a treia nu mai stiu sigur, ori numai pe original aveau, ori numai pe producator.
Toate trei costa in jur de 75 lei.

iti trebuie 17, 25, 26 si garnitura de la capacul de la tacheti, adica garnitura 2 din link
http://www.realoem.c...382&hg=11&fg=15

This post has been edited by ciupi: 12 March 2010 - 10:34 PM


#14 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 13 March 2010 - 03:46 PM

Da, stiu, am dat comanda de tot :)/>
Am descoperit azi ca tot se consuma uleiul, chiar daca am schimbat semeringul la arbore, cel din fata.
M-am uitat mai bine, si am vazut curs destul de mult pe langa corpul la filtrul de ulei.
Trebuie sa schimb doar garniturile 5 si 6 de aici sau doar 6 ?

This post has been edited by pyu: 13 March 2010 - 03:47 PM


#15 User is offline   ciupi Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 44
  • Joined: 17-February 10
  • Location:Bucuresti
  • Car:E32 750IL

Posted 13 March 2010 - 07:38 PM

cea mai importanta este 6 dar schimba si 5-ul ca e un amarat de o-ring.

#16 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 15 March 2010 - 12:38 PM

Le-am gasit pe ambele la 15 lei, am dat comanda si de astea.

#17 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 22 March 2010 - 02:56 PM

Am ce face cu garnitura nr 16 de aici?
Idiotii, in loc de 17 mi-au dat 16, si abia azi mi-am dat seama.
Daca nu am ce face cu ea, le-o duc inapoi, sa-mi dea ce am nevoie.

#18 User is offline   kosty 316 Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 129
  • Joined: 30-November 09
  • Location:suceava
  • Car:bmw 316 compact ,1994,m43b16

Posted 31 March 2010 - 09:08 PM

Nu vreau sa deshid un nou topic pe tema distrubutiei la m 43,asa ca as ruga pe cine are sa puna niste poze cu tacheti,rampa tachetilor,intinzator,etc!mi ar fi foarte de folos ca am o disputa serioasa cu un coleg la munca pe aceasta tema!el are daewod espero si ma scoate din sarite la cat il lauda!mersi mult
M ar interesa la un motor 1.6 m 43 8 supape!

This post has been edited by kosty 316: 31 March 2010 - 09:09 PM


#19 User is offline   io's® Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 393
  • Joined: 17-September 09
  • Location:Bucureşti 44°26'05.71N 26°08'12.70E
  • Car:black sedan e46 & red/white Coop'

Posted 31 March 2010 - 10:21 PM

lasa-l sa-si laude "dispero"-ul, nu te mai enerva, el are curea la distributie :lol:/>

#20 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 01 April 2010 - 08:42 AM

View Postkosty 316, on 31 March 2010 - 10:08 PM, said:

Nu vreau sa deshid un nou topic pe tema distrubutiei la m 43,asa ca as ruga pe cine are sa puna niste poze cu tacheti,rampa tachetilor,intinzator,etc!mi ar fi foarte de folos ca am o disputa serioasa cu un coleg la munca pe aceasta tema!el are daewod espero si ma scoate din sarite la cat il lauda!mersi mult
M ar interesa la un motor 1.6 m 43 8 supape!


http://www.realoem.c...391&hg=11&fg=25

http://www.realoem.c...g=11&fg=25&hl=3

  • (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users