This post has been edited by Ciupanezu: 25 June 2010 - 10:56 AM
service auto rapid si multimarca AUTOESTET
#3
Posted 19 April 2010 - 08:31 AM
Ciupanezu, on 16 April 2010 - 10:26 PM, said:
Remedierea oricarui defect se face in urma unei constatari. Constatarea costa 80 ron, iar daca remedierea defectului se face la noi, atunci aceasta este inclusa in manopera.
Suntem din Bucuresti, insa pentru solutionarea anumitor probleme lucram si cu provincia. Pentru clientii din tara, in cazul in care au de solutionat un radiator, o caseta de directie, o pompa servodirectie, un polish faruri, urechi rupte faruri, tobe catalitice sau orice altceva care poate fi trimis prin curier, exista cele doua variante:
1. Curieratul rapid (care implica anumite costuri si reperul pentru solutionat ajunge la noi de pe o zi pe alta)
2. Microbuzul (maxi-taxi), acolo unde este posibil, se pune reperul la maxi-taxi via Bucuresti impreuna cu 80 ron (pretul unei constatari), clientul ne suna de langa sofer si ne comunica: numarul de inmatriculare al masinii, ora de ajungere in Bucuresti, Numele si numarul de telefon al soferului. Avantajul este ca sunt costurile de expediere considerabil reduse (cu 10-15 ron s-a rezolvat) si ajunge la noi in cateva ore.
Pentru clientii din Bucuresti: Chiar daca am postat in anunt adresa service-ului, NU VENITI FARA PROGRAMARE!! Va rog respectuos sa sunati inainte si daca avem garajul liber puteti veni, daca nu va putem programa.
Programul de lucru este de Luni pana Vineri de la 09.30 - 18.30
Acestea ar fi detaliile.
#5
Posted 27 May 2010 - 11:55 PM
#9
Posted 28 May 2010 - 12:57 AM
deci se poate o prezentare frumoasa?
ciupane, reclama e gratis pe forumul asta? nu de alta dar as face si eu reclama la ceva :P/>
This post has been edited by io's®: 28 May 2010 - 12:59 AM
#10
Posted 28 May 2010 - 10:22 AM
io, on 27 May 2010 - 11:55 PM, said:
daca e cazul pot pune si link :ph34r:/>
Intr-adevar, preturile variaza functie de clasa auto din care face parte masina si functie de gravitatea problemei care este de solutionat. Nu am nimic de ascuns, tarifele pentru manopere sunt listate pe site-urile mele. Va dau un exemplu simplu: unul este costul la solutionarea unui radiator care are O SINGURA CELULA sparta la un bmw din 1979, altele sunt costurile pentru solutionarea unui radiator care are 10 celule fisurate ale unui bmw seria 7. Un pret corect pentru solutionare se poate oferi in momentul in care se vede concret despre ce este vorba (poze, eventual o constatare acolo unde este posibil, pentru clientii din tara daca se poate sa trimita poze cu subansamblul deteriorat etc).
In speranta ca pot gasi intelegere la membrii acestui forum, cu mentiunea ca nu am de ascuns tarife, va astept cu cereri de solutionare si sper intr-o colaborare frumoasa cu oricare dintre membrii forumului. La fiecare solicitare particulara voi raspunde public cu tariful aferent solicitarii respective.
Cu stima.
#11
Posted 28 May 2010 - 11:25 AM
#12
Posted 29 May 2010 - 07:48 AM
e normal ca la o masina mai complicat de reparat sa-ti ia mai mult decat ti-ar lua in mod normal la o masina mai simplu de reparat.
logic :P/> ciupanezu, preturile se fac dupa masina, nu dupa client, asa e peste tot.
#13
Posted 29 May 2010 - 03:55 PM
problema a pornit de la faptul ca la o masian mai bengoasa (sa spunem) a luat pt o constatare (nimic altceva) mai mult decat dublu dar sa spunem ca nu asta ar fi fost problema usturatoare ci faptul ca nici macar nu s-a descoperit defectul care era banal.
#14 Guest_poleposition_*
Posted 29 May 2010 - 04:20 PM
Parerea mea si nu vin in aprararea celor de la Autoestet, caci mie mi-au fost antipatici de la primul anunt pus pe bmwclub, cand nu vroiau sa faca publica locatia service-ului si au abordat intrebarile intr-un mod arogant si superior.
This post has been edited by poleposition: 29 May 2010 - 04:21 PM
#18
Posted 24 June 2010 - 08:21 PM
Eu vreau sa va spun ca este spus un pret si cand iti termina lucrarea iti mai adauga jumatate din suma si spune ca a mai facut si alte operatiuni pe care nici macar nu te intreaba daca esti de acord sa ti le faca.Si apoi verificati daca service-ul are autorizatie pentru efectuarea unor lucrari, pentru ca patiti cum am patit eu ...cu banii dati si masina tot stricata.Garantie? Nici vorba.Si daca primiti o garantie si mergeti sa va recuperati banii nu o sa-i mai primiti.Si de fapt nu se numeste service acela...ci mai degraba o magazie intr-o curte unde nu exista nici elevator,nici rampa.Uitati-va pe autorizatie ca multe reparatii nu are voie sa le presteze.Pe site-ul RAR exista o lista cu service-uri autorizate.Cautati inainte acolo.Eu sunt patit.
#20
Posted 25 June 2010 - 10:52 AM
Puteti verifica si voi.Am facut o mare gresala sa las masina acolo.Cand am plecat, in afara de defectiunea pe care am avut-o m-am ales si cu alte piese stricate.Asta a fost invatare de minte...sa nu mai am incredere in oameni care vorbesc mult si nu fac nimic sau fac mai mult rau.M-a costat foarte mult pentru asta si credeti-ma ca nu sunt un om care bat campii.Acolo se afla o pers.fizica autorizata deci nu o societate.Am mai scris despre patanie si pe alt forum, Ciupanezu sti tu care.