strut bar
#2
Posted 12 September 2009 - 06:42 PM
Normal da, dar nu s-a potrivit socoteala, desi pe cutie scria E46. Daca te uiti atent in stanga deasupra bobinei (vezi semnul pe poza), talerul are o forma la consola de prindere care ocoleste caseta bornei. Deasemeni orientarea iti arata sensul in care vine bara. In dreapta nu are forma asta (daca se putea lovea in caseta....si-asa am dat bobina mai jos 10 mm), si nici intre ele nu se pot permuta. Trebuia modificat destul inclusiv gaurile prin care intrau bolturile de centrare si nu am avut tragere sa fac asa ceva.
La masina pe care am vandut-o recent aveam bara DINAN....Nu am recuperat-o..
Daca stii undeva de vanzare, ma intereseaza..
La masina pe care am vandut-o recent aveam bara DINAN....Nu am recuperat-o..
Daca stii undeva de vanzare, ma intereseaza..
#3
Posted 12 September 2009 - 06:53 PM
inseamna ca bara ta este pentru 6 cilindrii . Pana acum (exemplu e36) existau 3 tipuri de bari de rigidizare : una pentru 4 cilindrii(316i,318i) , una pentru 318is , si una pentru 6 cilindrii(320i,323i,325i,328i)
De la e46, au fost doua tipuri de bari de rigidizare : una pentru 4 cilindrii si una pentru 6 .
p.s: stai linistit cu postul , l-am rezolvat :lol:/>
De la e46, au fost doua tipuri de bari de rigidizare : una pentru 4 cilindrii si una pentru 6 .
p.s: stai linistit cu postul , l-am rezolvat :lol:/>
#4
Posted 12 September 2009 - 06:59 PM
Eu asta am comandat..E46, 4 cilindrii si a venit ce-ai vazut: :lol:/> Puteam s-o dau inapoi, dar asteptam si ma enervam mai rau...Oricum a costat foarte putin fiindca nu e de calitate ...Comert online in Romania, de undeva de prin Bihor...Oricum e de fite...Nu are efect.
Iau eu alta curand, dar cu siguranta nu de aici...
Iau eu alta curand, dar cu siguranta nu de aici...
#8
Posted 12 September 2009 - 08:48 PM
#9
Posted 12 September 2009 - 09:08 PM
la cabrio simti cum flexeaza caroseria (daca nu ai hardtop) cand treci peste anumite denivelari, piatra cubica, etc.
Dupa ce am pus bara de rigidizare flexarea caroseriei s-a redus simtitor . Am simtit si o manevrabilitate mai buna in curbe in schimb aceasta ar putea fi placebo.
Dupa ce am pus bara de rigidizare flexarea caroseriei s-a redus simtitor . Am simtit si o manevrabilitate mai buna in curbe in schimb aceasta ar putea fi placebo.
#11
Posted 12 September 2009 - 09:43 PM
Ciupanezu, on 12 September 2009 - 09:18 PM, said:
Probabil depinde mult de materialul din care este făcută.
Am văzut şi eu una montată pe un E36 şi o puteam îndoi cu mână. :lol:/>
Am văzut şi eu una montată pe un E36 şi o puteam îndoi cu mână. :lol:/>
Asa este cea pe care o am eu...este destul de fragila si nu cred ca rezista daca tragi mai tare de ea...35EUR dai, atat face...:D/>.
#13
Posted 13 September 2009 - 09:33 AM
Franko, on 12 September 2009 - 09:08 PM, said:
la cabrio simti cum flexeaza caroseria (daca nu ai hardtop) cand treci peste anumite denivelari, piatra cubica, etc.
Dupa ce am pus bara de rigidizare flexarea caroseriei s-a redus simtitor . Am simtit si o manevrabilitate mai buna in curbe in schimb aceasta ar putea fi placebo.
Dupa ce am pus bara de rigidizare flexarea caroseriei s-a redus simtitor . Am simtit si o manevrabilitate mai buna in curbe in schimb aceasta ar putea fi placebo.
Este foarte posibil, numai ca nu flexeaza caroseria (flexare inseamna incovoiere, curbare) ci se torsioneaza aparand un moment de torsiune orientat in plan perpendicular pe axa longitudinala. In general simptomul asta se manifesta la motoare mari datorita greutatii lor si momentului si ca urmare riscul desprinderii "oalelor" amortizoarelor din sudurile aferente este semnificativ crescut.