BMW AUTO FORUM: strut bar - BMW AUTO FORUM

Jump to content

strut bar

#1 User is offline   Franko Icon

  • المدرسة القديمة
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 182
  • Joined: 03-September 09
  • Location:km 0
  • Car:E30 convertible

Posted 12 September 2009 - 06:31 PM

nu trebuia sa fie pusa invers bara de rigidizare ?

#2 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 12 September 2009 - 06:42 PM

Normal da, dar nu s-a potrivit socoteala, desi pe cutie scria E46. Daca te uiti atent in stanga deasupra bobinei (vezi semnul pe poza), talerul are o forma la consola de prindere care ocoleste caseta bornei. Deasemeni orientarea iti arata sensul in care vine bara. In dreapta nu are forma asta (daca se putea lovea in caseta....si-asa am dat bobina mai jos 10 mm), si nici intre ele nu se pot permuta. Trebuia modificat destul inclusiv gaurile prin care intrau bolturile de centrare si nu am avut tragere sa fac asa ceva.

La masina pe care am vandut-o recent aveam bara DINAN....Nu am recuperat-o..
Daca stii undeva de vanzare, ma intereseaza..

#3 User is offline   Franko Icon

  • المدرسة القديمة
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 182
  • Joined: 03-September 09
  • Location:km 0
  • Car:E30 convertible

Posted 12 September 2009 - 06:53 PM

inseamna ca bara ta este pentru 6 cilindrii . Pana acum (exemplu e36) existau 3 tipuri de bari de rigidizare : una pentru 4 cilindrii(316i,318i) , una pentru 318is , si una pentru 6 cilindrii(320i,323i,325i,328i)
De la e46, au fost doua tipuri de bari de rigidizare : una pentru 4 cilindrii si una pentru 6 .
p.s: stai linistit cu postul , l-am rezolvat :lol:/>

#4 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 12 September 2009 - 06:59 PM

Eu asta am comandat..E46, 4 cilindrii si a venit ce-ai vazut: :lol:/> Puteam s-o dau inapoi, dar asteptam si ma enervam mai rau...Oricum a costat foarte putin fiindca nu e de calitate ...Comert online in Romania, de undeva de prin Bihor...Oricum e de fite...Nu are efect.
Iau eu alta curand, dar cu siguranta nu de aici...

#5 User is offline   Franko Icon

  • المدرسة القديمة
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 182
  • Joined: 03-September 09
  • Location:km 0
  • Car:E30 convertible

Posted 12 September 2009 - 07:18 PM

iti recomand una fixa . Eu am simtit diferenta in termeni de rigiditate dupa ce am montat-o si nu este efectul placebo

#6 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 12 September 2009 - 07:30 PM

View PostFranko, on 12 September 2009 - 07:18 PM, said:

iti recomand una fixa . Eu am simtit diferenta in termeni de rigiditate dupa ce am montat-o si nu este efectul placebo


Cine ti-a facut-o tie? Sau unde/ de unde ai achizitionat-o?

#7 User is offline   Franko Icon

  • المدرسة القديمة
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 182
  • Joined: 03-September 09
  • Location:km 0
  • Car:E30 convertible

Posted 12 September 2009 - 08:03 PM

a mea asa am cumparat-o . Diferenta am simtit-o la masina tatalui meu , un e36 318is cabrio. A lui a luat-o fixa de la horguem tuning (este wiechers) si a fost undeva pe la 75 de euro

#8 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 12 September 2009 - 08:48 PM

View PostFranko, on 12 September 2009 - 08:03 PM, said:

a mea asa am cumparat-o . Diferenta am simtit-o la masina tatalui meu , un e36 318is cabrio. A lui a luat-o fixa de la horguem tuning (este wiechers) si a fost undeva pe la 75 de euro



Ce ai simtit, adica cum se comporta inainte si cum dupa?

#9 User is offline   Franko Icon

  • المدرسة القديمة
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 182
  • Joined: 03-September 09
  • Location:km 0
  • Car:E30 convertible

Posted 12 September 2009 - 09:08 PM

la cabrio simti cum flexeaza caroseria (daca nu ai hardtop) cand treci peste anumite denivelari, piatra cubica, etc.
Dupa ce am pus bara de rigidizare flexarea caroseriei s-a redus simtitor . Am simtit si o manevrabilitate mai buna in curbe in schimb aceasta ar putea fi placebo.

#10 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 12 September 2009 - 09:18 PM

Probabil depinde mult de materialul din care este făcută.

Am văzut şi eu una montată pe un E36 şi o puteam îndoi cu mână. :lol:/>

#11 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 12 September 2009 - 09:43 PM

View PostCiupanezu, on 12 September 2009 - 09:18 PM, said:

Probabil depinde mult de materialul din care este făcută.

Am văzut şi eu una montată pe un E36 şi o puteam îndoi cu mână. :lol:/>


Asa este cea pe care o am eu...este destul de fragila si nu cred ca rezista daca tragi mai tare de ea...35EUR dai, atat face...:D/>.

#12 User is offline   Franko Icon

  • المدرسة القديمة
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 182
  • Joined: 03-September 09
  • Location:km 0
  • Car:E30 convertible

Posted 12 September 2009 - 09:57 PM

acelea care se indoaie sunt din aluminiu. Cele pe care le am sunt din otel :D/>
http://img215.imageshack.us/img215/8552/dsc4550.jpg

#13 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 13 September 2009 - 09:33 AM

View PostFranko, on 12 September 2009 - 09:08 PM, said:

la cabrio simti cum flexeaza caroseria (daca nu ai hardtop) cand treci peste anumite denivelari, piatra cubica, etc.
Dupa ce am pus bara de rigidizare flexarea caroseriei s-a redus simtitor . Am simtit si o manevrabilitate mai buna in curbe in schimb aceasta ar putea fi placebo.


Este foarte posibil, numai ca nu flexeaza caroseria (flexare inseamna incovoiere, curbare) ci se torsioneaza aparand un moment de torsiune orientat in plan perpendicular pe axa longitudinala. In general simptomul asta se manifesta la motoare mari datorita greutatii lor si momentului si ca urmare riscul desprinderii "oalelor" amortizoarelor din sudurile aferente este semnificativ crescut.

#14 User is offline   Franko Icon

  • المدرسة القديمة
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 182
  • Joined: 03-September 09
  • Location:km 0
  • Car:E30 convertible

Posted 13 September 2009 - 09:38 AM

cam acest lucru se simte din masina, incep sa se auda mici scartaituri pe la incheieturi . Dupa montarea barii acest simptom s-a redus iar dupa ce am pus si hardtopul nu se mai simt deloc .

#15 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 13 September 2009 - 09:41 AM

În mod normal n-ar trebui să se întâmple aşa ceva, cabrio-urile sunt rigidizate suplimentar faţă de variantele sedan sau coupe.

#16 User is offline   Franko Icon

  • المدرسة القديمة
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 182
  • Joined: 03-September 09
  • Location:km 0
  • Car:E30 convertible

Posted 13 September 2009 - 09:49 AM

intr-adevar sunt rigidizate insa daca o sa cauti peste tot fenomenul se numeste "chassis flex" si vei vedea ca pana si ultimele modele de cabrio au aceasta problema.

#17 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 13 September 2009 - 09:49 AM

Da, însă nu credeam că se întâmplă şi la o mică denivelare sau groapă.

#18 User is offline   Franko Icon

  • المدرسة القديمة
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 182
  • Joined: 03-September 09
  • Location:km 0
  • Car:E30 convertible

Posted 13 September 2009 - 09:52 AM

Depinde de viteza de rulare in momentul in care iei groapa. Daca o iei foarte incet nu face , daca o iei la o viteza medie face, daca o iei mai tare nu face :rolleyes:/>

#19 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 13 September 2009 - 09:52 AM

Am înţeles.

#20 User is offline   cosm1n Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 12
  • Joined: 22-September 09

Posted 23 September 2009 - 12:52 AM

View PostCiupanezu, on 12 September 2009 - 10:18 PM, said:

Probabil depinde mult de materialul din care este făcută.

Am văzut şi eu una montată pe un E36 şi o puteam îndoi cu mână. :lol:/>

Las-o si tu mai usor cu sala ;)/>

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users