BMW AUTO FORUM: strut bar - BMW AUTO FORUM

Jump to content

strut bar

#21 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 23 September 2009 - 10:33 AM

View Postcosm1n, on 23 September 2009 - 01:52 AM, said:

Las-o si tu mai usor cu sala ;)/>


:lgh (24):/> :haha-rire-395:/>

#22 User is offline   G-Man Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 23-September 09
  • Location:Nitra /SK sau VN-RO-UE
  • Car:E39 525D Touring SOLD, 525D E60

Posted 29 September 2009 - 07:47 PM

Acum ca am pus jante pe 18 ma bate gandul sa pun si eu una ,se merita?

#23 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 29 September 2009 - 09:29 PM

Pentru design. :P/>

#24 User is offline   Franko Icon

  • المدرسة القديمة
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 182
  • Joined: 03-September 09
  • Location:km 0
  • Car:E30 convertible

Posted 29 September 2009 - 10:02 PM

@G-man , daca iti iei una ieftina (reglabila, din aluminiu, etc.) este buna doar de design
daca iti iei una mai scumpa (otel,fixa,~100E) se simte o rigidizare a masinii si o manevrabilitate mai buna.
Partea cu manevrabilitatea unii o simt altii nu , partea cu rigidizarea o simte toata lumea si am simtit-o si eu.

#25 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 29 September 2009 - 10:04 PM

Dacă ai suspensie sport şi jante mari, nu mai simţi nici o rigidizare.

La tine se simte pentru că este un cabrio.

#26 User is offline   Franko Icon

  • المدرسة القديمة
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 182
  • Joined: 03-September 09
  • Location:km 0
  • Car:E30 convertible

Posted 29 September 2009 - 10:05 PM

Eu am simtit rigidizare si la coupe . Nu cred ca are rost sa ne contrazicem, G-man poate proba cu si fara si sa vada singur daca simte vreo diferenta sau nu :D/>

#27 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 29 September 2009 - 10:17 PM

Nu cred că va simţi vreo diferenţă majoră.

Cea mai mare diferenţă cred că deja a simţit-o după ce a trecut la jantele pe 18.

#28 User is offline   G-Man Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 23-September 09
  • Location:Nitra /SK sau VN-RO-UE
  • Car:E39 525D Touring SOLD, 525D E60

Posted 01 October 2009 - 07:18 PM

Da,am simtit ,ma asteptam sa troncane la gropi,etc dar chiar e mai bine pe un drum denivelat,e mai rigida dar in sensul bun nu zdruncina asa rau cum credeam :)/>,astept sa la revopsesc si echilibrez si sa pun cauciucurile corecte ca acum le-am dat jos le-am tinut numai o saptamana nici nu le echilibrasem ca am aruncat gumele care erau montate :)/>

#29 User is offline   cata0408 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 28-September 09

Posted 31 October 2009 - 03:32 PM

chiar vroiam sa initiez un topic nou pe aceasta tema.
este sau nu utila aceasta bara stabilizatoare? daca da, in ce constau exact avantajele montarii ei?
in ce masura e utila la un e46, 320d din 2000.
si nu in ultimul rand, de unde se poate achizitiona?
multumesc.

#30 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 31 October 2009 - 08:37 PM

Cred că vei găsi răspunsuri la întrebările tale dacă vei citi topicul în întregime.

După părerea mea, nu este utilă în plan practic.
Se poate cumpăra de la magazinele de tuning.
Cel mai bine este să cumperi de pe ebay, acolo găseşti cele mai bune preţuri.

P.S: Este bară de torsiune.
Bară stabilizatoare au oricum maşinile din fabrică.

#31 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 31 October 2009 - 09:30 PM

Strut bar sau bara de rigidizare se foloseste in urmatoarele cazuri si are urmatorul efect:

Este un accesoriu utilizat de obicei în combinaţie cu suspensiile de tip MacPherson pe sasiu celular sau monobloc, pentru a oferi rigiditate suplimentara între “oalele” amortizoarelor, indeosebi in cazul motoarelor puternice (si grele) amplasate pe caroserii de dimensiuni relativ mici sau medii.
In cazul MacPherson socul este absorbit independent in fiecare unitate de suspensie, iar sarcina orientata pe verticală este transmisă în partea superioară a jambei unde se afla flansa, (spre deosebire de o suspensie clasica, caz în care socul este transmis diferentiat intre componentele suspensiei) producand torsionarea caroseriei si posibila desprindere a suportilor superiori ai amortizoarelor din contra-aripi (rigiditatea rotii in cazul Mac Pherson favorizeaza crearea acestui moment de torsiune). O bară de rigidizare este proiectata pentru a reduce torsiunea prin eliminarea momentului aparut intre cele doua “oale”. Aceasta se produce si se transmite in caroserie indeosebi in timpul virajelor. Comprimarea si rigiditatea barei reduce acest moment de torsiune.


#32 User is offline   cata0408 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 28-September 09

Posted 01 November 2009 - 10:02 AM

ok, multumesc pt raspunsuri.
inteleg ca pt un amarat de e46, 320d, nu are rost.
ma gandeam ca poate absorbi din vibratiile inerente unui motor diesel.

#33 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 01 November 2009 - 10:19 AM

View Postcata0408, on 01 November 2009 - 10:02 AM, said:

ok, multumesc pt raspunsuri.
inteleg ca pt un amarat de e46, 320d, nu are rost.
ma gandeam ca poate absorbi din vibratiile inerente unui motor diesel.


Ba chiar este recomandat

#34 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 01 November 2009 - 12:12 PM

După părerea mea, îţi poţi da seama de beneficiile bării de rigidizare decât în cazul unui stil de conducere foarte agresiv.

Dacă vrei într-adevăr să se schimbe ţinuta maşinii, nu pune doar o bară de rigidizare ci şi suspensie sport şi jante late, atunci se va simţi o diferenţă enormă.

#35 User is offline   cata0408 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 28-September 09

Posted 01 November 2009 - 02:18 PM

sunt realist, modelul meu nu este cel al unei masini sport.
nu este cazul de suspensii sport, chiar daca nu merg tocmai pasnic, ba din contra.
una peste alta, sunt multumit daca ma lamuriti vis-a-vis de absorbirea trepidatiilor specifice dieselului.

#36 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 01 November 2009 - 02:21 PM

Verifică tampoanele de la motor şi cutie în primă instanţă.

Dacă sunt uzate, pot cauza vibraţii mai mari.

#37 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 01 November 2009 - 02:31 PM

View PostCiupanezu, on 01 November 2009 - 12:12 PM, said:

După părerea mea, îţi poţi da seama de beneficiile bării de rigidizare decât în cazul unui stil de conducere foarte agresiv.

Dacă vrei într-adevăr să se schimbe ţinuta maşinii, nu pune doar o bară de rigidizare ci şi suspensie sport şi jante late, atunci se va simţi o diferenţă enormă.


Adevar grait-ai Bogdane :)/>

#38 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 27 September 2010 - 08:00 PM

readuc in atentie subiectul asta,ma bate gandul sa pun pe spate o bara de rigidizare(pe fata am) ce parere aveti?ma gandesc ca pe compact ar ajuta ceva mai mult decat pe berlina/coupe.

#39 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 27 September 2010 - 08:07 PM

Rău n-are cum să facă.

#40 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 28 September 2010 - 07:29 AM

asta am zis si eu,iar faptul ca am un cazan hatchback nu e un avantaj major in Romania,mai pe scurt pe spate am tot felul de zgomote datorate torsionarii caroseriei,daca pe fata am deja strut bar acum ma gandesc ca nu ar strica sa pun unul si pe spate.Ma rog cum stii visul meu e sa iau bari stabilizatoare dar pretul e destul de mare si nu stiu 100% daca se merita.

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users