relanti oscilant la rece
#1
Posted 03 May 2010 - 04:16 PM
e prima oara cand mi se intampla ceva ciudat la masina :
-am pornit dimineata, am mers prin oras cca 1 ora
-am parcat
-dupa 2-3 ore iar am pornit si am plecat de pe loc, moment in care am observat ceva suspect:
*o vibratie usoara in volan si schimbator
*acul de la turometru cobora sub 5 dupa care urca la 10, iar cobora, iar urca, etc
*vibratiile erau corelate cu oscilatiile turometrului
-totul a durat in jur de 5 minute, dupa care masina a revenit la normal.
-apoi am mai mers prin oras, am parcat, iar am plecat, etc, fara sa aibe nimic.
foarte ciudat si foarte suspect.
am motive sa ma ingrijorez, e ceva naspa ?
mersi ! :)/>
-am pornit dimineata, am mers prin oras cca 1 ora
-am parcat
-dupa 2-3 ore iar am pornit si am plecat de pe loc, moment in care am observat ceva suspect:
*o vibratie usoara in volan si schimbator
*acul de la turometru cobora sub 5 dupa care urca la 10, iar cobora, iar urca, etc
*vibratiile erau corelate cu oscilatiile turometrului
-totul a durat in jur de 5 minute, dupa care masina a revenit la normal.
-apoi am mai mers prin oras, am parcat, iar am plecat, etc, fara sa aibe nimic.
foarte ciudat si foarte suspect.
am motive sa ma ingrijorez, e ceva naspa ?
mersi ! :)/>
#4
Posted 03 May 2010 - 09:35 PM
Ceva de genul asta patesc si eu la a mea. Am un 320i si cand motorul este rece are momente (cam la 10 sec) cand tremura. Uneori imi moare motorul stand la semafor. Cand e cald motorul si stau cu ea la relantii se simte ca un rateu tremura scurt si des. In mers nu se simte nimic.
Nu am martor aprins in bord, folosesc benzina 99+ si am schimbat, bujiile si am curatat regulatorul de relantii.
Cred ca problema e ori de la o bobina ori vreun injector. Se poate vedea pe tester unde e problema si unde as putea merge pt o verificare?
Multumesc anticipat
Nu am martor aprins in bord, folosesc benzina 99+ si am schimbat, bujiile si am curatat regulatorul de relantii.
Cred ca problema e ori de la o bobina ori vreun injector. Se poate vedea pe tester unde e problema si unde as putea merge pt o verificare?
Multumesc anticipat
#8 Guest_poleposition_*
Posted 04 May 2010 - 12:32 PM
singura data cand am patit asa ceva si a fost o defectiune, s-a dovedit a fi "senzor ax came"...sau position sensor ? in fine..
In rest s-a mai intamplat de vreo 2-3 ori (la masini diferite), dar le-am asociat cu benzina. Agip si Lukoil, aici am avut probleme.
edit: si eu tot Pentrom 99+ pun, mi se pare cea mai buna.
In rest s-a mai intamplat de vreo 2-3 ori (la masini diferite), dar le-am asociat cu benzina. Agip si Lukoil, aici am avut probleme.
edit: si eu tot Pentrom 99+ pun, mi se pare cea mai buna.
This post has been edited by poleposition: 04 May 2010 - 12:37 PM
#9
Posted 09 June 2010 - 04:50 PM
nu a mai aparut problema :)/>
a fost de la benzina, mama lor de hoti rusii astia.
acum a aparut o mica problemutza:
atunci cand dau drumul la aer conditionat, sa fie rece in masina (butonul acela cu fulgul de zapada pe el) dupa un anumit timp se aude foarte incet un zgomot ciudat.
e ca si cum ai lua un cutit si l-ai ascuti la polizor. nu se aude tot timpul, se aude in reprize de cateva secunde, apoi nu se mai aude. apoi iar se aude...apoi iar nu se mai aude...
se aude foarte incet, daca dau drumul la muzica chiar si foarte incet nu se aude. oare se freaca ceva pe acolo ? sau ce e ? aerul e foarte rece, baga rece imediat, nu am nicio problema.
doar ca nu stiu de la ce o fi zgomotul ala.
a si cand dau drumul la aer, turometrul de la 9000 de rotatii cat are la relanti fara aer se duce usor la 9500 sau in orice caz foarte aproape de 10. dar cred ca asta e normal. :)/>
a fost de la benzina, mama lor de hoti rusii astia.
acum a aparut o mica problemutza:
atunci cand dau drumul la aer conditionat, sa fie rece in masina (butonul acela cu fulgul de zapada pe el) dupa un anumit timp se aude foarte incet un zgomot ciudat.
e ca si cum ai lua un cutit si l-ai ascuti la polizor. nu se aude tot timpul, se aude in reprize de cateva secunde, apoi nu se mai aude. apoi iar se aude...apoi iar nu se mai aude...
se aude foarte incet, daca dau drumul la muzica chiar si foarte incet nu se aude. oare se freaca ceva pe acolo ? sau ce e ? aerul e foarte rece, baga rece imediat, nu am nicio problema.
doar ca nu stiu de la ce o fi zgomotul ala.
a si cand dau drumul la aer, turometrul de la 9000 de rotatii cat are la relanti fara aer se duce usor la 9500 sau in orice caz foarte aproape de 10. dar cred ca asta e normal. :)/>
#12 Guest_cefi_*
Posted 09 June 2010 - 05:59 PM
#15
Posted 09 June 2010 - 08:33 PM
cefi, on 09 June 2010 - 06:59 PM, said:
toata lumea are ceva cu mine :lol:/>
oricum daca n-ar fi ciupanezu caruia ii sunt recunoscator ca s-a oferit sa ma ajute de cateva ori, n-as mai intra pe "forumuri auto" :)/> pe bmWC nu mai intru decat rarisim cand e vreun circ. mai am cont pe forumul mercedes unde nu prea intra nimeni si pe forumul astra (opel) unde de asemenea n-am mai intrat de mult timp.
pe bmwautoforum intru ca stiu ca daca am o intrebare mi se da raspuns foarte repede si pentru ca stiu ce fel de oameni intra aici. nu stiu de unde a tras concluzia calin ala ca fac numai flame, poate se referea la bmWC, acolo intr-adevar postam la misto...
oricum motivul pentru care intru pe forumul asta cu masini e in principal timpul. am destul de mult timp liber la dispozitie, de aia intru. cand o sa incep sa fiu mai ocupat, o sa renunt de tot si o sa fac cum a zis calin. ;)/>
#17
Posted 16 June 2011 - 11:34 AM
Am si eu un BMW E46 din 1999 318i
Am aceeasi problema relantiul oscileaza de la 1000rpm la 500rpm in general dimineata cand e motorul rece
Piesele schimbate au fost urmatoarele:
1=Debitmetru aer
2=Valva PCV
3=Bujii
4=Furtunase vacuum
Am curatat regulatorul de relanti, clapeta acceleratie si senzor pozitie clapeta
Am verificat furtunul care duce de la carterul motorului la valva PCV
Mentionez ca nu am nici un martor aprins in bord
Am aceeasi problema relantiul oscileaza de la 1000rpm la 500rpm in general dimineata cand e motorul rece
Piesele schimbate au fost urmatoarele:
1=Debitmetru aer
2=Valva PCV
3=Bujii
4=Furtunase vacuum
Am curatat regulatorul de relanti, clapeta acceleratie si senzor pozitie clapeta
Am verificat furtunul care duce de la carterul motorului la valva PCV
Mentionez ca nu am nici un martor aprins in bord