relanti oscilant la rece
#21
Posted 17 June 2011 - 01:33 PM
Am o poza, dar din pacate nu pot sa o atasez. Este vizibila murdaria.
Pentru curatat l-am dus la un Bosch service, unde au baie cu ultrasunete si banc de probe. Cam 200 - 250 de lei ar trebui sa coste, e bine sa intrebi inainte.
Daca nu ai calitati macar medii de mecanic, cere-i cuiva ajutorul. Trebuie demontata partea superioara a admisiei, si rampa.
Mare grija, injectoarele ies putin mai greu. Eu de exemplu cat m-am chinuit, am reusit sa scap o-ringul de la baza injectorului 4 in chiuloasa, si a urmat o sesiune de jumatate de ora de scormonit in interiorul chiuloasei cu un endoscop si o sarma. Daca nu aveam endoscopul, probabil ca ar fi trebuit sa demontez toata admisia.
Imbunatatiri ar fi ca nu mai da in nas masina, a disparut mirosul de benzina la pornire, parca si demareaza mai bine, inca nu am mers destul de mult cu ea, sa pot da un raspuns foarte exact, tine si relantiul mult mai bine.
Pentru curatat l-am dus la un Bosch service, unde au baie cu ultrasunete si banc de probe. Cam 200 - 250 de lei ar trebui sa coste, e bine sa intrebi inainte.
Daca nu ai calitati macar medii de mecanic, cere-i cuiva ajutorul. Trebuie demontata partea superioara a admisiei, si rampa.
Mare grija, injectoarele ies putin mai greu. Eu de exemplu cat m-am chinuit, am reusit sa scap o-ringul de la baza injectorului 4 in chiuloasa, si a urmat o sesiune de jumatate de ora de scormonit in interiorul chiuloasei cu un endoscop si o sarma. Daca nu aveam endoscopul, probabil ca ar fi trebuit sa demontez toata admisia.
Imbunatatiri ar fi ca nu mai da in nas masina, a disparut mirosul de benzina la pornire, parca si demareaza mai bine, inca nu am mers destul de mult cu ea, sa pot da un raspuns foarte exact, tine si relantiul mult mai bine.
#23
Posted 20 June 2011 - 09:17 AM
Merge bine. Sunt multumit. A mai fost nevoie de vreo doua zile, presupun sa se curete de tot injectoarele, dar acum totul este ok. Am si alergat-o putin in weekend, acum nu mai are fluctuatii, nu mai da in nas, si cred ca s-au mai si trezit niste caluti adormiti.
#25
Posted 20 June 2011 - 09:52 AM
318i, '99, motor M43. Sondele lambda sunt cam singurele pe care nu le-am schimbat. (Multumesc pentru sfaturi DanS :thumbsup:/> ) Am facut cam asa:
Schimbat: debitmetru, senzor ax came, PCV si furtunul aferent, toate furtunasele de vacuum, regulatorul de presiune din rampa, cred ca atat.
Curatat: regulator relanti (*3), admisie, inainte sa-l schimb si PCV (cred ca PCVul vechi pana la urma era bun). Si injectoare. :D/>
Schimbat: debitmetru, senzor ax came, PCV si furtunul aferent, toate furtunasele de vacuum, regulatorul de presiune din rampa, cred ca atat.
Curatat: regulator relanti (*3), admisie, inainte sa-l schimb si PCV (cred ca PCVul vechi pana la urma era bun). Si injectoare. :D/>
#28
Posted 21 September 2011 - 11:40 AM
Am facut urmatoarele:
-curatat injectoarele si am schimbat si oringurile
-am inlocuit debitmetrul cel nou (meat&doria)cu unul original bosch
-curatat regulator relanti
-schimbat valva PCV
-schimbat furtunase vacuum
-curatat clapeta acceleratie
-curatat senzor pozitie clapeta
Relantiul face la fel: cu debitmetru meat&doria oscileaza la rece dimineata si in mers cateodata la cald dar masina trage bine; cu debitmetru original bosch masina merge bine la rece dar la cald oscileaza si parca e gatuita.Ce sa inteleg din cele doua ca debitmetrele nu sunt bune sau ca masina are altceva;precizez ca am verificat furtunele sa nu fie sparte;nu stiu cum sa verific sondele lambda sau daca ar fi ele cu problema.
-curatat injectoarele si am schimbat si oringurile
-am inlocuit debitmetrul cel nou (meat&doria)cu unul original bosch
-curatat regulator relanti
-schimbat valva PCV
-schimbat furtunase vacuum
-curatat clapeta acceleratie
-curatat senzor pozitie clapeta
Relantiul face la fel: cu debitmetru meat&doria oscileaza la rece dimineata si in mers cateodata la cald dar masina trage bine; cu debitmetru original bosch masina merge bine la rece dar la cald oscileaza si parca e gatuita.Ce sa inteleg din cele doua ca debitmetrele nu sunt bune sau ca masina are altceva;precizez ca am verificat furtunele sa nu fie sparte;nu stiu cum sa verific sondele lambda sau daca ar fi ele cu problema.
#29
Posted 22 September 2011 - 08:05 AM
Am reusit sa pun testerul pe masina intr-un final altul fata de cel care il puneam de obicei si surpriza acceeasi eroare 115 Temperatura la iesierea din radiator al lichidului de racire'' am dat comanda de senzor si sper sa rezolv problema cu relantiul oscilant deoarece nici dupa schimbarea debitmetrului cu unul original bosch si nici dupa curatatul injectoarelor nu s-a remediat.
#31
Posted 12 October 2011 - 11:44 AM
Azi dimineata am schimbat debitmetrul cu unul original bosch si a mers perfect relantiul (la temperatura de afara 10 grade relantiul statea in 1100rpm)
Cred ca trebuie neaparat un debitmetru original bosch asta ar fi buba (cel care il am acum l-am luat sh de pe internet si s-a dovedit a fi defect-teapa mea de 250 lei ca sa fie invatatura de minte)
Cred ca trebuie neaparat un debitmetru original bosch asta ar fi buba (cel care il am acum l-am luat sh de pe internet si s-a dovedit a fi defect-teapa mea de 250 lei ca sa fie invatatura de minte)