BMW AUTO FORUM: Ulei BMW versus ulei Castrol - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Ulei BMW versus ulei Castrol

#21 User is offline   Myx Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 181
  • Joined: 17-November 09

Posted 01 June 2010 - 07:48 AM

View PostBavaria, on 30 May 2010 - 02:56 AM, said:

La motoarele din generatia e90 trebuie folosit obligatoriu 5w30.Deoarece in Romania Castrol-ul poate fi contrafacut eu as folosi ulei BMW, altfel nu cred ca ar fi vreo problema cu uleiul Castrol.


Eu folosesc 0w40 la E90, nu am probleme cu tacaneli.

#22 User is offline   Myx Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 181
  • Joined: 17-November 09

Posted 01 June 2010 - 10:17 PM

View Postio, on 29 May 2010 - 03:04 PM, said:

eu cred ca saptamana asta care vine, bordul imi zice ca am sub 1mie km pana in service. astept totusi si parerea lui bavaria. :)/>


deci ce ulei vei folosi ? Te-ai hotarat ?

#23 User is offline   io's® Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 393
  • Joined: 17-September 09
  • Location:Bucureşti 44°26'05.71N 26°08'12.70E
  • Car:black sedan e46 & red/white Coop'

Posted 01 June 2010 - 11:00 PM

da, raman la ulei BMW, nu vreau sa fac experimente ;)/>

#24 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 01 June 2010 - 11:10 PM

Oare nu trebuie să foloseşti un ulei mai gros din moment ce maşina este supraalimentată?

#25 User is offline   cosmin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 04-January 10

Posted 01 June 2010 - 11:40 PM

View PostBavaria, on 01 June 2010 - 01:16 AM, said:

Tachetii bat in general daca se merge mult cu masina in oras si pe distante scurte.Bineinteles ca pot fi si defecti, insa nu cred ca schimbarea uleiului de va ajuta foarte mult, mai ales ca problema este intermitenta.
Dupa ce ajunge motorul la temperatura de funtionare tine-l turat la ralanti, la 2-3000 ture timp de 3 minute.
Poti repeta chestia asta de doua ori.Vezi inainte sa fie nivelul la ulei ok.Vezi dupa aia daca a ajutat cu ceva.

intradevar circul destul de mult in oras ,dar pe mine ma facut sa ma gandesc ca uleiul este vinovat pt. bataia tachetilor deoarece cand am schimbat uleiul,nu au mai batut timp de 3000-3500km.dak ar fi tachetii intradevar defecti,ar trebui sa bata constant nu?
o sa incerc si chestia cu turatul motorului la relanti,desi nu i prea vad rezolvarea...
a fost un experiment cu reusita ???
merci mult de interesul acordat,salut !

#26 User is offline   Myx Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 181
  • Joined: 17-November 09

Posted 01 June 2010 - 11:47 PM

View Postio, on 01 June 2010 - 11:00 PM, said:

da, raman la ulei BMW, nu vreau sa fac experimente ;)/>


In principiu e cel mai bine daca nu ai probleme sa nu o cauti cu lumanarea :D/>

Eu inca nu stiu daca sa trec la ulei BMW . Asa am luat masina cu Castrol Edge sport 0w40 si fostul proprietar a tinut-o doar pe uleiul asta .

View Postcosmin, on 01 June 2010 - 11:40 PM, said:

intradevar circul destul de mult in oras ,dar pe mine ma facut sa ma gandesc ca uleiul este vinovat pt. bataia tachetilor deoarece cand am schimbat uleiul,nu au mai batut timp de 3000-3500km.dak ar fi tachetii intradevar defecti,ar trebui sa bata constant nu?
o sa incerc si chestia cu turatul motorului la relanti,desi nu i prea vad rezolvarea...
a fost un experiment cu reusita ???
merci mult de interesul acordat,salut !


Si la E90 sunt discutii pe afara cu bataie tacheti daca se merge pe distante scurte si nu apuci sa o turezi , dupa pornire la rece in special .E bine sa astepti sa se incalzeasca masina cam 30 % din nivelul normal si apoi sa mergi in turatii cateva minute , undeva peste 3000 . Si la 316 imi bateau tachetii dimineata la pornire , chiar faceau un zgomot urat , dar in cateva sec disparea

#27 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 02 June 2010 - 02:00 AM

View PostMyx, on 01 June 2010 - 07:48 AM, said:

Eu folosesc 0w40 la E90, nu am probleme cu tacaneli.


Da, eu de fapt am spus de recomandarile din America de Nord, de multe ori cele din Europa sunt diferite.

View Postcosmin, on 01 June 2010 - 11:40 PM, said:

a fost un experiment cu reusita ???
merci mult de interesul acordat,salut !



Uneori ajuta, nu strica daca incerci.

#28 User is offline   io's® Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 393
  • Joined: 17-September 09
  • Location:Bucureşti 44°26'05.71N 26°08'12.70E
  • Car:black sedan e46 & red/white Coop'

Posted 02 June 2010 - 10:08 PM

View PostCiupanezu, on 02 June 2010 - 12:10 AM, said:

Oare nu trebuie să foloseşti un ulei mai gros din moment ce maşina este supraalimentată?

nu am auzit asta, nu vad de ce ..

#29 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 02 June 2010 - 10:09 PM

Păi motorul funcţionează uneori într-un regim mai sportiv decât normal. :)/>

#30 User is offline   io's® Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 393
  • Joined: 17-September 09
  • Location:Bucureşti 44°26'05.71N 26°08'12.70E
  • Car:black sedan e46 & red/white Coop'

Posted 02 June 2010 - 10:15 PM

este un motor destul de sportiv

eu niciodata nu am bagat in motor decat ceea ce recomanda producatorul

#31 User is offline   cosmin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 04-January 10

Posted 02 June 2010 - 11:30 PM

va multumesc de sfaturi ...sper sa scap de problema asta cel putin la urmatorul schimb de ulei ,o sa incerc CASTROL ,consider ca fiind mai scump decat BMW ar trebui sa se si motiveze acest lucru.
va salut !

#32 User is offline   cominas Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 74
  • Joined: 20-November 10
  • Location:Bucuresti
  • Car:E90 325i

Posted 22 November 2010 - 08:20 PM

Am folosit o perioada Castrol 5w40, dupa care am trecut pe BMW 5W40 si manca ulei de rupea;acum am bagat Catrol 10w40 si s-a redus cu mult consumul de ulei. Motorul e un M52 cu ~187.000km in bord.

#33 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 10 December 2010 - 10:31 PM

View Postcosmin, on 01 June 2010 - 11:40 PM, said:

o sa incerc si chestia cu turatul motorului la relanti,desi nu i prea vad rezolvarea...


e o metoda simpla de amorsare a tachetilor hidraulici :)/>

#34 User is offline   ELF Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 17
  • Joined: 15-September 09

Posted 11 December 2010 - 05:04 PM

Eu am folosit bmw 5w30, apoi castrol edge 5w30, si motorul vad ca se comporta la fel. Consumul e cam intre aceleasi limite, sub un litru la 10 mii de km. Cred ca in cazul Castrol e chiar mai mic, ma apropii de revizie, si inca nu a fost nevoie de completez. Masina are vreo 220 mii de km.

#35 User is offline   81rgl Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 197
  • Joined: 03-February 11
  • Location:Arad - Oradea
  • Car:BMW E46 .... 2.500 cmc ... Cabrio.
  • Motorcycle:Sunt prea fraged... :))

Posted 04 February 2011 - 03:46 AM

Producătorul ce ulei recomandă pentru motorizarea mea.

E46 cabrio 323 2.500 cm 170cp 2000-2001

Mulţumesc.
Voie bună.

#36 User is offline   gelu Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Banned
  • Posts: 24
  • Joined: 17-May 11

Posted 19 May 2011 - 03:57 PM

View Postzeronoo, on 10 December 2010 - 11:31 PM, said:

e o metoda simpla de amorsare a tachetilor hidraulici :)/>


se poate incerca si un aditivi de tacheti

  • (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users