BMW AUTO FORUM: EML problema ! - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

EML problema !

#1 User is offline   ABUDE Icon

  • الشبيج
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 14-September 09
  • Location:Bucuresti
  • Car:E39 - 520iA

Posted 08 June 2010 - 10:55 PM

Salut ,

un amic are un e46 320i si ii sa aprins becul de EML de la bord si nu stie de la ce .
PS: masina nu prea are benzina si cam tot timpul ramane pe galben la ac de benzina .

rog informatii :D/> ..

numai bine !

#2 User is offline   io's® Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 393
  • Joined: 17-September 09
  • Location:Bucureşti 44°26'05.71N 26°08'12.70E
  • Car:black sedan e46 & red/white Coop'

Posted 08 June 2010 - 11:39 PM

din cate stiu eu, EML-ul este clapeta electronica de acceleratie

da' de ce nu are benzina masina?

#3 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 09 June 2010 - 01:05 AM

Nu are treaba cu benzina.Este posibil sa fie stricata clapeta de acceleratie sau sa fie o problema cu cablajul de la motor.Este o problema comuna la E46.

#4 User is offline   ABUDE Icon

  • الشبيج
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 14-September 09
  • Location:Bucuresti
  • Car:E39 - 520iA

Posted 09 June 2010 - 09:09 AM

da , dar problema asta ia aparut ieri pentru prima data si nu in continu , adica mai stinge motorul si o porneste din nou si dispare ceva timp. iar cand apare si motorul face urat la zgomot .

care ar fi rezolvarea ??

multumesc

#5 User is offline   Myx Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 181
  • Joined: 17-November 09

Posted 09 June 2010 - 09:29 AM

View PostABUDE, on 09 June 2010 - 09:09 AM, said:

care ar fi rezolvarea ??

multumesc


rezolvarea ar fi sa mearga la un tester sa vada ce erori sunt si ce trebuie schimbat :)/>

#6 User is offline   B72EGR Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 25-September 09

Posted 09 June 2010 - 10:25 AM

daca n-am EML nu pot sa-mi activez pilotul automat de pe volan nu ?

pot sa-mi pun EML daca masina n-a venit cu asa ceva ?

#7 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 09 June 2010 - 10:31 AM

Nu.
Nu.
Bănuiesc că există o altă variantă de pilot automat pentru maşinile cu clapetă de acceleraţie.

#8 User is offline   B72EGR Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 25-September 09

Posted 09 June 2010 - 11:30 AM

aha ok ms.

totusi cred ca e greu dar nu imposibil sa fac asa ceva si probabil costa si foarte mult :lol:/>

#9 User is offline   io's® Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 393
  • Joined: 17-September 09
  • Location:Bucureşti 44°26'05.71N 26°08'12.70E
  • Car:black sedan e46 & red/white Coop'

Posted 09 June 2010 - 11:28 PM

exista cruise control si daca nu ai eml, totul se face printr-un modul care comanda un servomotor care actioneaza un cablu in genul celui de acceleratie care la randul lui comanda clapeta de acceleratie paralel cu ceea ce face soferul prin apasarea acceleratie

#10 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 10 June 2010 - 02:08 AM

View PostABUDE, on 09 June 2010 - 09:09 AM, said:

da , dar problema asta ia aparut ieri pentru prima data si nu in continu , adica mai stinge motorul si o porneste din nou si dispare ceva timp. iar cand apare si motorul face urat la zgomot .

care ar fi rezolvarea ??

multumesc


Chiar daca abia a aprut problema asta nu inseamna ca o sa dispara de la sine.Este putin probabil.
Becul de la EML se aprinde deoarece este o problema cu clapeta de acceleratie.Ori clapeta este defecta, ori datorita cablajului computerul primeste informatii eronate si intra in avarie.
In functie de softul folosit, care difera in functie de anul de fabricatie, pot sa apara unele din erorile de mai jos.
28B3 – Throttle adaptation, lower mechanical stop not adapted
2796 – EDK adaptation values incorrect 2734 – Signal throttle sensor, potentiometer 1
2735 - Signal throttle sensor, potentiometer 2
27A5 – EDK new adaptation values required
2796 – EDK adaptation values incorrect
2734 – Signal throttle sensor, potentiometer 1
2735 - Signal throttle sensor, potentiometer 2
2796 – EDK adaptation values incorrect
28B3 – Throttle adaptation, lower mechanical stop not adapted

Pentru a rezolva problema definitiv ar fi bine sa schimbe si cablajul si clapeta, altfel poate sa incerce mai intai cu clapeta si poate are noroc.
Sa mearga la un tester si sa vada ce parere au cei de acolo.
Oricum, un tester nu poate analiza erorile de mai sus si sa dea un raspuns exact deoarece nu stie din ce cauza au aparut.
Ma rog, sa se duca la un tester totusi si mai vede dupa aia ce si cum.

#11 User is offline   ABUDE Icon

  • الشبيج
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 14-September 09
  • Location:Bucuresti
  • Car:E39 - 520iA

Posted 10 June 2010 - 11:26 AM

View PostBavaria, on 10 June 2010 - 02:08 AM, said:

Chiar daca abia a aprut problema asta nu inseamna ca o sa dispara de la sine.Este putin probabil.
Becul de la EML se aprinde deoarece este o problema cu clapeta de acceleratie.Ori clapeta este defecta, ori datorita cablajului computerul primeste informatii eronate si intra in avarie.
In functie de softul folosit, care difera in functie de anul de fabricatie, pot sa apara unele din erorile de mai jos.
28B3 – Throttle adaptation, lower mechanical stop not adapted
2796 – EDK adaptation values incorrect 2734 – Signal throttle sensor, potentiometer 1
2735 - Signal throttle sensor, potentiometer 2
27A5 – EDK new adaptation values required
2796 – EDK adaptation values incorrect
2734 – Signal throttle sensor, potentiometer 1
2735 - Signal throttle sensor, potentiometer 2
2796 – EDK adaptation values incorrect
28B3 – Throttle adaptation, lower mechanical stop not adapted

Pentru a rezolva problema definitiv ar fi bine sa schimbe si cablajul si clapeta, altfel poate sa incerce mai intai cu clapeta si poate are noroc.
Sa mearga la un tester si sa vada ce parere au cei de acolo.
Oricum, un tester nu poate analiza erorile de mai sus si sa dea un raspuns exact deoarece nu stie din ce cauza au aparut.
Ma rog, sa se duca la un tester totusi si mai vede dupa aia ce si cum.

Multumesc Bavaria , o sa schimbe cablajul , iti voi spune rezultatul ;)/>

#12 User is offline   Catu Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 17-July 10

Posted 17 July 2010 - 10:34 PM

Clapeta de acceleratie se scoate si se curata. Cand apare aceasta eroare motorul intra in protectie si nu mai merge turat mai mult de 1500de ture.
Se procedeaza in felul urmator cand aveti aceasta eroare : bagati cheia in contact, puneti contactul 10 secunde, puneti cheia in pozitia 0 deasemenea 10 secunde dupa care porniti direct.
Eroarea va ramane dar va da voie sa mergeti cu masina in conditii normale.
Eu am patit chestia asta si pana am curatat clapeta asa am procedat.
Atentie!!! Treaba asta poate sa apara in mers oricand.

#13 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 18 July 2010 - 02:15 AM

View PostCatu, on 17 July 2010 - 10:34 PM, said:

Se procedeaza in felul urmator cand aveti aceasta eroare : bagati cheia in contact, puneti contactul 10 secunde, puneti cheia in pozitia 0 deasemenea 10 secunde dupa care porniti direct.


Foarte interesanta informatia, auzisem ceva despre o resetare/reparare, dar nu eram sigur ca este adevarata.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users