Page 1 of 1
EML problema !
#9
Posted 09 June 2010 - 11:28 PM
exista cruise control si daca nu ai eml, totul se face printr-un modul care comanda un servomotor care actioneaza un cablu in genul celui de acceleratie care la randul lui comanda clapeta de acceleratie paralel cu ceea ce face soferul prin apasarea acceleratie
#10
Posted 10 June 2010 - 02:08 AM
ABUDE, on 09 June 2010 - 09:09 AM, said:
da , dar problema asta ia aparut ieri pentru prima data si nu in continu , adica mai stinge motorul si o porneste din nou si dispare ceva timp. iar cand apare si motorul face urat la zgomot .
care ar fi rezolvarea ??
multumesc
care ar fi rezolvarea ??
multumesc
Chiar daca abia a aprut problema asta nu inseamna ca o sa dispara de la sine.Este putin probabil.
Becul de la EML se aprinde deoarece este o problema cu clapeta de acceleratie.Ori clapeta este defecta, ori datorita cablajului computerul primeste informatii eronate si intra in avarie.
In functie de softul folosit, care difera in functie de anul de fabricatie, pot sa apara unele din erorile de mai jos.
28B3 – Throttle adaptation, lower mechanical stop not adapted
2796 – EDK adaptation values incorrect 2734 – Signal throttle sensor, potentiometer 1
2735 - Signal throttle sensor, potentiometer 2
27A5 – EDK new adaptation values required
2796 – EDK adaptation values incorrect
2734 – Signal throttle sensor, potentiometer 1
2735 - Signal throttle sensor, potentiometer 2
2796 – EDK adaptation values incorrect
28B3 – Throttle adaptation, lower mechanical stop not adapted
Pentru a rezolva problema definitiv ar fi bine sa schimbe si cablajul si clapeta, altfel poate sa incerce mai intai cu clapeta si poate are noroc.
Sa mearga la un tester si sa vada ce parere au cei de acolo.
Oricum, un tester nu poate analiza erorile de mai sus si sa dea un raspuns exact deoarece nu stie din ce cauza au aparut.
Ma rog, sa se duca la un tester totusi si mai vede dupa aia ce si cum.
#11
Posted 10 June 2010 - 11:26 AM
Bavaria, on 10 June 2010 - 02:08 AM, said:
Chiar daca abia a aprut problema asta nu inseamna ca o sa dispara de la sine.Este putin probabil.
Becul de la EML se aprinde deoarece este o problema cu clapeta de acceleratie.Ori clapeta este defecta, ori datorita cablajului computerul primeste informatii eronate si intra in avarie.
In functie de softul folosit, care difera in functie de anul de fabricatie, pot sa apara unele din erorile de mai jos.
28B3 – Throttle adaptation, lower mechanical stop not adapted
2796 – EDK adaptation values incorrect 2734 – Signal throttle sensor, potentiometer 1
2735 - Signal throttle sensor, potentiometer 2
27A5 – EDK new adaptation values required
2796 – EDK adaptation values incorrect
2734 – Signal throttle sensor, potentiometer 1
2735 - Signal throttle sensor, potentiometer 2
2796 – EDK adaptation values incorrect
28B3 – Throttle adaptation, lower mechanical stop not adapted
Pentru a rezolva problema definitiv ar fi bine sa schimbe si cablajul si clapeta, altfel poate sa incerce mai intai cu clapeta si poate are noroc.
Sa mearga la un tester si sa vada ce parere au cei de acolo.
Oricum, un tester nu poate analiza erorile de mai sus si sa dea un raspuns exact deoarece nu stie din ce cauza au aparut.
Ma rog, sa se duca la un tester totusi si mai vede dupa aia ce si cum.
Becul de la EML se aprinde deoarece este o problema cu clapeta de acceleratie.Ori clapeta este defecta, ori datorita cablajului computerul primeste informatii eronate si intra in avarie.
In functie de softul folosit, care difera in functie de anul de fabricatie, pot sa apara unele din erorile de mai jos.
28B3 – Throttle adaptation, lower mechanical stop not adapted
2796 – EDK adaptation values incorrect 2734 – Signal throttle sensor, potentiometer 1
2735 - Signal throttle sensor, potentiometer 2
27A5 – EDK new adaptation values required
2796 – EDK adaptation values incorrect
2734 – Signal throttle sensor, potentiometer 1
2735 - Signal throttle sensor, potentiometer 2
2796 – EDK adaptation values incorrect
28B3 – Throttle adaptation, lower mechanical stop not adapted
Pentru a rezolva problema definitiv ar fi bine sa schimbe si cablajul si clapeta, altfel poate sa incerce mai intai cu clapeta si poate are noroc.
Sa mearga la un tester si sa vada ce parere au cei de acolo.
Oricum, un tester nu poate analiza erorile de mai sus si sa dea un raspuns exact deoarece nu stie din ce cauza au aparut.
Ma rog, sa se duca la un tester totusi si mai vede dupa aia ce si cum.
Multumesc Bavaria , o sa schimbe cablajul , iti voi spune rezultatul ;)/>
#12
Posted 17 July 2010 - 10:34 PM
Clapeta de acceleratie se scoate si se curata. Cand apare aceasta eroare motorul intra in protectie si nu mai merge turat mai mult de 1500de ture.
Se procedeaza in felul urmator cand aveti aceasta eroare : bagati cheia in contact, puneti contactul 10 secunde, puneti cheia in pozitia 0 deasemenea 10 secunde dupa care porniti direct.
Eroarea va ramane dar va da voie sa mergeti cu masina in conditii normale.
Eu am patit chestia asta si pana am curatat clapeta asa am procedat.
Atentie!!! Treaba asta poate sa apara in mers oricand.
Se procedeaza in felul urmator cand aveti aceasta eroare : bagati cheia in contact, puneti contactul 10 secunde, puneti cheia in pozitia 0 deasemenea 10 secunde dupa care porniti direct.
Eroarea va ramane dar va da voie sa mergeti cu masina in conditii normale.
Eu am patit chestia asta si pana am curatat clapeta asa am procedat.
Atentie!!! Treaba asta poate sa apara in mers oricand.
#13
Posted 18 July 2010 - 02:15 AM
Catu, on 17 July 2010 - 10:34 PM, said:
Se procedeaza in felul urmator cand aveti aceasta eroare : bagati cheia in contact, puneti contactul 10 secunde, puneti cheia in pozitia 0 deasemenea 10 secunde dupa care porniti direct.
Foarte interesanta informatia, auzisem ceva despre o resetare/reparare, dar nu eram sigur ca este adevarata.
Page 1 of 1