BMW AUTO FORUM: Intrebare - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Intrebare Despre tachetii hidraulici...

#1 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 15 September 2009 - 07:41 AM

Am observat ceva ciudat, ca atunci cand merg fara sa depasesc deloc 3000 rpm, tachetii nu se mai aud aproape deloc.
Are cineva explicatia exacta?

#2 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 15 September 2009 - 10:01 AM

Îţi bat tacheţii la ralanti?

#3 User is offline   Bogdan Chis Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 14-September 09
  • Location:Cluj-Napoca

Posted 15 September 2009 - 11:40 AM

Daca ai motor la care distributia se face prin curea cred ca nu ai tacheti hidraulici si daca nu iti suna asta inseamna ca ai un ulei bun si sunt foarte bine reglati.Daca ai motor cu distributia pe lant atunci sunt hidraulici si e normal sa nu sune daca motorul are ulei bun si nu este forjat.

#4 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 15 September 2009 - 04:27 PM

Quote

Intrebare Despre tachetii hidraulici...

Deci daca-s hidraulici inseamna ca sunt hidraulici :)/>

View PostCiupanezu, on 15 September 2009 - 10:01 AM, said:

Îţi bat tacheţii la ralanti?

La rece se aude o bataie de 3-4 secunde. Apoi cand se incalzeste motorul (dupa cateva minute), bat intr-o veselie.
M-a intrebat odata cineva daca motorul e diesel :huh:/>
Sincer sa fiu, nu stiu daca e si axul, sau numai tachetii.
Dar am observat ca daca merg relax si nu depasesc deloc 3000 ture, nu se aude bataie aproape deloc.
Daca isi ia de la 3000 in sus, bat destul de tare.

#5 User is offline   Fane_05 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 85
  • Joined: 14-September 09
  • Location:Suceava

Posted 16 September 2009 - 07:55 AM

se aud si pana in 3000 de ture dar datorita antifonarii si poate a altor sunete, masini din trafic, muzica etc. nu se aud, dar odata cu turarea motorului se aud mai tare, motorul lucreaza mai mult si le sesizezi bataia.

#6 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 16 September 2009 - 08:13 AM

Parcurg 15km, nu turez niciodata masina mai mult de 2800-3000 ture. Ajung la destinatie, cobor, deschid capota - tachetii sunt destul de silentiosi, aproape insesizabila bataia.

Parcurg 15km, 3000-4000 ture, cand ajung la destinatie constat ca zgomotul se aude si de afara, destul de tare.

#7 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 16 September 2009 - 10:57 AM

View Postpyu, on 15 September 2009 - 05:27 PM, said:

La rece se aude o bataie de 3-4 secunde. Apoi cand se incalzeste motorul (dupa cateva minute), bat intr-o veselie.
M-a intrebat odata cineva daca motorul e diesel :huh:/>
Sincer sa fiu, nu stiu daca e si axul, sau numai tachetii.
Dar am observat ca daca merg relax si nu depasesc deloc 3000 ture, nu se aude bataie aproape deloc.
Daca isi ia de la 3000 in sus, bat destul de tare.


Nu prea există altă soluţie în afară de schimbarea lor.

#8 User is offline   Raziel Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Banned
  • Posts: 77
  • Joined: 15-September 09
  • Car:E46 316

Posted 16 September 2009 - 11:18 AM

eu am observat altceva la masina mea, daca ii dau in gura ca la coasa(cum se zice), schimbat numa' in 4500 si din astea, parca e mult mai linistita dupa aceea, mai silentioasa la ralanti sau turatii joase... poate doar mi se pare mie...

By the way: salut forum!

#9 User is offline   Fane_05 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 85
  • Joined: 14-September 09
  • Location:Suceava

Posted 16 September 2009 - 12:39 PM

eu am vazut mai multe pisici si ursi, cu motoare de 1.6, 1.8, care dupa 200.000-220.000 aveau probleme cu tachetii. poate ajung la capatul vietii. masina mea are 268.xxx km si nu am avut probleme cu ei, poate au fost schimbati.

#10 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 16 September 2009 - 02:58 PM

View PostCiupanezu, on 16 September 2009 - 10:57 AM, said:

Nu prea există altă soluţie în afară de schimbarea lor.

Stiu.
De aproape un an sunt pregatit, si am 8 tacheti in portbagaj :lol:/>

View PostFane_05, on 16 September 2009 - 12:39 PM, said:

eu am vazut mai multe pisici si ursi, cu motoare de 1.6, 1.8, care dupa 200.000-220.000 aveau probleme cu tachetii. poate ajung la capatul vietii. masina mea are 268.xxx km si nu am avut probleme cu ei, poate au fost schimbati.

Am vazut si eu la 240-260.000, care bateau doar putin la rece.
Poate depinde si de schimburile de ulei, si cand au fost facute...

View PostRaziel, on 16 September 2009 - 11:18 AM, said:

eu am observat altceva la masina mea, daca ii dau in gura ca la coasa(cum se zice), schimbat numa' in 4500 si din astea, parca e mult mai linistita dupa aceea, mai silentioasa la ralanti sau turatii joase... poate doar mi se pare mie...

By the way: salut forum!

Deci trebuie mers in asa fel incat masina sa fie cat mai silentioasa :rolleyes:/>

#11 User is offline   Fane_05 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 85
  • Joined: 14-September 09
  • Location:Suceava

Posted 16 September 2009 - 03:02 PM

daca a fost frig noapte si a mea la prima cheia bat tachetii 1-2 sec pana ajunge uleiul la ei, dar dupa aceea nimic.

#12 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 16 September 2009 - 03:25 PM

La kilometrajul asta mi se pare ok :)/>

#13 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 16 September 2009 - 09:24 PM

View PostRaziel, on 16 September 2009 - 11:18 AM, said:

By the way: salut forum!


uelcam bituin as!

#14 Guest_poleposition_*

  • Group: Guests

Posted 16 September 2009 - 11:32 PM

poate uleiul este prea subtire, iar cand se incalzeste vascozitatea devine prea mica.... ce ulei bagi ?

#15 User is offline   Duxter Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 280
  • Joined: 08-September 09
  • Location:Suceava

Posted 16 September 2009 - 11:47 PM

View PostFane_05, on 16 September 2009 - 01:39 PM, said:

eu am vazut mai multe pisici si ursi, cu motoare de 1.6, 1.8, care dupa 200.000-220.000 aveau probleme cu tachetii. poate ajung la capatul vietii. masina mea are 268.xxx km si nu am avut probleme cu ei, poate au fost schimbati.

Am vazut la multi care folosesc ulei mai "gros" cu coeficient mai mare decat cel indicat ca le cam bat tachetii...

LE: nu am vaz postul lui pole, mybad :D/>

This post has been edited by Duxter: 16 September 2009 - 11:47 PM


#16 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 17 September 2009 - 12:00 AM

Mulţi au impresia greşită că un ulei gros este rezolvarea pentru un motor uzat.

#17 User is offline   Duxter Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 280
  • Joined: 08-September 09
  • Location:Suceava

Posted 17 September 2009 - 12:14 AM

Si cei mai multi nu mai pun uleiul indicat de producator pt faptul ca au peste xxx km si nu mai este bun....in loc sa il schimbe mai din timp :)/>

#18 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 17 September 2009 - 12:20 AM

Exact.

"Bag 10W-60 că am vreo 200 000 km."

#19 User is offline   Fane_05 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 85
  • Joined: 14-September 09
  • Location:Suceava

Posted 17 September 2009 - 07:15 AM

eu chiar pun 10w40, dar asta este indicat de producator la mine. castrol magnatec semisintetic 10w40, cu acest ulei a mers masina si pana a ajuns la mine, am gasit scris prin cartea service si la 7000km schimbat. dar sunt altii care pun si 15w40 doar ca are vechime si km motorul.

#20 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 17 September 2009 - 07:59 AM

View Postpoleposition, on 16 September 2009 - 11:32 PM, said:

poate uleiul este prea subtire, iar cand se incalzeste vascozitatea devine prea mica.... ce ulei bagi ?

Magnatec 10w-40. Oricum la urmatorul schimb bag ulei bmw, 5w-40. Nu stiu daca ar fi indicat 5w-30.

  • (5 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users