Intrebare Despre tachetii hidraulici...
#42
Posted 26 September 2009 - 10:04 PM
#44
Posted 26 September 2009 - 10:09 PM
Ciupanezu, on 26 September 2009 - 10:04 PM, said:
Ba da, dar e din '99.
Uite link-ul:
http://ew5.earlweb.c...27&vehicle=2021
#45
Posted 27 September 2009 - 10:54 AM
iulisv, on 26 September 2009 - 12:54 PM, said:
Eu am bagat BMW 5W30.Am in jur de 7000km de cand l-am pus si nu a scazut deloc nivelul la ulei pe joja.
Ma chinui si eu sa-mi dau seama daca-mi bat tachetii dar nu stiu ce ar trebui sa aud.Am 191000km.
Vino la urmatoarea intalnire, si o sa auzi la mine tachetii :)/>
iulisv, on 26 September 2009 - 10:09 PM, said:
Application Recommendation Capacity (ltr)
Engine (P) Premium Edge 10W-60 (a, g, h) 4.0
Mid-range Magnatec 10W-40 A3/B3
#47
Posted 27 September 2009 - 04:34 PM
Ciupanezu, on 27 September 2009 - 10:57 AM, said:
M-am gandit si eu sa bag 10w40 la km pe care ii am, dar atata timp cat de la un schimb la altul nu consuma mai mult de 100ml, il mai las asa.Cand o sa dea semne de oboseala o sa ma gandesc sa-l schimb cu 10w4o. Oricum, multumesc de sfaturi, sunt binevenite tot timpul.
Pt Pyu, am sa fac tot posibilul sa ajung la urmatoarea intalnire.
#48
Posted 27 September 2009 - 04:45 PM
pyu, on 27 September 2009 - 10:54 AM, said:
Application Recommendation Capacity (ltr)
Engine (P) Premium Edge 10W-60 (a, g, h) 4.0
Mid-range Magnatec 10W-40 A3/B3
Daca te uiti acolo o sa vezi ca sunt la touring si coupe doua grupe. Al meu se incadreaza la 1998-2000 si ei recomanda 0w40.
In fine eu cand am luat-o aveam in motor 5w40 si am zis sa continui tot pe asta. Sper sa nu am probleme deocamdata ca sa fiu nevoit sa schimb uleiul cu alti indici.
#50
Posted 27 September 2009 - 10:18 PM
#52
Posted 27 September 2009 - 10:51 PM
Ciupanezu, on 27 September 2009 - 10:40 PM, said:
Nu, serios acum.Ce se poate intampla??? Am cautat si la Castrol si la Mobil si pe forumuri straine si astia recomanda 0w40.In cartea masinii imi arata si 0w30 si 0w40 si 5w40 si 5w30(in functie de temperatura).
Nu vreau sa stau stresat, dar macar sa stiu la ce sa ma astept.
Multumesc.
#54
Posted 28 September 2009 - 06:49 AM
Ciupanezu, on 27 September 2009 - 10:57 PM, said:
Atunci de ce ai baga 10w-40 intr-un motor din ala?
Pentru ca ar manca 5w-40-ul ?
iulisv, on 27 September 2009 - 04:45 PM, said:
In fine eu cand am luat-o aveam in motor 5w40 si am zis sa continui tot pe asta. Sper sa nu am probleme deocamdata ca sa fiu nevoit sa schimb uleiul cu alti indici.
Da, scuze.
Am uitat ca e din '99 :)/>
#58
Posted 12 October 2009 - 08:23 AM
cu ambele tipuri consuma 1litru la cateva mii in regim 5.500-6.300rot/min.
daca merg pana in 4.500 nu papa decat 250ml la 8.000km.
e normal???
alta ciudatenie,zic eu : aveam in motor bmw 10w 40 si a trebuit sa completez.am completat cu castrol 10w40.se poate mixa.
nu consuma deloc!care e logica?sau mi se pare?
masina e e34 2.0i vanos 150cp.
#60
Posted 01 November 2009 - 08:33 AM
Fane_05, on 17 September 2009 - 07:15 AM, said:
Si la tine bat la pornire?.Asa patesc si eu daca e frig afara,sau a stat masina mai mult si dau cheie timp de cateva secunde cand pornesc se aud batai gen tachet puternice.NU stiam de la ce e zgomotul,ma gandeam ca tachetii bat continuu.Daca dau la cheie si opresc fara sa porneasca,deci invart de 2-3 ori iau contactul ,si dau a 2 a cheie nu se mai intampla fenomenul.Dar oare asta nu ii uzeaza,e ceva infundat pe partea de ungere?Patesc la fel desi am schimbat 2 tipuri de ulei.