BMW AUTO FORUM: check engine stins - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

check engine stins

#1 User is offline   cosmin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 04-January 10

Posted 17 June 2010 - 12:34 AM

buna, revin cu problema care am avuto cu check engine, am mai povestito si nu am reusit sub nicio forma sa depistez exact problema.
de vreo 2 zile am incercat sa verific valva pcv ...si am demontat suportul filtrului de polen dupa care surpriza: furtunul acela care se ataseaza la valva pcv era crepat la indoitura care mergea in motor.l-am izolat cu o banda de textil si dupa aprox 50 km sa stins CHECK ENGINE.
DAR, a aparut o oscilatie a turometrului la relanti pana aproape de 500, in spre 1000 nu urca.oricum sunt dispus sa schimb acel furtun ,defapt sunt 2 unite....Nr.3 din poza
de la ce sa fie oscilatia care nu am avuto pana la stingerea martorului?
necesita furtunele schimbate ,sau poate valva PCV e data peste cap???
respect!

Attached File(s)

  • Attached File  PCV.png (28.54K)
    Number of downloads: 36

This post has been edited by cosmin: 17 June 2010 - 12:35 AM


#2 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 17 June 2010 - 06:51 AM

View Postcosmin, on 17 June 2010 - 12:34 AM, said:

buna, revin cu problema care am avuto cu check engine, am mai povestito si nu am reusit sub nicio forma sa depistez exact problema.
de vreo 2 zile am incercat sa verific valva pcv ...si am demontat suportul filtrului de polen dupa care surpriza: furtunul acela care se ataseaza la valva pcv era crepat la indoitura care mergea in motor.l-am izolat cu o banda de textil si dupa aprox 50 km sa stins CHECK ENGINE.
DAR, a aparut o oscilatie a turometrului la relanti pana aproape de 500, in spre 1000 nu urca.oricum sunt dispus sa schimb acel furtun ,defapt sunt 2 unite....Nr.3 din poza
de la ce sa fie oscilatia care nu am avuto pana la stingerea martorului?
necesita furtunele schimbate ,sau poate valva PCV e data peste cap???
respect!

PCV nu se da peste cap...Ori merge ori nu. Parerea mea este sa schimbi acele furtune cu unele originale si cu ocazia asta scoti si PCV si-l verifici.
Oscilatia ralanti-ului de aici se trage

#3 User is offline   cosmin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 04-January 10

Posted 17 June 2010 - 11:21 AM

View PostDanS, on 17 June 2010 - 06:51 AM, said:

PCV nu se da peste cap...Ori merge ori nu. Parerea mea este sa schimbi acele furtune cu unele originale si cu ocazia asta scoti si PCV si-l verifici.
Oscilatia ralanti-ului de aici se trage

pai la asta ma referam si eu cu datu peste cap ,ma gandeam ca acel furtun rupt a afectat valva pana sa stricat.
furtunele am sa le schimb curand ,dar cum verific PCV,adik ce trebuie sa vad incat sa imi dau seama ca e defecta?
merci...salut!

#4 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 19 June 2010 - 08:15 AM

In primul rand acustic...In mod normal trebuie sa se auda un fasait cam 1-2 secunde cand opresti motorul (cand este pornit, nu trebuie sa se auda nimic)
Cand o dai jos (e prinsa cu 2 suruburi cu cap imbus bagate de jos in sus)va trebui sa ii verifici etanseitatea. O fixezi in podul palmei cu fata care se aseaza pe galerie si tragi cu gura pe racordul unde bagi furtunul. Trebuie sa creeze vid ... nu stiu daca este corecta exprimarea, dar te prinzi tu ce si cum. Mai mult, la remontare sa te asiguri ca fata de asezare este curata iar suruburile la strangi pe rand, din aproape in aproape. Furtunele este bine sa le inlocuiesti cu unele originale...Compozitia acelui cauciuc ii confera razistenta la temperatura si la vapori de ulei.
Cel mai bine vezi asta:

http://www.bmwclub.r...?showtopic=5919

#5 User is offline   cosmin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 04-January 10

Posted 20 June 2010 - 02:32 AM

View PostDanS, on 19 June 2010 - 08:15 AM, said:

In primul rand acustic...In mod normal trebuie sa se auda un fasait cam 1-2 secunde cand opresti motorul (cand este pornit, nu trebuie sa se auda nimic)
Cand o dai jos (e prinsa cu 2 suruburi cu cap imbus bagate de jos in sus)va trebui sa ii verifici etanseitatea. O fixezi in podul palmei cu fata care se aseaza pe galerie si tragi cu gura pe racordul unde bagi furtunul. Trebuie sa creeze vid ... nu stiu daca este corecta exprimarea, dar te prinzi tu ce si cum. Mai mult, la remontare sa te asiguri ca fata de asezare este curata iar suruburile la strangi pe rand, din aproape in aproape. Furtunele este bine sa le inlocuiesti cu unele originale...Compozitia acelui cauciuc ii confera razistenta la temperatura si la vapori de ulei.
Cel mai bine vezi asta:

http://www.bmwclub.r...?showtopic=5919

deci oscilatia turatiei e de la valva PCV?...imi da de inteles ca e dusa si valva...o sa verific starea ei la schimbarea furtunelor.
Oricum ceea ce mi se pare suspect ca valava e dusa ,este ca inainte de descoperirea furtunului crepat nu aveam oscilatiile respective,doar check engine aprins,acum a disparut becul ,dar a inceput sa vibreze masina la orice incetinire si calcare de ambreiaj...
merci mult de informatii!!
salut

This post has been edited by cosmin: 20 June 2010 - 02:33 AM


#6 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 20 June 2010 - 07:17 AM

Printre alte cauze, oscilatia poate sa apara si ca urmare a unei PCV defecte.
Fa si tu o verificare in amanunt la toate furtunele si curata si regulatorul de ralanti.

#7 User is offline   cosmin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 04-January 10

Posted 23 June 2010 - 01:24 AM

View PostDanS, on 20 June 2010 - 07:17 AM, said:

Printre alte cauze, oscilatia poate sa apara si ca urmare a unei PCV defecte.
Fa si tu o verificare in amanunt la toate furtunele si curata si regulatorul de ralanti.

pai urmeaza sa verific si valva ,dar regulatorul de relanti nu stiu unde e si cum se curata...
dak se poate niste informatii...
merci..

This post has been edited by cosmin: 23 June 2010 - 01:25 AM


#8 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 23 June 2010 - 08:17 AM

View Postcosmin, on 23 June 2010 - 01:24 AM, said:

pai urmeaza sa verific si valva ,dar regulatorul de relanti nu stiu unde e si cum se curata...
dak se poate niste informatii...
merci..

http://www.bmwclub.r...?showtopic=5909

Eu unul nu sunt convins de capacitatea de curatare a WD40...am eu retinerea asta. Sfatul meu este sa folosesti un spray 2+2 pentru curatat carburatoare la aceasta operatiune

#9 User is offline   cosmin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 04-January 10

Posted 23 June 2010 - 11:18 AM

View PostDanS, on 23 June 2010 - 08:17 AM, said:

http://www.bmwclub.r...?showtopic=5909

Eu unul nu sunt convins de capacitatea de curatare a WD40...am eu retinerea asta. Sfatul meu este sa folosesti un spray 2+2 pentru curatat carburatoare la aceasta operatiune

Mi-a fost de ajutor linku lasat de tine...acum stiu care e regulatorul de relanti.o sa ma apuc de treaba cat de curand .
merci....

This post has been edited by cosmin: 23 June 2010 - 11:19 AM


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users