Sistemul de injectie Infundat...
#1
Posted 15 September 2009 - 07:47 AM
Am o problema cu injectia. Din intrebate, constatari, pareri, etc, am ajuns la concluzia ca ceva e infundat pe acolo, motorul nu primeste suficienta benzina.
Cum as putea sti exact de unde e problema? Se poate afla cumva? Nu prea vreau sa ajuns sa curat/schimb totul pana ajung la problema.
Cum as putea sti exact de unde e problema? Se poate afla cumva? Nu prea vreau sa ajuns sa curat/schimb totul pana ajung la problema.
#4
Posted 15 September 2009 - 04:52 PM
pyu, on 15 September 2009 - 04:41 PM, said:
Testul ala unde iti masoara cantitatea de benzina?
Ce simptom te face sa acuzi cantitate redusa de combustibil?
In rampa de injectie se masoara presiunea.....cantitatea de benzina nu prea stiu...de fapt nu prea am auzit.
Tot ce trebuie sa faci este sa te asiguri ca filtrul este in buna stare si permite trecerea facila a combustibilului si deasemeni, trebuie evaluata pompa pentru a vedea daca furnizeaza combustibilul la presiunea necesara. Injectoarele defecte iti cauzeaza de obicei mers intrerupt si absenta puterii in turatii sub 3000, dar este ceva relativ.
totodata regulatorul de presiune daca este defect nu retine presiune in rampa sau compenseaza greu scaderea ca urmare a acceleratiei.
eu zic sa:
1 filtru
2. test pompa
3. regulator
#5
Posted 15 September 2009 - 09:16 PM
Masina nu prea trage, dar nici nu consuma mai mult. Poate 0.5 L in plus sau minus.
Presiune direct din pompa este de 6.5 bari. Deci cred ca e ok.
Filtrul a fost schimbat, dar degeaba.
Nu e cazul meu. La mine nu trage nici inainte de 3000, nici dupa.
De care regulator de presiune vorbesti?
Am mai observat ceva ciudat azi. A inceput sa-mi fluctueze relantiul. De fapt sta numai in 600 ture, incerca sa creasca in 700, apoi scade inapoi in 600.
Sa fie lamdba?
Doar am fost la tester acu o saptamana.
Apropo, ce valori trebuie sa dea sonda? La tester dadea in jur de 0.450-0.460, dar nu sunt sigur.
Presiune direct din pompa este de 6.5 bari. Deci cred ca e ok.
Filtrul a fost schimbat, dar degeaba.
Quote
Injectoarele defecte iti cauzeaza de obicei mers intrerupt si absenta puterii in turatii sub 3000, dar este ceva relativ.
Nu e cazul meu. La mine nu trage nici inainte de 3000, nici dupa.
De care regulator de presiune vorbesti?
Am mai observat ceva ciudat azi. A inceput sa-mi fluctueze relantiul. De fapt sta numai in 600 ture, incerca sa creasca in 700, apoi scade inapoi in 600.
Sa fie lamdba?
Doar am fost la tester acu o saptamana.
Apropo, ce valori trebuie sa dea sonda? La tester dadea in jur de 0.450-0.460, dar nu sunt sigur.
#11
Posted 15 September 2009 - 10:24 PM
DanS, on 15 September 2009 - 10:11 PM, said:
Presiunea luata direct din pompa nu constituie un criteriu de evaluare. Presiunea se evalueaza in rampa.
Totusi eu cred ca la debitmetru trebuie sa te uiti putin (daca e tip VANE...ca in poza)
Din ce an este masina ta?
Totusi eu cred ca la debitmetru trebuie sa te uiti putin (daca e tip VANE...ca in poza)
Din ce an este masina ta?
Masina este din decembrie 1995.
Cum pot sa-mi dau seama daca e Vane? Dupa forma? Ca e capsat cred, si nu vad ce e inauntru.
#15
Posted 16 September 2009 - 08:10 AM
DanS, on 15 September 2009 - 10:41 PM, said:
seamana cu ala din poza si sunt 2 modele...La unul se desface capacul ala iar la celelalt,, nu prea.
Daca ai ocazia sa probezi altul ar fi un pas inainte zic eu....Ai posibilitatea asta?
Daca ai ocazia sa probezi altul ar fi un pas inainte zic eu....Ai posibilitatea asta?
La asta din poza, capacul mi se pare rotund (corecteaza-ma daca nu e asa).
Nu cred ca mai are rost sa probez alt debitmetru momentan...
De abia am ajuns dimineata cu masina la lucru. Am desfacut imediat si curatat regulatorul de relanti, nici o schimbare, apoi mi-amn dat seama ca se aude un fasait destul de tare...
Furtunul ala mic, care iese din furtunul cel mare de la debitmetru era sarit.
L-am pus la loc, relantiul e ok acum.