Trebuie sa ma apuc si de DISA cat de curant.
Sa vad ce voi mai gasi pe acolo :rage-au-volant-988:/>
Sistemul de injectie Infundat...
#22
Posted 20 September 2009 - 10:54 AM
Bobinele le-ai verificat? Fisele?
Ieri am gasit cauza la un 525i care nu se accelera f. bine in ture joase, mai precis se balbaia intai, apoi pleca bine la peste 2500 rpm. Erau bobinele. 5 din 6 era crapate. Am pus intai bobinele de la mine si masina mergea corect. Apoi am inceput sa le verificam pe rand si am descoperit fisuri fine pe fiecare din bobinele lui. Si eu am schimbat la mine o bobina, mergea neregulat in relanti, se auzea chiar un pacanit la bobina defecta si dadea in nas in ture joase. La 6 cilindri e si mai greu de depistat.
La ce tester ai fost?
Ieri am gasit cauza la un 525i care nu se accelera f. bine in ture joase, mai precis se balbaia intai, apoi pleca bine la peste 2500 rpm. Erau bobinele. 5 din 6 era crapate. Am pus intai bobinele de la mine si masina mergea corect. Apoi am inceput sa le verificam pe rand si am descoperit fisuri fine pe fiecare din bobinele lui. Si eu am schimbat la mine o bobina, mergea neregulat in relanti, se auzea chiar un pacanit la bobina defecta si dadea in nas in ture joase. La 6 cilindri e si mai greu de depistat.
La ce tester ai fost?
#25
Posted 22 September 2009 - 09:34 AM
pyu, on 21 September 2009 - 07:18 AM, said:
Nu stiu ce tester era.
Cum se verifica bobinele si fisele? Dau la automat si vad daca face scanteie?
Cum se verifica bobinele si fisele? Dau la automat si vad daca face scanteie?
Bobinele le-am schimbat de la mine la celalat si am vazut ca mergea bine cu ale mele, apoi, uitandu-ma atent la ele, am observat ca erau crapate.
Intrebam de tester unde anume, eu merg la un baiat la adria si sunt multumit, nu am plecat de acolo nelamurit.