Upgrade motor N52(2.5i) la 3.0i cu soft original BMW
#42
Posted 11 December 2010 - 11:37 PM
De cand ECU e sub colimator, s-au mutat aici...
_ _ _ posted at 2010-7-21 02:14
You do not need an 64bit workstation. If you have 64 bit host machine with lots of ram it will help. But the vmware workstation that is used for the installation of ISIS is a 32bit one. ISIS server is a windows 2003 32 bit Enterprise edition (so it can support more than 4gb of ram). No need for 64 bit vm machine.
I do not understand how you create 64 bit vm machnes. When you create the vm you just specify the number of cpus, amount of ram and a 600 gb IDE hard disk. Then you tell it the installation media (DVD or .iso file) and that the os should be windows 2003 32 bit enterprise edition. No 64 bit
toata discutia pe tema asta este aici
#44
Posted 12 December 2010 - 11:38 AM
p.s. pe un OS pe 64 vor merge mai bine doar aplicatiile scrise special pentru OS pe 64, cele scrise pe 32...same shit :)/>
This post has been edited by zeronoo: 12 December 2010 - 11:44 AM
#45
Posted 22 December 2010 - 10:16 PM
Bavaria, on 26 June 2010 - 03:03 AM, said:
Deocamdata masina merge super, fara nici o eroare.
ai idee un motor m54 ms45 2,2i de pe e60 cum se comporta daca se updateaza la 2,5i sau 3,0i tot cu m54 ms45? Oare mai trebuie si ceva modificari tehnice?
#46
Posted 23 December 2010 - 05:26 AM
Nu stiu exact sa iti spun cum va reactiona computerul in cazul spus de tine.Parerea mea este ca adaptatiile vor fi depasite si dupa un timp vor apare erori, se va aprinde check engine.
Cele mai multe lucruri le inveti cand le incerci personal.
Incearca, reprogrameaza computerul cu alt soft si vezi ce se intampla.Ne spui si noua dupa. :)/>
#48
Posted 23 April 2011 - 11:13 AM
Bavaria, on 11 October 2010 - 05:06 AM, said:
Iar acesta pacaleala consta in ai modifica VIN-ul.Dar nici asa nu este sigur ca va functiona si se va face un update reusit fara sa se blocheze.Winkfpt cred eu este singura metoda sigura in acest caz.
#52
Posted 14 June 2012 - 09:57 PM
Bavaria, on 11 October 2010 - 04:30 AM, said:
Am uitat ceva.Mai exista un posibil inconvenient .Testerul nu se uita dupa pn-ul pentru soft, se uita dupa un pn care este o combinatie intre hardware si soft, ma rog, este un pic mai complicat de explicat.Ideea este ca daca doar se pune softul de 3l, la o conectare ulterioara pentru un update se va rescrie softul original.Asta inseamna ca trebuie rescris iar softul dupa update, destul de neplacut.Mai exista insa si cazuri cand aceste numere sunt identice si atunci totul este ok.In cazul descris de mine nu au fost identice.
ZB-Nummer de 330i de care vorbeai la inceput trebuie citit de la un 330i original? si ZB-nummer si PN-ul asta de care vorbesti sunt lucturi diferite?
alex230ro, on 04 May 2012 - 09:20 PM, said:
Da, o mai am, si merge tot mai bine.... si probabil ca o sa o pastrez, la ce vremuri sunt...
#54
Posted 12 May 2016 - 12:50 PM
Urmaream modificarea asta de luni de zile pe forumurile de afara si aveam degand sa ma apuc singur in ceea ce priveste programarea, lucrez in IT si nu mi-e greu sa inteleg procesul.
Dar mereu este binevenita o situatie in care cineva deja a facut asta si a avut succes, reinventarea rotii ar fi stupida.
Admisia trebuie cumparata cu tot cu actuatorii DISA, deci este admisia + actuatori. Daca se schimba, e bine sa se schimbe si garnitura, ca tot esti acolo, gen.
Apoi vine programarea.
@Bavaria, am inteles ca nu-ti asumi nimic din acest proces, success or failure, i'm ready to take the chance pe raspunderea mea, ai dori sa ma ajuti sa fac acest upgrade?
PM eventual.
Multumesc