BMW AUTO FORUM: Transformare interfata VAGCOM pentru a putea fi folosita cu INPA/ NCS/ DIS - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Transformare interfata VAGCOM pentru a putea fi folosita cu INPA/ NCS/ DIS pentru cine este interesat

#21 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 30 September 2010 - 09:47 PM

hai ca nu are rost sa ne contrazicem...mai bine facem ceva constructiv...nu poti intra pe bmwecu doar in ariile in care i-ti dau ei voie...pt. non useri...mai incolo nu poti...dar fie cum zici tu...daca asa vrei....mai binem zicem amandoi :viva bmw si mergem mai departe

#22 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 30 September 2010 - 09:48 PM

Si ca sa incetezi cu chestiile astea care nu-ti fac deloc onoare...priveste poza...Invitatie iti pot face eu :D/>
Daca citim aici, ne dam seama ca acest forum este acum proprietatea MIA acum si este oprit dar curios este ca inca functioneaza
http://forums.bimmer.../t-1291994.html
http://forums.bimmer.../t-1464403.html

#23 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 30 September 2010 - 10:28 PM

bafta atunci in tot ceea ce faci si mult noroc in continuare

#24 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 30 September 2010 - 10:29 PM

Pentru cine este interesat
http://www.socalbavarians.com

Sunt link-uri bune de luat in seama...

#25 User is offline   radu346 Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 28-October 10

Posted 31 October 2010 - 01:29 AM

View Postzeronoo, on 21 July 2010 - 09:26 PM, said:

detectia reala a tensiunii pe contact se face cu electronica suplimentara, inversand #RI si #DSR se pacaleste doar softul

salut, stii cumva ce electronica trebuie? eu am o interfata cu ftdi232rl si cu inpa imi merge totul mai putin ignition si bateria. Aceeasi interfata cu dis instalat pe vmware nu face nimic nici diagnoza nici codare.Vreo idee cineva?

#26 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 31 October 2010 - 04:17 AM

View Postradu346, on 31 October 2010 - 01:29 AM, said:

salut, stii cumva ce electronica trebuie? eu am o interfata cu ftdi232rl si cu inpa imi merge totul mai putin ignition si bateria. Aceeasi interfata cu dis instalat pe vmware nu face nimic nici diagnoza nici codare.Vreo idee cineva?


http://www.socalbava...ewtopic.php.htm
http://www.socalbava...wtopic2.php.htm
http://www.socalbava...wtopic3.php.htm
http://www.socalbava...wtopic4.php.htm

Configurarea ediabas.ini ai facut-o corect?
adica remotehost 192.168.68.1 si port 6801......etc?
setarile in vmware network le-ai facut?

Vezi aici :
http://bmwautoforum....dpost__p__20097

Aici e un caz similar

#27 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 31 October 2010 - 04:58 PM

View Postradu346, on 31 October 2010 - 01:29 AM, said:

salut, stii cumva ce electronica trebuie? eu am o interfata cu ftdi232rl si cu inpa imi merge totul mai putin ignition si bateria. Aceeasi interfata cu dis instalat pe vmware nu face nimic nici diagnoza nici codare.Vreo idee cineva?


daca ai 232rl, poti sa foloseti mprog sau ftprog de la ftdi de pe site - inversezi #DSR si #RI si o sa ai batt on / ign on (varianta simpla) :)/>

#28 User is offline   radu346 Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 28-October 10

Posted 31 October 2010 - 06:14 PM

View Postzeronoo, on 31 October 2010 - 04:58 PM, said:

daca ai 232rl, poti sa foloseti mprog sau ftprog de la ftdi de pe site - inversezi #DSR si #RI si o sa ai batt on / ign on (varianta simpla) :)/>

varianta simpla la care nu mege absolut tot, nu? ma refer la codare, care este varianta mai complicata? multumesc

#29 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 31 October 2010 - 06:31 PM

mai complicat este sa folosesti un montaj format dintr-un tranzistor si 2 rezistoare ca sa ai real ignition detection...nu cred ca merita sa te agiti...

#30 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 31 October 2010 - 08:43 PM

View Postzeronoo, on 31 October 2010 - 06:31 PM, said:

mai complicat este sa folosesti un montaj format dintr-un tranzistor si 2 rezistoare ca sa ai real ignition detection...nu cred ca merita sa te agiti...

Asa este.
Testat...si m-am lasat pagubas. In final mi-am cumparat o interfata care nu are nevoie de nici o transformare. Cam multi bani dar eu zic ca a meritat.
Nu ma pricep dar mi-am dat seama de diferente.

#31 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 31 October 2010 - 11:45 PM

spuneam ca nu merita sa se agite pentru ca nu o o sa-i foloseasca foarte mult, o interfata kkl despre care vorbeste colegul costa 100 ron...chiar merita deranjul daca vrei sa ai ceva simplu...cele (putin) mai bine facute si cu real ign detection sunt de 3-5 ori mai scumpe si fac acelasi lucru (exceptie fac cele cu d-can), de hobby merge una ieftina, daca ai service...e alta poveste, acolo e nevoie de GT1 sau OP(P)S, sursa de tensiune constanta speciala...alta poveste...

#32 User is offline   mucificatorul Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 16-October 10
  • Location:BUCURESTI
  • Car:318I

Posted 02 November 2010 - 10:56 PM

View Postzeronoo, on 31 October 2010 - 11:45 PM, said:

spuneam ca nu merita sa se agite pentru ca nu o o sa-i foloseasca foarte mult, o interfata kkl despre care vorbeste colegul costa 100 ron...chiar merita deranjul daca vrei sa ai ceva simplu...cele (putin) mai bine facute si cu real ign detection sunt de 3-5 ori mai scumpe si fac acelasi lucru (exceptie fac cele cu d-can), de hobby merge una ieftina, daca ai service...e alta poveste, acolo e nevoie de GT1 sau OP(P)S, sursa de tensiune constanta speciala...alta poveste...



aveti idee daca pot modifica o interfata vag com 912 sa mearga inpa si dis pe ea?

#33 User is offline   ionutd Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 19-January 11

Posted 20 January 2011 - 08:41 PM

salut. sunt mare pasionat de bmw si de aceea as vrea sa-mi incropesc si eu ceva pentru diagnoza. spune-mi te rog, daca acest diy, cu aceasta interfata m-as putea conecta la un e36, din 1995. masina nu suporta obd ci ads. dme bosch motronic 1.7.

astept cu interes un raspuns. multumesc frumos.

#34 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 20 January 2011 - 09:53 PM

View Postionutd, on 20 January 2011 - 08:41 PM, said:

salut. sunt mare pasionat de bmw si de aceea as vrea sa-mi incropesc si eu ceva pentru diagnoza. spune-mi te rog, daca acest diy, cu aceasta interfata m-as putea conecta la un e36, din 1995. masina nu suporta obd ci ads. dme bosch motronic 1.7.

astept cu interes un raspuns. multumesc frumos.


nu, interfetele pe usb nu funtioneaza inn mod ads, ai nevoie de interfata pe port serial sau iei asta: funtioneaza in ADS/OBD - pret bun, transport gratuit in romania, calitate ok sau asta din romania (calitate mai proasta, face probleme la lipituri, contacte in general...)

View PostDanS, on 30 September 2010 - 09:48 PM, said:

Si ca sa incetezi cu chestiile astea care nu-ti fac deloc onoare...priveste poza...Invitatie iti pot face eu :D/>
Daca citim aici, ne dam seama ca acest forum este acum proprietatea MIA acum si este oprit dar curios este ca inca functioneaza
http://forums.bimmer.../t-1291994.html
http://forums.bimmer.../t-1464403.html


acum am observat...mi se pare mie sau poza cu topicul nu e chiar de pe bmwecu? :)/>

This post has been edited by zeronoo: 20 January 2011 - 09:49 PM


#35 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 21 January 2011 - 10:28 PM

View Postzeronoo, on 31 October 2010 - 06:31 PM, said:

mai complicat este sa folosesti un montaj format dintr-un tranzistor si 2 rezistoare ca sa ai real ignition detection...nu cred ca merita sa te agiti...



tool32 citeste direct tensiunea pe baterie si ignition din modulele masinii.(adica valoarea reala,nu doar prezenta :)/> )

off :eu de aceasta tensiune vorbeam atunci cand spuneam ca cu interfata de inpa se poate citi tensiunea reala pe baterry si ignition,referitor la modificarea fisierului changes,folosit in sss :)/>

#36 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 21 January 2011 - 11:13 PM

View Postzeronoo, on 20 January 2011 - 09:53 PM, said:

acum am observat...mi se pare mie sau poza cu topicul nu e chiar de pe bmwecu? :)/>

La ce poza te referi?
La cea care descrie transformarea? Da este de acolo...o gasesti si in bimmerf_ _ _ums

Profit si mai pun cate ceva...se refera la PASoft si EWS Programmers...
poate intereseaza pe careva...citeam acum si m-am gandit sa-l dau si aici fiindca in ultima vreme, si-au luat multi jucaria asta

#37 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 22 January 2011 - 12:42 AM

View Postseverus_phantom, on 21 January 2011 - 10:28 PM, said:

tool32 citeste direct tensiunea pe baterie si ignition din modulele masinii.(adica valoarea reala,nu doar prezenta :)/> )

inpa si dis la fel :)/> dar este vorba de o valoare DECLARATA de modulele masinii, nu de una DETECTATA de capul de diagnoza ca si in cazul SSS, detectia PREZENTEI tensiunii (Ubat, Uign) este necesara in anumite cazuri la lucrul cu dis, samd

off :eu de aceasta tensiune vorbeam atunci cand spuneam ca cu interfata de inpa se poate citi tensiunea reala pe baterry si ignition,referitor la modificarea fisierului changes,folosit in sss :)/>


pai tocmai asta era problema, credeam ca ai inteles, inpa si dis citesc o valoare declarata de modulele masinii pe obd pe cand sss citeste valoarea detectata si interpretata de capul de diagnoza - asta din motive de siguranta - este foarte important ca aceasta tensiune sa fie in valoare si stabila, pe obd tensiunea poate fi declarata eronat...ca sss sa se foloseasca de tensiunea citita pe obd ar trebui rescris softul...nu cred ca e cazul

View PostDanS, on 21 January 2011 - 11:13 PM, said:

La ce poza te referi?
La cea care descrie transformarea? Da este de acolo...o gasesti si in bimmerf_ _ _ums

Profit si mai pun cate ceva...se refera la PASoft si EWS Programmers...
poate intereseaza pe careva...citeam acum si m-am gandit sa-l dau si aici fiindca in ultima vreme, si-au luat multi jucaria asta


te-am intrebat pentru ca am vazut in bara de adrese "http://www.socalbavarians.com......", ce cont ai pe bmwecu, poate ne intalnim si acolo :)/>

ps ai vazut ultima creatie a lui "gkoukou" ?

#38 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 22 January 2011 - 09:00 AM

View Postzeronoo, on 22 January 2011 - 12:42 AM, said:

[i]pai tocmai asta era problema, credeam ca ai inteles, inpa si dis citesc o valoare declarata de modulele masinii pe obd pe cand sss citeste valoarea detectata si interpretata de capul de diagnoza -


si cum o citeste,sau cum o detecteaza?? nu tot cu ajutorul softului???Aceasta informatie cu tensiunea reala vine tot din modulele masini si e citita si interpretata de capu original(vezi php-ul).Daca ar fi sa o citeasca independent(fara informatia de tensiune din modulele masinii),ar trebui sa o citeasca direct de pe pini.Acuma stiu ca pinu 7 este cel cu tensiunea pe baterie,dar de pin cu tensiunea pe ignition nu stiu sa fie...:)/>
deci si capu original citeste tensiunea tot din modulele masinii...cred eu...altfel nu se mai facea php-ul

#39 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 22 January 2011 - 12:22 PM

confunzi niste lucruri...

1. la sss, in cazul capetelor originale (edic, ops, opps, icom), tensiunea este detectata (ca si valoare) de hw din capul de diagnoza si interpretata de sss, pe sss nu-l intereseaza valoarea tensiunii raportata de modulele masinii

2. la bmw, pe obd la pinul 7 este ISO 9141-2 K-Line, si nu tensiunea de baterie, tensiunea de baterie vine pe pinul 16 (OBD)

3. php-ul este o parte a sw care spune sss cum sa interpreteze tensiunea de baterie si ignition

cele bune

#40 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 22 January 2011 - 01:24 PM

View Postzeronoo, on 22 January 2011 - 12:22 PM, said:

confunzi niste lucruri...

1. la sss, in cazul capetelor originale (edic, ops, opps, icom), tensiunea este detectata (ca si valoare) de hw din capul de diagnoza si interpretata de sss, pe sss nu-l intereseaza valoarea tensiunii raportata de modulele masinii

2. la bmw, pe obd la pinul 7 este ISO 9141-2 K-Line, si nu tensiunea de baterie, tensiunea de baterie vine pe pinul 16 (OBD)

3. php-ul este o parte a sw care spune sss cum sa interpreteze tensiunea de baterie si ignition

cele bune



da mai colegule,am inteles asta,dar de unde ia capu original valoarea??ha? nu din modulele masinii,iar softul o calculeaza?...

doar daca ar lua tensiunea de pe pini ai putea zice ca si-o calculeaza singur...independent de modulele masinii...

cele bune

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users