Transformare interfata VAGCOM pentru a putea fi folosita cu INPA/ NCS/ DIS pentru cine este interesat
#21
Posted 30 September 2010 - 09:47 PM
#22
Posted 30 September 2010 - 09:48 PM
Daca citim aici, ne dam seama ca acest forum este acum proprietatea MIA acum si este oprit dar curios este ca inca functioneaza
http://forums.bimmer.../t-1291994.html
http://forums.bimmer.../t-1464403.html
#24
Posted 30 September 2010 - 10:29 PM
#25
Posted 31 October 2010 - 01:29 AM
zeronoo, on 21 July 2010 - 09:26 PM, said:
salut, stii cumva ce electronica trebuie? eu am o interfata cu ftdi232rl si cu inpa imi merge totul mai putin ignition si bateria. Aceeasi interfata cu dis instalat pe vmware nu face nimic nici diagnoza nici codare.Vreo idee cineva?
#26
Posted 31 October 2010 - 04:17 AM
radu346, on 31 October 2010 - 01:29 AM, said:
http://www.socalbava...ewtopic.php.htm
http://www.socalbava...wtopic2.php.htm
http://www.socalbava...wtopic3.php.htm
http://www.socalbava...wtopic4.php.htm
Configurarea ediabas.ini ai facut-o corect?
adica remotehost 192.168.68.1 si port 6801......etc?
setarile in vmware network le-ai facut?
Vezi aici :
http://bmwautoforum....dpost__p__20097
Aici e un caz similar
#27
Posted 31 October 2010 - 04:58 PM
radu346, on 31 October 2010 - 01:29 AM, said:
daca ai 232rl, poti sa foloseti mprog sau ftprog de la ftdi de pe site - inversezi #DSR si #RI si o sa ai batt on / ign on (varianta simpla) :)/>
#28
Posted 31 October 2010 - 06:14 PM
zeronoo, on 31 October 2010 - 04:58 PM, said:
varianta simpla la care nu mege absolut tot, nu? ma refer la codare, care este varianta mai complicata? multumesc
#30
Posted 31 October 2010 - 08:43 PM
zeronoo, on 31 October 2010 - 06:31 PM, said:
Asa este.
Testat...si m-am lasat pagubas. In final mi-am cumparat o interfata care nu are nevoie de nici o transformare. Cam multi bani dar eu zic ca a meritat.
Nu ma pricep dar mi-am dat seama de diferente.
#31
Posted 31 October 2010 - 11:45 PM
#32
Posted 02 November 2010 - 10:56 PM
zeronoo, on 31 October 2010 - 11:45 PM, said:
aveti idee daca pot modifica o interfata vag com 912 sa mearga inpa si dis pe ea?
#33
Posted 20 January 2011 - 08:41 PM
astept cu interes un raspuns. multumesc frumos.
#34
Posted 20 January 2011 - 09:53 PM
ionutd, on 20 January 2011 - 08:41 PM, said:
astept cu interes un raspuns. multumesc frumos.
nu, interfetele pe usb nu funtioneaza inn mod ads, ai nevoie de interfata pe port serial sau iei asta: funtioneaza in ADS/OBD - pret bun, transport gratuit in romania, calitate ok sau asta din romania (calitate mai proasta, face probleme la lipituri, contacte in general...)
DanS, on 30 September 2010 - 09:48 PM, said:
Daca citim aici, ne dam seama ca acest forum este acum proprietatea MIA acum si este oprit dar curios este ca inca functioneaza
http://forums.bimmer.../t-1291994.html
http://forums.bimmer.../t-1464403.html
acum am observat...mi se pare mie sau poza cu topicul nu e chiar de pe bmwecu? :)/>
This post has been edited by zeronoo: 20 January 2011 - 09:49 PM
#35
Posted 21 January 2011 - 10:28 PM
zeronoo, on 31 October 2010 - 06:31 PM, said:
tool32 citeste direct tensiunea pe baterie si ignition din modulele masinii.(adica valoarea reala,nu doar prezenta :)/> )
off :eu de aceasta tensiune vorbeam atunci cand spuneam ca cu interfata de inpa se poate citi tensiunea reala pe baterry si ignition,referitor la modificarea fisierului changes,folosit in sss :)/>
#36
Posted 21 January 2011 - 11:13 PM
zeronoo, on 20 January 2011 - 09:53 PM, said:
La ce poza te referi?
La cea care descrie transformarea? Da este de acolo...o gasesti si in bimmerf_ _ _ums
Profit si mai pun cate ceva...se refera la PASoft si EWS Programmers...
poate intereseaza pe careva...citeam acum si m-am gandit sa-l dau si aici fiindca in ultima vreme, si-au luat multi jucaria asta
#37
Posted 22 January 2011 - 12:42 AM
severus_phantom, on 21 January 2011 - 10:28 PM, said:
inpa si dis la fel :)/> dar este vorba de o valoare DECLARATA de modulele masinii, nu de una DETECTATA de capul de diagnoza ca si in cazul SSS, detectia PREZENTEI tensiunii (Ubat, Uign) este necesara in anumite cazuri la lucrul cu dis, samd
off :eu de aceasta tensiune vorbeam atunci cand spuneam ca cu interfata de inpa se poate citi tensiunea reala pe baterry si ignition,referitor la modificarea fisierului changes,folosit in sss :)/>
pai tocmai asta era problema, credeam ca ai inteles, inpa si dis citesc o valoare declarata de modulele masinii pe obd pe cand sss citeste valoarea detectata si interpretata de capul de diagnoza - asta din motive de siguranta - este foarte important ca aceasta tensiune sa fie in valoare si stabila, pe obd tensiunea poate fi declarata eronat...ca sss sa se foloseasca de tensiunea citita pe obd ar trebui rescris softul...nu cred ca e cazul
DanS, on 21 January 2011 - 11:13 PM, said:
La cea care descrie transformarea? Da este de acolo...o gasesti si in bimmerf_ _ _ums
Profit si mai pun cate ceva...se refera la PASoft si EWS Programmers...
poate intereseaza pe careva...citeam acum si m-am gandit sa-l dau si aici fiindca in ultima vreme, si-au luat multi jucaria asta
te-am intrebat pentru ca am vazut in bara de adrese "http://www.socalbavarians.com......", ce cont ai pe bmwecu, poate ne intalnim si acolo :)/>
ps ai vazut ultima creatie a lui "gkoukou" ?
#38
Posted 22 January 2011 - 09:00 AM
zeronoo, on 22 January 2011 - 12:42 AM, said:
si cum o citeste,sau cum o detecteaza?? nu tot cu ajutorul softului???Aceasta informatie cu tensiunea reala vine tot din modulele masini si e citita si interpretata de capu original(vezi php-ul).Daca ar fi sa o citeasca independent(fara informatia de tensiune din modulele masinii),ar trebui sa o citeasca direct de pe pini.Acuma stiu ca pinu 7 este cel cu tensiunea pe baterie,dar de pin cu tensiunea pe ignition nu stiu sa fie...:)/>
deci si capu original citeste tensiunea tot din modulele masinii...cred eu...altfel nu se mai facea php-ul
#39
Posted 22 January 2011 - 12:22 PM
1. la sss, in cazul capetelor originale (edic, ops, opps, icom), tensiunea este detectata (ca si valoare) de hw din capul de diagnoza si interpretata de sss, pe sss nu-l intereseaza valoarea tensiunii raportata de modulele masinii
2. la bmw, pe obd la pinul 7 este ISO 9141-2 K-Line, si nu tensiunea de baterie, tensiunea de baterie vine pe pinul 16 (OBD)
3. php-ul este o parte a sw care spune sss cum sa interpreteze tensiunea de baterie si ignition
cele bune
#40
Posted 22 January 2011 - 01:24 PM
zeronoo, on 22 January 2011 - 12:22 PM, said:
1. la sss, in cazul capetelor originale (edic, ops, opps, icom), tensiunea este detectata (ca si valoare) de hw din capul de diagnoza si interpretata de sss, pe sss nu-l intereseaza valoarea tensiunii raportata de modulele masinii
2. la bmw, pe obd la pinul 7 este ISO 9141-2 K-Line, si nu tensiunea de baterie, tensiunea de baterie vine pe pinul 16 (OBD)
3. php-ul este o parte a sw care spune sss cum sa interpreteze tensiunea de baterie si ignition
cele bune
da mai colegule,am inteles asta,dar de unde ia capu original valoarea??ha? nu din modulele masinii,iar softul o calculeaza?...
doar daca ar lua tensiunea de pe pini ai putea zice ca si-o calculeaza singur...independent de modulele masinii...
cele bune