Instalare INPA si folosirea cu interfata CARSOFT (inclusiv cu DIS in masina virtuala) ...
#1
Posted 08 July 2010 - 10:34 PM
Sa nu mai zica nimeni ca daca nu ai emulator de cap de diagnoza nu merge... ;)/>
PS: Deasemeni, ideea nu a fost a mea...dar am incercat-o...Am constatat ca functioneaza si atat fiindca nu ma pricep.
#4
Posted 04 November 2010 - 07:11 PM
Multumesc!
#5
Posted 04 November 2010 - 07:38 PM
andrei91gl, on 04 November 2010 - 07:11 PM, said:
Multumesc!
ai interfata de inpa ads? de carsoft? sau doar inpa pe serial?
#6
Posted 04 November 2010 - 07:55 PM
Attached File(s)
-
SDC10185.JPG (260K)
Number of downloads: 91 -
SDC10186.JPG (226.47K)
Number of downloads: 40 -
SDC10187.JPG (233.72K)
Number of downloads: 40
#8
Posted 04 November 2010 - 08:17 PM
Cand introduc interfata in port nu ma avertizeaza in niciun fel.(de ex cand introduc VCDS sau OP-COM care sunt pe USB se aude acel sunet caracteristic si se vad in device manager).In cazul acestui cablu nu ma avertizeaza deloc dar el functioneaza pe modulele de pe masina.
Multumesc!
#9
Posted 04 November 2010 - 08:33 PM
andrei91gl, on 04 November 2010 - 08:17 PM, said:
Cand introduc interfata in port nu ma avertizeaza in niciun fel.(de ex cand introduc VCDS sau OP-COM care sunt pe USB se aude acel sunet caracteristic si se vad in device manager).In cazul acestui cablu nu ma avertizeaza deloc dar el functioneaza pe modulele de pe masina.
Multumesc!
pe e36 al tau nu te poti conecta pe motor.Pe e46 te vei putea conecta si pe motor
#10
Posted 04 November 2010 - 08:57 PM
andrei91gl, on 04 November 2010 - 08:17 PM, said:
Cand introduc interfata in port nu ma avertizeaza in niciun fel.(de ex cand introduc VCDS sau OP-COM care sunt pe USB se aude acel sunet caracteristic si se vad in device manager).In cazul acestui cablu nu ma avertizeaza deloc dar el functioneaza pe modulele de pe masina.
Multumesc!
Andrei, din cate spui tu se pare ca doar ai dezarhivat si ai copiat pe HDD dupa care ai mers la executabilul inpaload.exe. Asa-i?
Nu stiu de ce dar am impresia ca Ediabas ar fi trebuit instalat si nu copiat. De ce nu cauti un kit INPA pe torrent. Iti dau eu unul daca vrei sau mai bine mergi aici
http://www.4shared.c...TLOLi/INPA.html
si vezi ca sunt 3 arhive INPA-6.4.3-full.part (1, 2 si 3).rar, le iei, le dezarhivezi si asta este. Parola de intrare este werke iar de download ti-o dau in PM
#11
Posted 04 November 2010 - 09:13 PM
Cel de la care am luat-o mi-a spus ca este arhivata si are toate setarile facute.Am cautat pe torrent, am mai descarcat o varianta dar da o eroare de instalare.
Multumesc mult de ajutor.Astept acel PM.
Edit: nu merge acea parola pentru accesarea fisierelor.
This post has been edited by andrei91gl: 04 November 2010 - 09:18 PM
#12
Posted 04 November 2010 - 09:26 PM
andrei91gl, on 04 November 2010 - 09:13 PM, said:
Cel de la care am luat-o mi-a spus ca este arhivata si are toate setarile facute.Am cautat pe torrent, am mai descarcat o varianta dar da o eroare de instalare.
Multumesc mult de ajutor.Astept acel PM.
Edit: nu merge acea parola pentru accesarea fisierelor.
cand dai click pe link-ul ala este posibil sa-ti ceara o parola si asta este werke. Acea parola ti le arata (poate sa nu te intrebe deloc de ea....)dar nu le poti lua
Ca sa faci download in schimb iti trebuie asta din PM
#13
Posted 05 November 2010 - 09:53 AM
#14
Posted 06 November 2010 - 08:14 AM
andrei91gl, on 05 November 2010 - 09:53 AM, said:
obd.ini l-ai editat conform portului unde ai interfata si apoi l-ai copiat in C:\Windows?
Ediabas.ini l-ai editat?
#15
Posted 06 November 2010 - 12:28 PM
Ediabas.ini este modificat precum in pdf.
obd.ini este in C:\Windows si este setat pe com1 asa cum este si interfata.Primele 4 randuri sunt:
[OBD]
Port=Com1
Hardware=STD:OBD
RETRY=ON
#16
Posted 06 November 2010 - 03:01 PM
andrei91gl, on 06 November 2010 - 12:28 PM, said:
Ediabas.ini este modificat precum in pdf.
obd.ini este in C:\Windows si este setat pe com1 asa cum este si interfata.Primele 4 randuri sunt:
[OBD]
Port=Com1
Hardware=STD:OBD
RETRY=ON
frate daca ai reusit sa te conectezi la e46 pe motor atunci ai reusit sa scoti maxim din interfata pe care o ai,multumita lui DanS.
Pe e36 nu vei reusi niciodata sa te conectezi pe motor cu interfata pe care o ai
This post has been edited by severus_phantom: 06 November 2010 - 03:05 PM
#17
Posted 06 November 2010 - 03:09 PM
andrei91gl, on 06 November 2010 - 12:28 PM, said:
Ediabas.ini este modificat precum in pdf.
obd.ini este in C:\Windows si este setat pe com1 asa cum este si interfata.Primele 4 randuri sunt:
[OBD]
Port=Com1
Hardware=STD:OBD
RETRY=ON
Interfata ta este usb sau serial?
Daca este usb, atunci portului usb unde ai bagat-o ii trebuie asignat com 1 asa cum ai tu scris in *.ini, sau scrii tu acolo portul unde este (de preferat 1 sau 3)
Latency este setat 1 (usb)?
Se innegresc cele doua puncte (curent si contact)cand te legi la masina?
La e36 banuiesc ca folosesti adaptorul pentru ads...
Asa cum zice si severus...daca cumva este un kkl de vag modificat, sperantele sunt slabe la e36....daca este una dedicata inpa, atunci mai sunt sanse
PS: Edit: am vazut pozele deci este serial. Mai am o intrebare....Cumva te legi prin adaptor usb-serial sau ai port serial nativ? Oricum faza cu punctele alea negre ma intereseaza in mod deosebit
#19
Posted 06 November 2010 - 07:53 PM
Quote
A: Check the 20pin OBD1 connector under the hood of your vehicle, if pin15 is installed you will need an real ADS Interface to access all modules. ( For more information about this please scroll down to "Choosing the right Interface" )
http://www.one-stop-...w&product_id=17
http://do-it-auto.de...ce.html?page=f2
This post has been edited by chiciuc: 06 November 2010 - 07:56 PM