Seria 5 E60: Resetarea indicatorului de plăcuţe uzate
#1
Posted 06 September 2009 - 03:52 PM
Seria 5 E60: Resetarea indicatorului de plăcuţe de frână uzate
Pentru a reseta indicatorul :
1. Puneti cheia în contact în terminalul 15. Terminalul 15 reprezintă cheia în contact cu motorul oprit. Apăsaţi butonul „Start” şi astfel se aprind toate luminile de avertizare in bord.
2. Apăsati şi menţineţi butonul de resetare a kilometrilor parcurşi pentru circa 10 secunde.
Display-ul superior din bord va apărea iluminat cu un avertisment de service (spre exemplu o canistră de ulei reprezinta un avertisment pentru schimbul uleiului).
3. Display-ul inferior va indica timpul sau kilometrii ramaşi până la respectivul service pe care trebuie să îl faceţi.
Apăsând butonul rapid puteţi să vedeţi toate avertizările de service cu kilometrii rămaşi respectiv timpul rămas.
4. Când pe display va apărea mesajul pentru plăcuţe de frână, eliberaţi butonul de resetare a kilometrilor.
http://img233.imageshack.us/img233/8805/dscn4688a.jpg
5. Un mesaj de confrmare a resetării va apărea, apăsaţi butonul încă o dată pentru confirmare.
Sistemul este acum resetat!
Pentru a reseta indicatorul :
1. Puneti cheia în contact în terminalul 15. Terminalul 15 reprezintă cheia în contact cu motorul oprit. Apăsaţi butonul „Start” şi astfel se aprind toate luminile de avertizare in bord.
2. Apăsati şi menţineţi butonul de resetare a kilometrilor parcurşi pentru circa 10 secunde.
Display-ul superior din bord va apărea iluminat cu un avertisment de service (spre exemplu o canistră de ulei reprezinta un avertisment pentru schimbul uleiului).
3. Display-ul inferior va indica timpul sau kilometrii ramaşi până la respectivul service pe care trebuie să îl faceţi.
Apăsând butonul rapid puteţi să vedeţi toate avertizările de service cu kilometrii rămaşi respectiv timpul rămas.
4. Când pe display va apărea mesajul pentru plăcuţe de frână, eliberaţi butonul de resetare a kilometrilor.
http://img233.imageshack.us/img233/8805/dscn4688a.jpg
5. Un mesaj de confrmare a resetării va apărea, apăsaţi butonul încă o dată pentru confirmare.
Sistemul este acum resetat!
#12
Posted 10 January 2010 - 09:45 PM
Din câte ştiu, la vreo 200 000 km trebuie schimbat, în caz contrar va merge şi maşina mai prost.
Se poate face şi o regenerare a filtrului care poate funcţiona sau nu.
În orice caz, nu cred că merge resetarea asta la nesfârşit, adică la un moment dat tot trebuie schimbat.
Se poate face şi o regenerare a filtrului care poate funcţiona sau nu.
În orice caz, nu cred că merge resetarea asta la nesfârşit, adică la un moment dat tot trebuie schimbat.
#14
Posted 10 January 2010 - 10:56 PM
Ciupanezu, on 06 September 2009 - 04:52 PM, said:
1. Puneti cheia în contact în terminalul 15. Terminalul 15 reprezintă cheia în contact cu motorul oprit. Apăsaţi butonul „Start” şi astfel se aprind toate luminile de avertizare in bord.
Care buton start ? Cel de Start/Stop de pe care pornesti motorul ?
Sau...:unsure:/>
#20
Posted 11 January 2010 - 08:08 AM
Ciupanezu, on 10 January 2010 - 09:45 PM, said:
Din câte ştiu, la vreo 200 000 km trebuie schimbat, în caz contrar va merge şi maşina mai prost.
Se poate face şi o regenerare a filtrului care poate funcţiona sau nu.
În orice caz, nu cred că merge resetarea asta la nesfârşit, adică la un moment dat tot trebuie schimbat.
Se poate face şi o regenerare a filtrului care poate funcţiona sau nu.
În orice caz, nu cred că merge resetarea asta la nesfârşit, adică la un moment dat tot trebuie schimbat.
Ca va merge prost masina si ca trebuie schimbat la 200.000km e alta treaba :)/>
E cam acelasi lucru ca si cum nu ai schimba uleiul,dar resetezi de fiecare data...