BMW AUTO FORUM: TPM pentru E46 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

TPM pentru E46

#21 User is offline   io's® Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 393
  • Joined: 17-September 09
  • Location:Bucureşti 44°26'05.71N 26°08'12.70E
  • Car:black sedan e46 & red/white Coop'

Posted 25 December 2010 - 10:05 PM

si de unde crezi ca stiu eu care dintre ele este? :lol:/>

#22 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 25 December 2010 - 10:50 PM

View PostBavaria, on 23 December 2010 - 04:56 AM, said:

Acum este foarte usor deoarece exista programe gen Zeko sau Amap si poti sa faci modificarile usor.Exista ele mai demult, insa pe vremea aia nu foloseam asa de mult google. :D/>
Daca ai ocazia, incearca.


merci de informatie,nu auzisem de amap si zeko,acuma am gasit pe google ceva printscreen-uri si comentarii pe tema folosirii lor...interesant intradevar :rolleyes:/>

#23 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 26 December 2010 - 01:19 AM

pentru codarea zcs este suficient sa ai ncs functional, toate informatiile necesare sunt la indemana :)/> (fara zeko)

#24 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 26 December 2010 - 04:39 AM

View Postzeronoo, on 26 December 2010 - 01:19 AM, said:

pentru codarea zcs este suficient sa ai ncs functional, toate informatiile necesare sunt la indemana :)/> (fara zeko)



Serios?Poti sa faci modificarea de care am spus mai sus fara Zeko sau BMW Decoder, sau altceva,... numai folosind NCS?
Bine, la vremea cand am facut modificarea nici nu stiam ce este NCS :D/> .Ma gandesc totusi ca trebuie sa stii ce valori sa modifici in SA, nici nu am incercat sa analizez situatia, insa personal mi se pare putin probabil.
Ma refer la modificari de genul, pus bord de M E46 pe un E46 325i de exemplu si totul sa fie functional, sau situatia de mai sus, activarea servotronic-ului pe o masina care nu a avut asa ceva.

#25 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 26 December 2010 - 10:01 PM

@zeronoo, vreau sa stiu de fapt daca chiar ai reusit sa faci modificari cu NCS fara sa afli parametrii de codificare folosind alte metode externe, nu vreau sa imi dezvalui vreun "secret". Daca ma duce capul o sa imi dau seama si singur, oricum stai linistit, nu folosesc informatii aflate de pe un forum pentru a scoate bani de pe urma lor.Lucrez in cu totul alt domeniu si aici doar schimb pareri despre BMW-uri si incerc sa ajut lumea sa isi repare masinile personale.Asta cand pot si daca pot bineinteles.

This post has been edited by Bavaria: 26 December 2010 - 10:06 PM


#26 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 28 December 2010 - 10:07 AM

View PostBavaria, on 26 December 2010 - 04:39 AM, said:

Ma refer la modificari de genul, pus bord de M E46 pe un E46 325i de exemplu si totul sa fie functional, sau situatia de mai sus, activarea servotronic-ului pe o masina care nu a avut asa ceva.


Daca schimbi doar bordul fizic fara modulele aferente,atunci depinde daca vechile module suporta o reprogramare superioara de M(adica dupa virginizarea lor, suporta noua informatie de M).Daca in schimb,schimbi bordul fizic impreuna cu modulele aferente de pe M,atunci nu vad de ce nu ar merge. Sper sa nu vorbesc iara prostii :rolleyes:/>

#27 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 28 December 2010 - 11:03 AM

View PostBavaria, on 26 December 2010 - 04:39 AM, said:

Serios?Poti sa faci modificarea de care am spus mai sus fara Zeko sau BMW Decoder, sau altceva,... numai folosind NCS?

am facut de mult asa ceva

Bine, la vremea cand am facut modificarea nici nu stiam ce este NCS :D/> .Ma gandesc totusi ca trebuie sa stii ce valori sa modifici in SA, nici nu am incercat sa analizez situatia, insa personal mi se pare putin probabil.

informatia exista in fisierele din ncs

Ma refer la modificari de genul, pus bord de M E46 pe un E46 325i de exemplu si totul sa fie functional, sau situatia de mai sus, activarea servotronic-ului pe o masina care nu a avut asa ceva.


E46 are FA, nu ZCS, modificari despre care vb tu se pot face (in anumite limite) modificand parametrii FSW_PSW pentru modulul in cauza, cat priveste transplantul de bord m pe o masina care nu e m, apar 2 probleme:
1. la m nu exista indicator de consum instant, este ind de temp a uleiului (se poate implementa pe anumite modele non m)
2. led-urile de la turometru - problema mare :)/>

#28 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 02 January 2011 - 11:03 AM

View Postzeronoo, on 28 December 2010 - 11:03 AM, said:

1. la m nu exista indicator de consum instant, este ind de temp a uleiului (se poate implementa pe anumite modele non m)



sa fie ceva legat de asta?(vezi sageata)

#29 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 January 2011 - 07:21 AM

View Postseverus_phantom, on 28 December 2010 - 10:07 AM, said:

Daca schimbi doar bordul fizic fara modulele aferente,atunci depinde daca vechile module suporta o reprogramare superioara de M(adica dupa virginizarea lor, suporta noua informatie de M).Daca in schimb,schimbi bordul fizic impreuna cu modulele aferente de pe M,atunci nu vad de ce nu ar merge. Sper sa nu vorbesc iara prostii :rolleyes:/>


Tu te plictisesti rau.

View Postzeronoo, on 28 December 2010 - 11:03 AM, said:

E46 are FA, nu ZCS, modificari despre care vb tu se pot face (in anumite limite) modificand parametrii FSW_PSW pentru modulul in cauza, cat priveste transplantul de bord m pe o masina care nu e m, apar 2 probleme:
1. la m nu exista indicator de consum instant, este ind de temp a uleiului (se poate implementa pe anumite modele non m)
2. led-urile de la turometru - problema mare :)/>


FA a aparut pentru E46 in 9/01.
Nu am intrebat ce probleme sunt, am intrebat daca ai facut ZCS retrofit numai cu NCS.
Referitor la problemele tale, nu exista probleme mari.Nu ma contrazic aiurea, iti spun doar ca se poate pune bordul de M fara nici o problema.

View Postseverus_phantom, on 28 December 2010 - 10:07 AM, said:

Daca schimbi doar bordul fizic fara modulele aferente,atunci depinde daca vechile module suporta o reprogramare superioara de M(adica dupa virginizarea lor, suporta noua informatie de M).Daca in schimb,schimbi bordul fizic impreuna cu modulele aferente de pe M,atunci nu vad de ce nu ar merge. Sper sa nu vorbesc iara prostii :rolleyes:/>


Tu esti de pe alta planeta?Vorbesc serios acum, ma gandeam sa te ignor
, insa tu esti un personaj rar intanlit si nu m-am abtinut sa nu iti raspund.
Ce module aferente?Codificarea se face numai la bord.Despre ce module aferente vorbesti?

This post has been edited by Bavaria: 08 January 2011 - 07:08 AM


#30 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 08 January 2011 - 09:01 AM

View PostBavaria, on 08 January 2011 - 07:21 AM, said:

Tu esti de pe alta planeta?Vorbesc serios acum, ma gandeam sa te ignor
, insa tu esti un personaj rar intanlit si nu m-am abtinut sa nu iti raspund.
Ce module aferente?Codificarea se face numai la bord.Despre ce module aferente vorbesti?


Mai bine da-mi ignore,cum sunt de pe alta planeta,doar nu vrei sa vorbesti cu extraterestri??Ai fi primul om din istorie care face asta :)/>

Referitor la persoana mea,poate sunt un personaj rar intalnit,eu ma consider perfect normal,acuma depinde de tine in ce cercuri de personaje te invarti si tu....

Acuma vorbind de module,eu ma refeream,cand schimbi bordul de m sa-l iei cu tot cu modulul aferent,adica sa schimbi si modulul cand faci transplantul....


Ti se pare complicat de inteles?

#31 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 08 January 2011 - 10:02 AM

View PostBavaria, on 08 January 2011 - 07:21 AM, said:

FA a aparut pentru E46 in 9/01.
Nu am intrebat ce probleme sunt, am intrebat daca ai facut ZCS retrofit numai cu NCS.
Referitor la problemele tale, nu exista probleme mari.Nu ma contrazic aiurea, iti spun doar ca se poate pune bordul de M fara nici o problema.


nu am incercat niciodata, stiam doar ca led-urile de la turatie nu pot fi facute sa functioneze doar din soft

#32 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 29 January 2011 - 07:48 AM

View Postseverus_phantom, on 08 January 2011 - 09:01 AM, said:

cand schimbi bordul de m sa-l iei cu tot cu modulul aferent,adica sa schimbi si modulul cand faci transplantul....


Ti se pare complicat de inteles?


Da, este greu de inteles.
Despre ce modul aferent este vorba?Pune si tu o poza, un pn, ceva...

#33 User is offline   maciu1 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 05-September 11
  • Car:E46, 330d-M57TUD30, touring

Posted 07 September 2011 - 12:04 PM

Salut!
Cu toate ca e destul de vechi topicul, sper ca cineva priceput sa ma lamureasca in privinta unor neclaritati.
Am un E46, fab. 2004, DSC Mk60. Am citit cu NCS-ul AKMB-ul si DSC-ul, am salvat fisierele *.trc. In cel de AKMB apar cele 2 randuri ce trebuiesc schimbate : RDKS si AKUSTIK_RDKS. In cel de la DSC, nu mai apar!
Intrebare: este normal sa nu apara sau trebuie sa adaug optiunile manual?
Am atasat mai jos tot continutul fisierului respectiv:
PRE_VLABS
aktiv
PRE_MSR
nicht_aktiv
DBC_DBS
aktiv
DBC_MSB
aktiv
LOGIK_HA_SPERRE
nicht_aktiv
DROSSEL
nicht_aktiv
DBC_MIN_AUSLOESEDRUCK
wert_01
BAUART_MK60
touring_s
SPERRDIFFERENZREGELUNG
aktiv
TRAKTIONDIFFERENZREGELUNG
aktiv
DTC_LAMPE
nicht_aktiv
UNTERSTEUERUNGSALGORYTHM
aktiv
DRUCKMODELL_HINTERACHSE
typ_2
DRUCKMODELL_VORDERACHSE
typ_1
REIFENDRUCKWARNSYSTEM
nicht_aktiv
VOLUMENDURCHFLUSSPARA_2
wert_05
UEBERSTEUERN_MUE_0_2
wert_04
UEBERSTEUERN_MUE_1_2
wert_02
DELTA_PSI_BETA_LIMITKORR2
wert_03
UNTERSTEUERSCHWELLE_2
wert_10
GEARMOMENTREGLER_MAX_HA_2
wert_01
GEARMOMENTREGLER_MIN_HA_2
wert_05
UNTERSTEUERN_MUE_0_2
wert_01
UNTERSTEUERN_MUE_1_2
wert_01
LENKWINKELKENNLINIE_2
wert_02
MOTOR_ART_DSC_2
m47d20
m57d30
GETRIEBE
handschaltung


Multumesc pentru ajutor!

#34 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 September 2011 - 01:02 AM

Schimba doar VO-ul si gata.

#35 User is offline   maciu1 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 05-September 11
  • Car:E46, 330d-M57TUD30, touring

Posted 26 February 2012 - 06:08 PM

Bavaria, iti multumesc pt ca ai facut publica "smecheria" cu TPS-ul. Am activat sistemul inca din octombrie si pina acum a stat cuminte. Azi, s-a declansat alarma. Asa ca, fusai la o vulcanizare si surpriza: rotile de pe fata aveau 2,1/2,2 bar, cele de pe spate 1,9/1,5 bar

Fiind destul de frig, la momentul codarii nu am mai stat sa caut sa aduc fir la bord pt reinitializare. Si cautai informatii acum, ghidindu-ma dupa spusele tale:

"Este vorba despre un singur fir de la DSC, pinul 40, la butonul de initializare sau modulul din consola centrala.Buton separat nu exista pentru E46, cele care au TPM au butonul inclus in consola centrala, langa scaune incalzite, DSC,etc"

Am cautat in Autodata schema si am facut "modificarea". Daca nu e bine, astept corecturi. :)/>
Multumesc!

Attached File(s)



#36 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 26 February 2012 - 06:12 PM

Ce masina, ce an?

#37 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 26 February 2012 - 06:28 PM

De fapt nu conteaza.Cred ca este corecta schema ta.

Attached File(s)

  • Attached File  tpm.jpg (424.53K)
    Number of downloads: 20


#38 User is offline   maciu1 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 05-September 11
  • Car:E46, 330d-M57TUD30, touring

Posted 26 February 2012 - 07:35 PM

E46, 330d, 2004

#39 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 27 February 2012 - 12:57 AM

Da, trebuie sa fie la fel.

#40 User is offline   Gelu_B Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 16-September 09
  • Location:Bucuresti

Posted 25 January 2013 - 07:36 PM

Interesant dar la codari si testere nu ma pricep. :)/>
Iar un buton in plus in consola n-am cum sa mai pun ca e d-aia dintr-o bucata

http://images7.okr.ro/serve/auctions.v7/2012-06-22-339d964fa7c2a822643a899e44236456-2122278-700_700.jpg

asa ca nu prea am unde sa pun butonul

  • (4 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users