BMW AUTO FORUM: Martor Ulei - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Martor Ulei

#1 User is offline   vintage Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 16-April 10

Posted 31 July 2010 - 11:21 AM

Salut, am un e46 330d manual. Am si eu trei probleme la care as vrea ajutor daca se poate :

1. Cand am pornit motorul azi mi-a ramas aprins ( rosu) martorul de la ulei pret de 5 secunde , dupa care si-a schimbat culoarea in galben si dupa alte 5 secunde s-a stins. Am rezolvat ce treburi aveam si dupa ce am lasat masina sa se raceasca am verificat uleiul si era la nivel. Pana la urmatorul schimb de ulei mai am 5000km.

2. Cand pornesc motorul si pana ajunge la temperatura optima se aude cum toarce bine , cand s-a incalzit incepe sa se auda un tacanit ca de tachet ( asta banuiesc eu, poate ma insel). lucrul asta il face doar la cald , la rece nu se aude.

3. La relanti se simt niste vibratii un tremur al masinii. in mers este totul ok. precizez ca am schimbat tampoanele la motor si cutie.

Va multumesc

#2 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 31 July 2010 - 12:59 PM

View Postvintage, on 31 July 2010 - 11:21 AM, said:

Salut, am un e46 330d manual. Am si eu trei probleme la care as vrea ajutor daca se poate :

1. Cand am pornit motorul azi mi-a ramas aprins ( rosu) martorul de la ulei pret de 5 secunde , dupa care si-a schimbat culoarea in galben si dupa alte 5 secunde s-a stins. Am rezolvat ce treburi aveam si dupa ce am lasat masina sa se raceasca am verificat uleiul si era la nivel. Pana la urmatorul schimb de ulei mai am 5000km.

2. Cand pornesc motorul si pana ajunge la temperatura optima se aude cum toarce bine , cand s-a incalzit incepe sa se auda un tacanit ca de tachet ( asta banuiesc eu, poate ma insel). lucrul asta il face doar la cald , la rece nu se aude.

3. La relanti se simt niste vibratii un tremur al masinii. in mers este totul ok. precizez ca am schimbat tampoanele la motor si cutie.

Va multumesc


La punctul 1 incearca sa schimbi filtrul (asta ar fi cae mai usoara chestie). Daca nu, posibil senzorul de nivel (dar avand in vedere ca a stat rosu nu prea pare a fi de aici..)Ar mai fi pompa...
Acum conteaza si ce ulei ai. Este posibil ca vascozitatea (consistenta) sa fie deja prematur compromisa.
Eu as schimba uleiul si filtrul intai.

#3 User is offline   Myx Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 181
  • Joined: 17-November 09

Posted 31 July 2010 - 02:03 PM

vascozitate ulei mai mult ca sigur , probabil e apa

#4 User is offline   Gelu_B Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 16-September 09
  • Location:Bucuresti

Posted 03 August 2010 - 08:44 AM

daca a pus 10w40 sau mai rau 15w40 uleiul este marmelada ! :)/>

This post has been edited by poiuyt: 03 August 2010 - 08:44 AM


#5 User is offline   R O N I N Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 27-April 10

Posted 25 August 2010 - 03:10 PM

Inainte sa te apuci sa schimbi pompa mai bine schimba senzorul.

#6 User is offline   vintage Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 16-April 10

Posted 28 August 2010 - 05:09 PM

am schimbat uleiul ieri si tot asa se aprinde pret de cateva secunde si apoi se stinge. culoarea este galbena a becului.
pompa sau senzorul sa fie??

#7 Guest_cefi_*

  • Group: Guests

Posted 28 August 2010 - 07:23 PM

Mai degraba senzorul

#8 User is offline   acel_popescu Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 12-June 11

Posted 12 June 2011 - 01:58 PM

Sal am un BMW E46 din 2000, dupa ce se incinge bine motorul la relantii imi licare becul rosu de ulei, cand calc acceleratie se stinge. Niciodata nu se aprinde cand am acceletaria apasa

#9 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 12 June 2011 - 10:31 PM

View Postacel_popescu, on 12 June 2011 - 01:58 PM, said:

Sal am un BMW E46 din 2000, dupa ce se incinge bine motorul la relantii imi licare becul rosu de ulei, cand calc acceleratie se stinge. Niciodata nu se aprinde cand am acceletaria apasa


Ce motor?Ce ulei folosesti?

#10 User is offline   bassmafya17 Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 14-November 11

Posted 14 November 2011 - 01:27 PM

salut,exact aceeasi problema ca tine am acum si eu,poate ai rezolvat si vtrau sa te intreb.
am un e36,316i benzina din 91,iar cand merg uneori cand e pe liber mi se aprinde acel martor de la baterie si ulei(ambele rosii),iar motorul se opreste.calc acceleratia si porneste iar,asa in mers.de la ce sa fie?

ce ulei e recomandat se pun la un e36,316 i benzina din 91?motrul are peste 300.000km,dar merge bine.ma refer la acei indici ai uleiului...10W40,5w40.....?

#11 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 15 November 2011 - 01:44 AM

Poti sa pui 10w40.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users