Vand cip tuning pentru BMW E36 318i/318is
#26
Posted 09 July 2011 - 06:48 AM
cristimm, on 01 August 2010 - 11:08 PM, said:
Adding a performance chip to your car is the easiest, most cost effective way of increasing your BMWs performance with NO downsides.
Nu s-a inventat asa ceva.Nu exista "performance chip" fara "downsides".
Stiu ca asta este reclama firmei, insa nu asa sta treaba in realitate.
Hai sa incepem sa fim corecti, la un moment dat trebuie sa se intample asta.
Vrei putere mai mare, iti asumi niste riscuri si un consum mai ridicat de benzina.
cristimm, on 01 August 2010 - 11:08 PM, said:
Adding a performance chip to your car is the easiest, most cost effective way of increasing your BMWs performance with NO downsides. The performance chip optimizes ignition timing and fuel curves which results in increased horsepower and torque.
Am uitat sa iti spun, daca vrei sa incepem o discutie despre cipul asta care creste puterea si optimizeaza aprinderea, eu sunt aici.
O remarca am, aici nu este forumul pasionatilor si nu se vor sterge posturile "incomode".
ps
Daca nu esti convins de ce spui si nu ai argumente, nu cred ca are sens sa incepi sa te contrazici aiurea.
#27
Posted 09 July 2011 - 07:10 AM
Vand cip care creste puterea si scade consumul
Esti un imbecil, l-ai cumparat.
Hm, ai dreptate, nu se vede totul. :)/>
Esti un imbecil, l-ai cumparat.
cristimm, on 03 October 2010 - 05:21 PM, said:
Up!
Atentie: Cu toate ca cip-ul functioneaza perfect trebuie sa pun urmatoarele atentionari: Nu este recomandata montarea CIP-ului pe motoare obosite, cu batai, consum de ulei sau orice alta problema tehnica. CIP-ul permite turarea motorului pana aproape de 7000 rpm. Acest lucru nu este recomandat sa se faca frecvent decat daca se schimba arcurile la supape cu unele mai performante si tachetii hidraulici cu unii normali. Nu sunt responsabil pentru eventuale stricaciuni care pota aparea la motor dupa montarea cipului.
Atentie: Cu toate ca cip-ul functioneaza perfect trebuie sa pun urmatoarele atentionari: Nu este recomandata montarea CIP-ului pe motoare obosite, cu batai, consum de ulei sau orice alta problema tehnica. CIP-ul permite turarea motorului pana aproape de 7000 rpm. Acest lucru nu este recomandat sa se faca frecvent decat daca se schimba arcurile la supape cu unele mai performante si tachetii hidraulici cu unii normali. Nu sunt responsabil pentru eventuale stricaciuni care pota aparea la motor dupa montarea cipului.
Hm, ai dreptate, nu se vede totul. :)/>
#28
Posted 14 July 2011 - 03:29 PM
Nu am scris nicaieri ca scade consumul! De unde ai scos-o pe asta?
Daca tot a venit vorba de consum pot spune cum este pentru ca de vreo 2 ani am un astfel de cip pe masina mea cu care merg zilnic. Consumul este la fel ca inainte la mers normal (cu variatiile de riguare in plus sau in minus generate de trafic, distanta parcursa cu motorul rece, cat am folosit A/C, etc). La mers sportiv consumul este mai mare, este si normal ca puterea aia in plus trebuie sa vina de undeva.
Daca tot a venit vorba de consum pot spune cum este pentru ca de vreo 2 ani am un astfel de cip pe masina mea cu care merg zilnic. Consumul este la fel ca inainte la mers normal (cu variatiile de riguare in plus sau in minus generate de trafic, distanta parcursa cu motorul rece, cat am folosit A/C, etc). La mers sportiv consumul este mai mare, este si normal ca puterea aia in plus trebuie sa vina de undeva.
#29
Posted 15 July 2011 - 01:43 AM
cristimm, on 14 July 2011 - 03:29 PM, said:
Nu am scris nicaieri ca scade consumul! De unde ai scos-o pe asta?
Daca tot a venit vorba de consum pot spune cum este pentru ca de vreo 2 ani am un astfel de cip pe masina mea cu care merg zilnic. Consumul este la fel ca inainte la mers normal (cu variatiile de riguare in plus sau in minus generate de trafic, distanta parcursa cu motorul rece, cat am folosit A/C, etc). La mers sportiv consumul este mai mare, este si normal ca puterea aia in plus trebuie sa vina de undeva.
Daca tot a venit vorba de consum pot spune cum este pentru ca de vreo 2 ani am un astfel de cip pe masina mea cu care merg zilnic. Consumul este la fel ca inainte la mers normal (cu variatiile de riguare in plus sau in minus generate de trafic, distanta parcursa cu motorul rece, cat am folosit A/C, etc). La mers sportiv consumul este mai mare, este si normal ca puterea aia in plus trebuie sa vina de undeva.
Ai dreptate.Nu ai scris.Aproape toti cei care vand asa ceva sustin acesta prosteala si am fost convins ca si tu ai scris.
Scuzele mele.