BMW AUTO FORUM: Moare motorul la pornire - M42B18 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Moare motorul la pornire - M42B18

#1 User is offline   mihai_antony Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 20
  • Joined: 14-June 10
  • Location:Bucuresti
  • Car:E36 318IS

Posted 16 August 2010 - 09:25 PM

Salut

Am un 318is, 02/1994. Problema se manifesta aleator si doar la pornirea la cald.

Cand doresc sa o pornesc, motorul porneste dar moare imediat. Daca o pornesc imediar, inca o data, trebuie sa o accelerez cam 10sec si isi revine, motorul nu mai moare. Mentionez ca in timpul accelerarii motorul merge in 3 cil, este innecat si scoate fum negru pe evacuare.

Inainte sa schimb bujiile, cele vechi aratau asa (urmele de ulei de pe filet sunt de la etansarea slaba a garniturilor pe care le-am schimbat)
Mentionez ca motorul trage bine, consumul este in parametrii, nu am nici o eroare pe tester. Am verificat furtune, am scos si sonda lambda - fenomenul este similar. Regulatorul de acc functioneaza bine, este curat, la fel si corpul clapetei de acc. Fisele si ele sunt in stare buna. Benzina folosesc doar 99+ sau ceva similar.

Suspectez mai mult ceva pe partea electrica, de scanteie... bobinele (am inteles ca atunci cand se incalzesc pot face pb), senzor axe came (aici nu sunt f convins) sau clapeta acceleratie?
Ar mai fi de mentionat ca si atunci cand nu face aceasta pb, motorul merge oarecum neregulat, are un tremurat usor (am ascultat si la evacuare, la 5-6 sec mai da cate un mic rateu sau isi modifica usor turatia pt cateva momente).

Multumesc anticipat pentru pareri

Mihai

Attached File(s)


This post has been edited by mihai_antony: 16 August 2010 - 09:25 PM


#2 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 16 August 2010 - 09:48 PM

Nu sunt sigur în cazul pornii, însă pentru acel tremurat pot fi de vină atât fişele cât şi bobinele.

Trebuie să scoţi fiecare bobină în parte cu motorul pornit.
Dacă scoţi una şi mersul motorul nu se schimbă, bobina e moartă, deci trebuie schimbată.
E o modalitate empirică dar eficientă de a le verifica.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users