Page 1 of 1
problema cutie viteza
#4
Posted 09 October 2010 - 12:03 AM
asta seara am schimbat cutia de viteza
ce sa vezi mah fratica io aveam cutie de seria 3 pe rabla mea , si cardan de seria 3 , si grup ideseria trei
Nu stiam de ce drak se audea o pocnitura mica cand plecam de pe loc , cum drac da nu pocneasca cand priza directa ami balanganea in rulmentul de la vibrochen de ai sarea capacele , la treiar e cu mult mai suptire capatul prizei
buuuuunn , toate bune si frumoase am reusit sa ma calmez am facut rost de cardan apoide grup , caci nu se pasalesc rulmentii , la seria 5 sunt mai mari , le montez pe toate ma sui in masina calc ambreajul si , nimic pedala
dau sa aerisesc , ciuciu aer
baaaai zic poate nia sarit furca din siguranta , si dai cu injuraturi
dau iara cutia jos ce dreak
Surpriza furca e la loc
pana la urma sa ami dau seama ca trebuie sa modific lungimea la tija
am lungito pan la urma cu 4 cm si mere brici
am o febra musculara de inebunesc dar asta e viata AM BMW
ce sa vezi mah fratica io aveam cutie de seria 3 pe rabla mea , si cardan de seria 3 , si grup ideseria trei
Nu stiam de ce drak se audea o pocnitura mica cand plecam de pe loc , cum drac da nu pocneasca cand priza directa ami balanganea in rulmentul de la vibrochen de ai sarea capacele , la treiar e cu mult mai suptire capatul prizei
buuuuunn , toate bune si frumoase am reusit sa ma calmez am facut rost de cardan apoide grup , caci nu se pasalesc rulmentii , la seria 5 sunt mai mari , le montez pe toate ma sui in masina calc ambreajul si , nimic pedala
dau sa aerisesc , ciuciu aer
baaaai zic poate nia sarit furca din siguranta , si dai cu injuraturi
dau iara cutia jos ce dreak
Surpriza furca e la loc
pana la urma sa ami dau seama ca trebuie sa modific lungimea la tija
am lungito pan la urma cu 4 cm si mere brici
am o febra musculara de inebunesc dar asta e viata AM BMW
This post has been edited by Ciupanezu: 09 October 2010 - 11:38 AM
Reason for edit:: Atentie la limbaj!
#5
Posted 09 October 2010 - 04:27 AM
#7
Posted 10 October 2010 - 03:06 PM
megatzimpu, on 09 October 2010 - 12:03 AM, said:
cand priza directa ami balanganea in rulmentul de la vibrochen de ai sarea capacele , la treiar e cu mult mai suptire capatul prizei
Si ai schimbat rulmentul de la vibrochen pana la urma? ...Sau fiindca priza directa nu mai e asa suptire, l-ai lasat tot pe cel vechi.
Acum ma intreb ce kit de ambreiaj ai avut fiindca nici canelurile din capatul prizei de la seria3 nu prea sunt la fel cu alea de la seria 5...E un nonsens aici (adica ceva care nu se potriveste)si ma refer la butucul discului de ambreiaj.
Poate sunt la fel si ma insel eu....
Oricum bravo si acum cred ca poti sa incerci treapta II la 200...asta trebuie sa tina sigur fiindca ai pus ce trebuie pe masina
Tine-ne la curent cum a iesit testul
Bafta
#8
Posted 12 October 2010 - 10:13 PM
ansamblu ambreaj e de la sachs
axul primar din cutie la ambele era la fel (partea unde vine pe butucul de la ambreaj) dar partea de sprijin de la rulment era cu mult mai mica cel putin 2mm pe raza
cum de am ajuns sa bag a treia la 180 e foarte simplu joc mare in timonerie , masina nu o am de mult ei eram obisnuit ca la cealalta fara joc , in loc de 5 am bagat 3 asta e
acu ciao joc la timonerie mere ca noua
cutia, cardanu , si grupu ce le-am montat acu eu personal le-am dat jos de la um bmw ce a mers la taiat merg super nu am treaba
masina asta a mea nu a fost ingrijita de fostii proprietari , si-au batut joc e ea
mie unu personal ami place la nebunie cu cate ca de multe ori ami vine sa ai dau foc
zilnic (cand am timp , mai mult seara) iau fiecare problema inn parte si incerc sa o rezolv
de exemplu dumineca am luat panoul cu relee de sub bancheta din spate si am refacut din nou toate lipiturile de cositor de la relee caci aveam probleme cu centralu si cu geamurile electrice
am mai cautat dupa un releu care era pus moca si chiar daca scoteam cheia din contact ami ramaneau aprinse la bord lumina de la km si de la ceas\data plus cateva relee mai ramaneau alimentate
dimineata ioc baterie
acum am rezolvat problemele mai mari , urmeaza cele mai mici (bucsele de la punte)
asta e tabloul
axul primar din cutie la ambele era la fel (partea unde vine pe butucul de la ambreaj) dar partea de sprijin de la rulment era cu mult mai mica cel putin 2mm pe raza
cum de am ajuns sa bag a treia la 180 e foarte simplu joc mare in timonerie , masina nu o am de mult ei eram obisnuit ca la cealalta fara joc , in loc de 5 am bagat 3 asta e
acu ciao joc la timonerie mere ca noua
cutia, cardanu , si grupu ce le-am montat acu eu personal le-am dat jos de la um bmw ce a mers la taiat merg super nu am treaba
masina asta a mea nu a fost ingrijita de fostii proprietari , si-au batut joc e ea
mie unu personal ami place la nebunie cu cate ca de multe ori ami vine sa ai dau foc
zilnic (cand am timp , mai mult seara) iau fiecare problema inn parte si incerc sa o rezolv
de exemplu dumineca am luat panoul cu relee de sub bancheta din spate si am refacut din nou toate lipiturile de cositor de la relee caci aveam probleme cu centralu si cu geamurile electrice
am mai cautat dupa un releu care era pus moca si chiar daca scoteam cheia din contact ami ramaneau aprinse la bord lumina de la km si de la ceas\data plus cateva relee mai ramaneau alimentate
dimineata ioc baterie
acum am rezolvat problemele mai mari , urmeaza cele mai mici (bucsele de la punte)
asta e tabloul
Attached File(s)
-
moto_0134.jpg (280.19K)
Number of downloads: 10 -
moto_0133.jpg (439.35K)
Number of downloads: 10
This post has been edited by megatzimpu: 12 October 2010 - 10:09 PM
Page 1 of 1