ceva sfaturi achizitie bmw520 din 2003 benzina cine ma poate ajuta cu ceva sfaturi ptr achizitie bmw 520 benzina 2003
#2 Guest_poleposition_*
Posted 22 October 2010 - 02:17 PM
Daca este vorba de E60, eu m-as feri de aceasta motorizare in ceea ce priveste performantele, mai mult, m-as feri in general de un model aflat in primul an de fabricatie.
Oricum, motorul e tot ala, M54 adica.
This post has been edited by poleposition: 22 October 2010 - 02:30 PM
#3
Posted 23 October 2010 - 12:24 AM
#7 Guest_poleposition_*
Posted 23 October 2010 - 12:31 PM
Mai era si cheala. Oricum, nu te astepti la prea multe dotari pe cea mai slaba motorizare.
Fara Active Steering/Dynamic Drive, de exemplu, ai sa mori de nervi in oras la manevre de parcare, zici ca-i servo stricat.
In schimb E60 este o masina foarte confortabila, asta daca are suspensii normale nu sport si are Active Steering/DD.
Faci ce vrei, insa repet, nu as lua un model din primul an de fabricatie din motive lesne de inteles si nu as lua 520i pentru motivele spuse mai sus de colegi si de mine. Mai bine 520d daca vrei motor mic neaparat si se misca mai bine, avand un cuplu superior si turbina normal.
Si ca optiune personala, as opta pt cutie automata la un E60, mai ales daca o conduci mult in oras.
A si vezi ca 520i, are motorul de 2.2 litri (2200 cmc), asta daca te intereseaza la impozit etc.
This post has been edited by poleposition: 23 October 2010 - 12:36 PM
#8
Posted 23 October 2010 - 12:53 PM
poleposition, on 23 October 2010 - 12:31 PM, said:
Eu am avut E90 din prima luna de fabricatie 10/2005 si masina e perfecta . Nu stiu care e treaba cu E60
#10
Posted 23 October 2010 - 09:51 PM
#11 Guest_poleposition_*
Posted 24 October 2010 - 12:01 AM
http://www.autobizz....rdiesel=nu#jump
sau aici:
http://www.bestauto....matriculare.htm
This post has been edited by poleposition: 24 October 2010 - 12:03 AM
#12
Posted 24 October 2010 - 12:05 AM
miha7901, on 23 October 2010 - 10:51 PM, said:
Mergi la reprezentanţă şi fă-i o testare completă.
Adică şi diagnoză şi verificarea articulaţiei şi suspensie pe elevator, detectarea oricăror pierderi de lichide...
Astfel vei vedea dacă maşina are doar probleme minore sau probleme mai costisitoare.
Dacă maşina are urme de uzură evidente la interior, ar trebui să cauţi alta.
#16
Posted 21 November 2010 - 01:02 AM
Ciupanezu, on 23 October 2010 - 10:57 AM, said:
Hai sa nu fim rautaciosi...la 245 de caluti ai tai te intelegem ca un 177 e putin, dar totusi sunt sute de mii care au masini de 80 de cai si 1 tona jumate...parerea mea este ca la taxele ce se prefigureaza in anul ce urmeaza motorul de pana in 2500cc este la marele fix...my oppinion...
miha7901, on 23 October 2010 - 12:24 AM, said:
Sunt proprietar de E39 tot benzinar,520i ,insa 150 bhp,varaianta aia "pacatoasa" cu Nikasil (nu am avut nici un fel de problema cu motorul pana acum) si vreau sa te incurajez sa cumperi cu incredere masina daca-ti place si e OK tehnic...E o masina echilibrata,lipsita de excese de toate felurile si cand spun asta ma refer si la banii de benzina si la taxele pe care le platesti aiurea unui stat arhicorupt...Poti sa-ti tragi din germania un E60 520i (177bhp) cu optionale de mori privindu-l fara sa-ti rozi unghiile anii ce vor urma in privinta taxelor pe care o sa ni le impuna nenorocitii astia de la putere...Asta e parerea mea ..Succes in luarea deciziei..
#18
Posted 21 November 2010 - 02:30 PM