Incarcare proasta alternator e39
#1
Posted 22 October 2010 - 02:31 PM
Sa o iau in ordine
De ceva timp am obsercat ca porneste mai greu la cald, m am pregatit financiar pt ca mai toti mi au spus ca sigur e de la capul hidraulic, acu 2 zile am fost la service , am scos pompa si au testat o baietii pe banc , spre uimirea mea si a lor pompa era in parametrii , fara belele, deci nu trebuia sa schimb nimic la ea . baietii mi au spus urmatoarele : din cauza amplasarii bateriei in portbagaj se pierde curent pe fire , acestea fiind groase cat degetu + anii masinii + alti consumatori . ca un bmw sa porneasca perfect trebuie ca electromotorul sa invarta foarte bine , si bateria sa fie foarte buna , cu tensiune constanta de 14 , daca este sub 12 sau egal electromotorul invarte dar nu are putere suficienta sa porneasca motorul. concluzia , desfa electromotorul si verifica l . ei au spus ca au pornit masina fara probleme cu o baterie de a lor pusa la robot , sa fie incarcata bine bine , dupa care au pus si bateria mea pe redresor si a pornit masina .
Dupa ce mi au spus povestea caprioarei le am explicat ca alternatorul meu nu isi face foarte bine treaba, la prima pornire sta martorul baterie aprins iar daca dau sprit dispare , am verificat incarcarea si nu prea e in parametri , deci trebuie schimbat sau inlocuit carbunii sau puntea cu diode , sau ar mai putea fi cumva si o siguranta ?! desi nu cred
Maine ma duc sa schimb totusi alternatorul si sa vad cum sta treaba cu cel nou . daca incarca bine si sta constat la 14 atunci , dupa spusele celor de la service , ar trebui sa porneasca , dar daca tot mai face figuri ma gandesc sa desfac si electromotorul , sa merg pe mana lor .
Daca nici asa nu se remediaza mai am o varianta, un alt prieten cu un seria 5 mai vechi , de prin 94 a patit la fel si problema la el a fost un releu si un senzor de pe arborele cotit . ma gandesc sa le verific si eu dupa ce schimb alternatorul si electromotorul , daca are probleme
Inca ceva . ce lichid pentru servo directie este cel mai indicat sa folosesc ? de cand a inceput sa fie frig cand pornesc masina si este rece incepe sa scartaie la cea mai mica atingere a volanului , trebuie sa schimb lichidu de la servo , as vrea sa mai stiu daca este asa de laborioasa lucrarea sau merge facuta intr un garaj
multumesc :)/>
#3
Posted 23 October 2010 - 02:09 AM
Verifica sistematic, nu haotic.
Verifica bujiile incandescente, verifica bateria si cat curent consuma electromotorul la pornire, verifica cat incarca alternatorul.Asa iti dai seama daca este ceva defect, nu este nevoie sa schimbi piesele prin metoda eliminarii.
Verifica daca exista erori, verifica daca motorul primeste motorina cand nu porneste.
ps
Daca te mai duci pe la baietii aia sa le spui ca nu au dreptate.Cand bateria este in portbagaj alternatorul este de amperaj mai mare pentru a contracara pierderea curentului de pe fire.Era si o formula de calcul, 4Ah/metru liniar de cablu AWG 3, ceva de genul asta.
#4
Posted 23 October 2010 - 10:00 AM
De cand am adus masina de la service am obs ca , incredibil , porneste fara pb e , si la cald , si la rece , daca am baterie, deci teoretic asta ar fi fost problema la bolid, incarcare proasta , baterie descarcata , insuficient curent in baterie ca sa porneasca .
Am fost la piese auto sa iau lichid servo si m au intrebat de care imi trebuie, incolor sau rosu parca .... m au bagat in ceata
Deci , de care trebuie sa cumpar ?
#6
Posted 26 October 2010 - 02:16 PM
In cat timp ar trebui sa se incarce cat de cat o baterie moarta, dupa ce am schimbat alternatorul ?
#8
Posted 26 October 2010 - 06:55 PM
Am mai avut un passat cu probleme la alternator iar cand el nu si facea treaba bateria era terminata in max 1 ora , si se aprindeau in bord toate cele si motorul facea urat tare. la bmw , pana acum , aceste simptome nu au aparut , nu am reusit sa ii verific incarcarea azi , dar , teoretic, daca ar fi sa nu incarce sigur imi murea bateria mult mai repede si aparea bradul de craciun in bord ... sunt sanse ca bateria mea sa fie terminata ? sa nu mai tina curent aboslut deloc ? a mai patit cineva asa ?
#9
Posted 27 October 2010 - 03:30 AM
Johnny, on 26 October 2010 - 02:16 PM, said:
In cat timp ar trebui sa se incarce cat de cat o baterie moarta, dupa ce am schimbat alternatorul ?
Nu este normal sa nu se aprinda becul.Verifica sigurantele, a mai avut cineva de pe forum o problema de genul asta si lipsea o siguranta, daca imi amintesc bine.
Este posibil ca bateria sa fie deja defecta.Ar trebui sa o incarci cu un redresor si dupa aia sa o verifici.
#10
Posted 29 October 2010 - 03:07 PM
Martorul de la baterie tot nu se aprinde cand pun contact, in schimb am vazut ca la a 3 a cheie lunga a clipit 1 data , dupa aia a pornit masina nu a disparut .
#11
Posted 09 November 2010 - 01:43 PM
Senzorul de temperatura exterioara are cumva legatura cu senzorul de temperatura din pompa de injectie ?
Senzorul meu de temp nu mai merge pentru ca am lovit un caine cu partea dreapta iar acum arata numai temperaturi cu - , gen - 30 , -40 gr
Azi am fost cu masina la tester si a dat eroare la senzorul de temp de la pompa de injectie, pret 80 lei + maopera 150 lei .
Pe tester dadea valori f mici ale combustibilului , temperatura de inghet , si se pare ca de acolo ar fi problema cu pornirea greoaie la mine. senzorul din pompa de injectie nu merge sau da valori f mici .
Acum ma tot intreb daca cei 2 senzori nu au cumva o legatura intre ei , daca cel extern este stricat si da valori cu - , sa nu transmita cumva mai departe senzorului din pompa care sa faca acelasi lucru , iar asta ducand la pornire grea .
ce ziceti ?
#12
Posted 30 November 2010 - 09:53 PM
Johnny, on 22 October 2010 - 02:31 PM, said:
Sa o iau in ordine
De ceva timp am obsercat ca porneste mai greu la cald, m am pregatit financiar pt ca mai toti mi au spus ca sigur e de la capul hidraulic, acu 2 zile am fost la service , am scos pompa si au testat o baietii pe banc , spre uimirea mea si a lor pompa era in parametrii , fara belele, deci nu trebuia sa schimb nimic la ea . baietii mi au spus urmatoarele : din cauza amplasarii bateriei in portbagaj se pierde curent pe fire , acestea fiind groase cat degetu + anii masinii + alti consumatori . ca un bmw sa porneasca perfect trebuie ca electromotorul sa invarta foarte bine , si bateria sa fie foarte buna , cu tensiune constanta de 14 , daca este sub 12 sau egal electromotorul invarte dar nu are putere suficienta sa porneasca motorul. concluzia , desfa electromotorul si verifica l . ei au spus ca au pornit masina fara probleme cu o baterie de a lor pusa la robot , sa fie incarcata bine bine , dupa care au pus si bateria mea pe redresor si a pornit masina .
Dupa ce mi au spus povestea caprioarei le am explicat ca alternatorul meu nu isi face foarte bine treaba, la prima pornire sta martorul baterie aprins iar daca dau sprit dispare , am verificat incarcarea si nu prea e in parametri , deci trebuie schimbat sau inlocuit carbunii sau puntea cu diode , sau ar mai putea fi cumva si o siguranta ?! desi nu cred
Maine ma duc sa schimb totusi alternatorul si sa vad cum sta treaba cu cel nou . daca incarca bine si sta constat la 14 atunci , dupa spusele celor de la service , ar trebui sa porneasca , dar daca tot mai face figuri ma gandesc sa desfac si electromotorul , sa merg pe mana lor .
Eu stiu ca la rece (motor oprit) pe baterie trebuie sa ai o tensiune undeva la 12,18V iar cu motorul pornit maxim 14,20V...parerea unui electronist foarte pasionat si in tema...
This post has been edited by cominas: 30 November 2010 - 09:54 PM