BMW AUTO FORUM: Incarcare proasta alternator e39 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Incarcare proasta alternator e39

#1 User is offline   Johnny Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 19-September 10

Posted 22 October 2010 - 02:31 PM

Revin cu alta problema la mult iubitul meu e39
Sa o iau in ordine

De ceva timp am obsercat ca porneste mai greu la cald, m am pregatit financiar pt ca mai toti mi au spus ca sigur e de la capul hidraulic, acu 2 zile am fost la service , am scos pompa si au testat o baietii pe banc , spre uimirea mea si a lor pompa era in parametrii , fara belele, deci nu trebuia sa schimb nimic la ea . baietii mi au spus urmatoarele : din cauza amplasarii bateriei in portbagaj se pierde curent pe fire , acestea fiind groase cat degetu + anii masinii + alti consumatori . ca un bmw sa porneasca perfect trebuie ca electromotorul sa invarta foarte bine , si bateria sa fie foarte buna , cu tensiune constanta de 14 , daca este sub 12 sau egal electromotorul invarte dar nu are putere suficienta sa porneasca motorul. concluzia , desfa electromotorul si verifica l . ei au spus ca au pornit masina fara probleme cu o baterie de a lor pusa la robot , sa fie incarcata bine bine , dupa care au pus si bateria mea pe redresor si a pornit masina .
Dupa ce mi au spus povestea caprioarei le am explicat ca alternatorul meu nu isi face foarte bine treaba, la prima pornire sta martorul baterie aprins iar daca dau sprit dispare , am verificat incarcarea si nu prea e in parametri , deci trebuie schimbat sau inlocuit carbunii sau puntea cu diode , sau ar mai putea fi cumva si o siguranta ?! desi nu cred
Maine ma duc sa schimb totusi alternatorul si sa vad cum sta treaba cu cel nou . daca incarca bine si sta constat la 14 atunci , dupa spusele celor de la service , ar trebui sa porneasca , dar daca tot mai face figuri ma gandesc sa desfac si electromotorul , sa merg pe mana lor .
Daca nici asa nu se remediaza mai am o varianta, un alt prieten cu un seria 5 mai vechi , de prin 94 a patit la fel si problema la el a fost un releu si un senzor de pe arborele cotit . ma gandesc sa le verific si eu dupa ce schimb alternatorul si electromotorul , daca are probleme

Inca ceva . ce lichid pentru servo directie este cel mai indicat sa folosesc ? de cand a inceput sa fie frig cand pornesc masina si este rece incepe sa scartaie la cea mai mica atingere a volanului , trebuie sa schimb lichidu de la servo , as vrea sa mai stiu daca este asa de laborioasa lucrarea sau merge facuta intr un garaj

multumesc :)/>

#2 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 22 October 2010 - 08:18 PM

Aia cu pierderea curentului pe fire e din filme indiene.

Cumpără lichid ATF Castrol.

#3 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 23 October 2010 - 02:09 AM

La rece porneste bine?Nu prea are cum sa porneasca bine la rece si prost la cald, si sa fie defect electromotorul, bateria, incarcarea.
Verifica sistematic, nu haotic.
Verifica bujiile incandescente, verifica bateria si cat curent consuma electromotorul la pornire, verifica cat incarca alternatorul.Asa iti dai seama daca este ceva defect, nu este nevoie sa schimbi piesele prin metoda eliminarii.
Verifica daca exista erori, verifica daca motorul primeste motorina cand nu porneste.

ps

Daca te mai duci pe la baietii aia sa le spui ca nu au dreptate.Cand bateria este in portbagaj alternatorul este de amperaj mai mare pentru a contracara pierderea curentului de pe fire.Era si o formula de calcul, 4Ah/metru liniar de cablu AWG 3, ceva de genul asta.

#4 User is offline   Johnny Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 19-September 10

Posted 23 October 2010 - 10:00 AM

Sigur am problema cu incarcarea , imi apare martor baterie la pornire , iar la sprit dispare, verificat / masurat alternator , nu se ridica peste 12,7 nici la accelerari . pe el il rezolv primul
De cand am adus masina de la service am obs ca , incredibil , porneste fara pb e , si la cald , si la rece , daca am baterie, deci teoretic asta ar fi fost problema la bolid, incarcare proasta , baterie descarcata , insuficient curent in baterie ca sa porneasca .
Am fost la piese auto sa iau lichid servo si m au intrebat de care imi trebuie, incolor sau rosu parca .... m au bagat in ceata
Deci , de care trebuie sa cumpar ?

#5 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 23 October 2010 - 11:00 AM

Castrol ATF Dexron III.

#6 User is offline   Johnny Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 19-September 10

Posted 26 October 2010 - 02:16 PM

Azi am schimbat alternatorul dar , acum nu imi mai apare deloc martorul baterie , nici macar cand pun contact, fara sa pornesc , dupa "experienta" mea zic ca nu e ok , teoretic trebuie sa apara martorul si sa stea aprins pana pornesc masina
In cat timp ar trebui sa se incarce cat de cat o baterie moarta, dupa ce am schimbat alternatorul ?

#7 User is offline   marianKUC Icon

  • Pasionat
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 373
  • Joined: 17-September 09
  • Location:Bucharest
  • Car:E36 323i

Posted 26 October 2010 - 03:02 PM

Nu este o unitate de timp standard, depinde cât mergi, ce consumatori ai. De exemplu la un drum Bucureşti - Braşov bateria este încărcată şi cu indicatorul verde. E probat de mine.

#8 User is offline   Johnny Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 19-September 10

Posted 26 October 2010 - 06:55 PM

nu am incredere deocamdata sa fac un drum atat de lung, decat poate sa nu opresc masina , ca dupa aia imping la ea sau cabluri , sau alta baterie . azi am ramas iar fara baterie , m am plimbat prin oras cam ... adunate vreo 3 ore sa zicem, dar degeaba , tot nu are putere sa porneasca
Am mai avut un passat cu probleme la alternator iar cand el nu si facea treaba bateria era terminata in max 1 ora , si se aprindeau in bord toate cele si motorul facea urat tare. la bmw , pana acum , aceste simptome nu au aparut , nu am reusit sa ii verific incarcarea azi , dar , teoretic, daca ar fi sa nu incarce sigur imi murea bateria mult mai repede si aparea bradul de craciun in bord ... sunt sanse ca bateria mea sa fie terminata ? sa nu mai tina curent aboslut deloc ? a mai patit cineva asa ?

#9 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 27 October 2010 - 03:30 AM

View PostJohnny, on 26 October 2010 - 02:16 PM, said:

Azi am schimbat alternatorul dar , acum nu imi mai apare deloc martorul baterie , nici macar cand pun contact, fara sa pornesc , dupa "experienta" mea zic ca nu e ok , teoretic trebuie sa apara martorul si sa stea aprins pana pornesc masina
In cat timp ar trebui sa se incarce cat de cat o baterie moarta, dupa ce am schimbat alternatorul ?


Nu este normal sa nu se aprinda becul.Verifica sigurantele, a mai avut cineva de pe forum o problema de genul asta si lipsea o siguranta, daca imi amintesc bine.
Este posibil ca bateria sa fie deja defecta.Ar trebui sa o incarci cu un redresor si dupa aia sa o verifici.

#10 User is offline   Johnny Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 19-September 10

Posted 29 October 2010 - 03:07 PM

am cumparat baterie noua , face la fel, adica electromotorul invarte de rupe , dar nu porneste imediat, dupa ce am pus bateria noua a pornit la a 2 a cheie lunga ... nu imediat, ma asteptam sa o ia repede daca este baterie noua . are momente cand porneste la sfert , si momente cand dau si 3 chei , sau 1 cheie , are toanele ei si ma dispera ca nu ma pot baza pe ea acum . m am uitat pe sub masina dupa diferite pete , am observat una de motorina, m am uitat la motor si am vazut ca furtunele de la injectoare sunt imbatranite iar azi le schimb pe toate , si am mai vazut ca picura motorina pe la injectorul cu senzori pe care il schimb tot azi . deci, este posibil ca din cauza pierderilor de motorina pe la injector sa nu aiba compresie buna si sa faca toanele astea ?

Martorul de la baterie tot nu se aprinde cand pun contact, in schimb am vazut ca la a 3 a cheie lunga a clipit 1 data , dupa aia a pornit masina nu a disparut .

#11 User is offline   Johnny Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 19-September 10

Posted 09 November 2010 - 01:43 PM

Mai am o intrebare

Senzorul de temperatura exterioara are cumva legatura cu senzorul de temperatura din pompa de injectie ?
Senzorul meu de temp nu mai merge pentru ca am lovit un caine cu partea dreapta iar acum arata numai temperaturi cu - , gen - 30 , -40 gr
Azi am fost cu masina la tester si a dat eroare la senzorul de temp de la pompa de injectie, pret 80 lei + maopera 150 lei .
Pe tester dadea valori f mici ale combustibilului , temperatura de inghet , si se pare ca de acolo ar fi problema cu pornirea greoaie la mine. senzorul din pompa de injectie nu merge sau da valori f mici .
Acum ma tot intreb daca cei 2 senzori nu au cumva o legatura intre ei , daca cel extern este stricat si da valori cu - , sa nu transmita cumva mai departe senzorului din pompa care sa faca acelasi lucru , iar asta ducand la pornire grea .

ce ziceti ?

#12 User is offline   cominas Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 74
  • Joined: 20-November 10
  • Location:Bucuresti
  • Car:E90 325i

Posted 30 November 2010 - 09:53 PM

View PostJohnny, on 22 October 2010 - 02:31 PM, said:

Revin cu alta problema la mult iubitul meu e39
Sa o iau in ordine

De ceva timp am obsercat ca porneste mai greu la cald, m am pregatit financiar pt ca mai toti mi au spus ca sigur e de la capul hidraulic, acu 2 zile am fost la service , am scos pompa si au testat o baietii pe banc , spre uimirea mea si a lor pompa era in parametrii , fara belele, deci nu trebuia sa schimb nimic la ea . baietii mi au spus urmatoarele : din cauza amplasarii bateriei in portbagaj se pierde curent pe fire , acestea fiind groase cat degetu + anii masinii + alti consumatori . ca un bmw sa porneasca perfect trebuie ca electromotorul sa invarta foarte bine , si bateria sa fie foarte buna , cu tensiune constanta de 14 , daca este sub 12 sau egal electromotorul invarte dar nu are putere suficienta sa porneasca motorul. concluzia , desfa electromotorul si verifica l . ei au spus ca au pornit masina fara probleme cu o baterie de a lor pusa la robot , sa fie incarcata bine bine , dupa care au pus si bateria mea pe redresor si a pornit masina .
Dupa ce mi au spus povestea caprioarei le am explicat ca alternatorul meu nu isi face foarte bine treaba, la prima pornire sta martorul baterie aprins iar daca dau sprit dispare , am verificat incarcarea si nu prea e in parametri , deci trebuie schimbat sau inlocuit carbunii sau puntea cu diode , sau ar mai putea fi cumva si o siguranta ?! desi nu cred
Maine ma duc sa schimb totusi alternatorul si sa vad cum sta treaba cu cel nou . daca incarca bine si sta constat la 14 atunci , dupa spusele celor de la service , ar trebui sa porneasca , dar daca tot mai face figuri ma gandesc sa desfac si electromotorul , sa merg pe mana lor .


Eu stiu ca la rece (motor oprit) pe baterie trebuie sa ai o tensiune undeva la 12,18V iar cu motorul pornit maxim 14,20V...parerea unui electronist foarte pasionat si in tema...

This post has been edited by cominas: 30 November 2010 - 09:54 PM


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users