Am reusit sa schimb azi arcul. Ca si sfat: nu va apucati de schimbat iarna, e o experienta unica sa lucrezi cu ulei si spray de curatat la -7 grade C :lol:/>
Pe cat de usor pare la E39, pe atat de nasol e la E46: nu ai loc sa misti un ac. Dupa doua tubulare cumparate degeaba (una prea lunga, alta prea scurta), am zis ca e imposibil de desfacut... dar pana la urma am gasit una care s-a potrivit la fix (e cea din mijloc in poza). Daca intra tubulara, nu ai loc sa bagi cheia, cand ai loc sa bagi cheia nu intra tubulara, cand intra amandoua nu ai loc de manevre si tot asa :D/> .
Diferenta e sesizabila, cel vechi e mai scurt cu aproape doua spire. Am curatat corpul arcului (interior + exterior unde se oxidase), l-am umplut cu ulei, partea draguta a fost la montare: infiletare si comprimare cu doua degete :ph34r:/>
N-am pornit inca motorul pentru ca nu am niciun drum azi si n-as vrea sa-l pornesc pe gerul asta si nici sa-l la sa mearga la ralanti degeaba, o sa fac un filmulet cu prima pornire maine. Nu ma astept la mari diferente, dar macar am satisfactia ca am reusit inca ceva ;)/>. Nu mai am decat vreo 20 alte lucruri de facut iarna asta si gata :D/>
Craciun fericit tuturor !
http://s13.postimage.org/u2w8k26j7/24122011008.jpg http://s13.postimage.org/8uik2ms2b/24122011018.jpg
http://s13.postimage.org/ek3e0onmb/24122011020.jpghttp://s13.postimage.org/ihqnq3afn/24122011023.jpghttp://s13.postimage.org/x27qkx5eb/24122011026.jpg