BMW AUTO FORUM: cateva intrebari - BMW AUTO FORUM

Jump to content

cateva intrebari E46 325 ti

#121 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 02 December 2011 - 04:50 PM

Ala de la pompa de apa e hidraulic, stiu ca am schimbat acum doi ani doar rola lui, parca (alaturi de restul rolelor si curelelor).
Oricum le-am pastrat pe toate, ma uit diseara si aflu exact. Mersi.

This post has been edited by EQB: 02 December 2011 - 04:51 PM


#122 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 02 December 2011 - 05:00 PM

Si daca tot suntem la capitolul zgomote, are cineva idee ce ar putea reprezenta niste zgomote audibile doar in anotimpul rece (foarte rar vara) in momentul in care cheia ajunge in pozitia 2 si astept stingerea martorilor din bord ?

Zgomotele seamana cu niste scartaituri prelungi, ca si cum s-ar deschide niste flaps-uri sau valve si provind din zona bordului, mult inspre motor. :ph34r:/>

#123 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 02 December 2011 - 05:23 PM

flapsurile de la ventilatie?:P/>

#124 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 02 December 2011 - 05:38 PM

La alea m-am gandit si eu, insa ventilatia porneste in pozitia 1 a cheii.... parca :unsure:/>

#125 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 03 December 2011 - 01:46 AM

La fiecare pornire clapetele de la clima se calibreaza, se inchid si se deschid.
In felul asta se detecteaza daca o clapeta este blocata.
Si eu cred ca de acolo este zgomotul.

#126 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 04 December 2011 - 10:32 PM

Nu am inlocuit arcul, din pacate.
La E46 motorul e mult mai inghesuit decat la E39, pozele din tutorialele anterioare deformeaza un pic realitatea :D/>.

Pentru a avea cat de cat acces la ansamblul arcului, trebuie sa inlaturi cat mai multe din zona: vasul lichidului de spalat parbrizul, electroventilatorul si cred ca si valva de vacuum si tot te incurca cele doua furtune de la AC. Plus ca unghiul e putin ciudat, e indreptat spre inainte si sus, deci cred ca implica si o mica articulatie pentru hex-ul de 32. Mi-a fost prea lene sa mai fac si asta dupa schimbul de placute, asa ca am amanat-o pentru vacanta de Craciun :)/>, la pachet cu garnitura de la capacul tachetilor.

In caz ca ati uitat cum arata :D/>, n-ai loc sa arunci un ac...

http://images.canadianlisted.com/nlarge/bmw-e46-2-5l-m54-engine-130k_4765414.jpg

#127 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 04 December 2011 - 10:42 PM

eu nu am pompa de aer :D/>

#128 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 09 December 2011 - 02:15 PM

ca mi-am amintit

BG 44K POWER ENHANCER

stie cineva ceva despre acest produs?

http://www.powerenha...php/98/1/petrol

This post has been edited by alex230ro: 09 December 2011 - 02:17 PM


#129 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 10 December 2011 - 01:55 AM

Se pare ca ar contine ceva similar cu Techron-ul de la BMW, deci nu cred ca ar strica sa il incerci.

#130 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 10 December 2011 - 08:28 PM

pe E46 fanatics comentau ca asta ar fi fix ca ala folosit reprezentantele din US,acum trebuie sa il caut pe la noi :)/>

#131 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 10 December 2011 - 09:41 PM

Alex, cum aflam de ce nu merge codarea din DIS ? :)/>

#132 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 10 December 2011 - 10:01 PM

sincer nu stiu,poate ne ajuta Dan sau Bavaria? desi e dubios,diagnoza merge :)/>

Am gasit si unii care aduc aditivul de mai sus

http://champarts.ro/ bine siteul e praf dar sa vad poate mai gasesc si la altii.

This post has been edited by alex230ro: 10 December 2011 - 10:11 PM


#133 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 10 December 2011 - 10:27 PM

View PostEQB, on 10 December 2011 - 09:41 PM, said:

Alex, cum aflam de ce nu merge codarea din DIS ? :)/>


ce versiune de DIS ai?

#134 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 10 December 2011 - 10:40 PM

Eu am v44, Alex are v57, daca nu ma insel.
Am facut niste retrofit-uri (navi, tv) si in documentatia oficiala spune ca ar trebui codate cu DIS-ul. Bine, ele functioneaza perfect si asa, masina le-a recunoscut si sunt OK din punctul asta de vedere.

Ideea e ca in meniul de coding, nu ajung decat pana la al doilea submeniu, in care imi aleg modulul, dupa care imi da o eroare.
O sa incerc din nou dupa ce il reinstalez, sa fac si un printscreen.

#135 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 11 December 2011 - 10:33 AM

de codat navigatie si tv poti sa folosesti ncs, in 2 minute e gata

#136 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 24 December 2011 - 03:33 PM

Am reusit sa schimb azi arcul. Ca si sfat: nu va apucati de schimbat iarna, e o experienta unica sa lucrezi cu ulei si spray de curatat la -7 grade C :lol:/>
Pe cat de usor pare la E39, pe atat de nasol e la E46: nu ai loc sa misti un ac. Dupa doua tubulare cumparate degeaba (una prea lunga, alta prea scurta), am zis ca e imposibil de desfacut... dar pana la urma am gasit una care s-a potrivit la fix (e cea din mijloc in poza). Daca intra tubulara, nu ai loc sa bagi cheia, cand ai loc sa bagi cheia nu intra tubulara, cand intra amandoua nu ai loc de manevre si tot asa :D/> .

Diferenta e sesizabila, cel vechi e mai scurt cu aproape doua spire. Am curatat corpul arcului (interior + exterior unde se oxidase), l-am umplut cu ulei, partea draguta a fost la montare: infiletare si comprimare cu doua degete :ph34r:/>

N-am pornit inca motorul pentru ca nu am niciun drum azi si n-as vrea sa-l pornesc pe gerul asta si nici sa-l la sa mearga la ralanti degeaba, o sa fac un filmulet cu prima pornire maine. Nu ma astept la mari diferente, dar macar am satisfactia ca am reusit inca ceva ;)/>. Nu mai am decat vreo 20 alte lucruri de facut iarna asta si gata :D/>

Craciun fericit tuturor !

http://s13.postimage.org/u2w8k26j7/24122011008.jpg http://s13.postimage.org/8uik2ms2b/24122011018.jpg
http://s13.postimage.org/ek3e0onmb/24122011020.jpghttp://s13.postimage.org/ihqnq3afn/24122011023.jpghttp://s13.postimage.org/x27qkx5eb/24122011026.jpg

#137 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 25 December 2011 - 12:05 AM

felicitari,sunt curios daca a avut vreun efect :)/>

#138 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 25 December 2011 - 01:28 AM

Da, si eu sunt curios daca a ajutat la ceva.

#139 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 25 December 2011 - 11:48 AM

ce arc e asta, de la valva aia de ulei? ai schimbat si valva aia?

#140 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 25 December 2011 - 10:00 PM

Am facut cateva drumuri cu masina, n-am mai apucat sa fac filmulet. Nu am sesizat diferente fata de cum mergea motorul anterior, insa mi s-a parut ca in cele 3 porniri la rece efectuate de la schimbare a pornit perfect - fara mica ezitare de turatie, fara micile zgomote suspecte... ca si cand pornirile ar fi fost facute la cald. Poate e de la asta, poate nu.... oricum nu ma asteptam sa fie ceva vizibil/evident. Rau sigur n-are cum sa fie, oricum :)/>.

zeronoo - e vorba despre arcul care tensioneaza intinzatorul de lant la M54. Piesa 11 (+ saiba 10) de aici:
http://realoem.com/b...339&hg=11&fg=25

  • (9 Pages)
  • +
  • « First
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users