BMW AUTO FORUM: cateva intrebari - BMW AUTO FORUM

Jump to content

cateva intrebari E46 325 ti

#21 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 19 November 2010 - 11:29 AM

stiu,doar ca eroarea aia a aparut acum 2 ani la o diagnoza facuta cu o interfata Carsoft,de atunci am facut cu INPA care nu mai zice nimic :)/>
sa inteleg ca aburul scos la temperaturi mai mici de 15 grade are legatura cu acel heater circuit ?Cine mai are M54 2,5 poate sa imi zica cum se comporta in conditiile zise de mine?(adica pe vremea asta dimineata de ex daca scoate abur :P/> )

#22 User is offline   io's® Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 393
  • Joined: 17-September 09
  • Location:Bucureşti 44°26'05.71N 26°08'12.70E
  • Car:black sedan e46 & red/white Coop'

Posted 19 November 2010 - 05:07 PM

nu cred ca trebuie neaparat 2.5, cred ca oricine cu un M54 poate sa-ti raspunda.

#23 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 22 November 2010 - 09:21 PM

rare M54 astea :lol:/>

#24 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 28 December 2010 - 07:49 PM

revin,nu se inchide de usita de la rezervor,totusi eroare nu apare pe INPA,cum pot da comanda separat din tester pentru a inchide doar usita?sau cum o pot testa altfel ? :rolleyes:/>

http://img714.imageshack.us/img714/15/rough2.jpg

am o valoare cam mare pe cilindrul 5 ,sa ma agit? :lol:/> o sa mai refac odata testarea sa vad cum e acum ,ce e in imagine e de cateva luni bune

#25 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 03 January 2011 - 09:45 AM

adaug si senzorul de ulei,are civa idee daca la M54 din 2001 are si alt rol in afara de a imi indica aiurea ca am nivel scazut la ulei?Deja incep sa ma gandesc ca poate vrea sa zica altceva,deci se aprinde:
la oprirea motorului -nu intotdeauna de ex daca iau viraje mai tari inainte
in mers dupa frane bruste sau la fel la viraje sau daca iau 2-3 damburi mai mari si masina "sare"
deci in afara de nivel scazut ce altceva mai poate cauza aprinderea acelui bec galben

#26 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 03 January 2011 - 11:30 AM

Nu te speria, e doar senzorul cretin. :lol:/>

#27 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 04 January 2011 - 08:46 PM

Referitor la senzorul de nivel de ulei,si la mine face cateodata figuri(si eu am tot motor m54),in sensul ca daca nivelul de pe joja este cam pe la sfert si daca o turez cu motorul rece,atunci i-mi spune ca nivelul de ulei este la minim.Daca las motorul sa se incalzeasca vreo 2-3 min si o iau incet din loc...nu-mi zice nimic senzorul de nivel.Costa in jur de 6-7 milioane un senzor de nivel de ulei.

#28 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 04 January 2011 - 11:42 PM

am luat senzor,acum incerc sa studiez treaba cu alarma,la E46 cum se face inchiderea usilor?tin minte ca unde am fost prima oara la o reprezentanta Falcon un tip de acolo a zis ca inchiderea nu merge deoarece cand inchid din cheia masinii am un alt circuit decat cel al alarmei.Apoi i-am zis de eroarea care apare la scanarea cu INPA si a tras concluzia ca e switchul din yala de vina,totusi usa nu apare ca deschisa lumina interioara se aprinde cand deschid usa,so la ce naiba au legat aia alarma?O alta varianta era ca alarma nu da semnal? destul de puternic pentru a inchide usile

#29 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 04 January 2011 - 11:51 PM

N-au ştiut să-ţi lege alarma.

La mine s-au legat şi la usă şi din cauza asta, atunci când închid maşina din pager sau telecomanda alarmei, se activează atât alarma Viper cât şi alarma de fabrică.

#30 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 08 January 2011 - 10:22 AM

View Postseverus_phantom, on 04 November 2010 - 08:52 PM, said:

Nu stiu daca se poate cu pasoft,dar cu ncs-ul chiar daca se poate(desi nu cred) e cu mult mai complicat decat cu sss-ul.Pai de ce nu-ti instalezi sss-ul daca ai interfata de inpa?


cu ncs codezi alarma inainte sss sa apuce macar sa citeasca zcs-ul :)/>

#31 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 08 January 2011 - 11:01 AM

View Postzeronoo, on 08 January 2011 - 10:22 AM, said:

cu ncs codezi alarma inainte sss sa apuce macar sa citeasca zcs-ul :)/>


inutil sa o codezi cu ncs-ul inainte; SSS-ul prin retrofit o activeaza(codeaza) printr-un singur click

#32 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 08 January 2011 - 11:48 AM

nu ai inteles...spuneam ca folosind ncs termini treaba in cca 2 minute, timpp in care sss abia citeste zcs, deci mult mai rapid

#33 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 22 January 2011 - 10:47 AM

ok revenind,am facut un scan cu bmwscaner 1.4.0

erorile (dintre care prezenta este doar cea de la inchiderea centralizata)

DME -> Shadow-memory:
5A/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5C/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
5D/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
34/02 - Solenoid valve, exhaust flap, short circuit to negative or open circuit

EWS -> 23/01 - Toleration of changing code increased, key 2

ZKE -> 45/3F - Central locking system: Lock contact Driver's door

RAD -> 02/01 - Error power-supply for antenna

SZM -> Shadow-memory:
05/03 - Seat heating Lower voltage recognised

ma intriga un pic cele din DME si EWS,are cineva vreo explicatie pentru ele?pot fi date de faptul ca la un moment dat cand bateria era descarcata complet am incercat sa pornim masina?

#34 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 24 January 2011 - 05:01 PM

inca un scan cu noi erori de sezon:

LCM -> 16/01 - Turn lights switch / wire, short circuit to ground
17/01 - High beam / headlight flasher switch, short circuit to ground
22/01 - HVAC, front load sensor, short circuit to ground
24/01 - HVAC, rear load sensor, short circuit to ground

ZKE -> 45/3F - Central locking system: Lock contact Driver's door
Shadow-memory:
92/02 - Repeat blocking: Central locking system
probabil faptul ca am parcat intr-un morman de zapada + garda la sol a masinii nu a fost benefic.Mai verific dupa ce se incalzeste :lol:/> erorile :)/>

#35 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 26 February 2011 - 05:19 PM

si lista se mareste:


ME -> EE/B2 - Misfire, cylinder 1, misfiring during warm up, worsening emissions (Misfire CARB_B1)
F2/B2 - Misfire, cylinder 5, misfiring during warm up, worsening emissions (Misfire CARB_B1)
Shadow-memory:
EE/B2 - Misfire, cylinder 1, misfiring during warm up, worsening emissions (Misfire CARB_B1)
F2/B2 - Misfire, cylinder 5, misfiring during warm up, worsening emissions (Misfire CARB_B1)
5A/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5C/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
5D/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
34/02 - Solenoid valve, exhaust flap, short circuit to negative or open circuit

IKE -> 11/C4 - Thermal oil-level sensor

ZKE -> 45/17 - Central locking system: Lock contact Driver's door
3A/21 - Wiper: Relay Pump or Wire for Headlight cleaning system

SZM -> Shadow-memory:
05/02 - Seat heating Lower voltage recognised




cel mai mult ma oftica missfire alea,apar si dispar,cam in aceleasi conditii climatice(si anul trecut am avut asa cea pe cilindrul 5,acum vad ca cilindrul 1 e si el afectat) mai surpinzator ca e ca am pornit masina dupa o sapt a pornit ok am lasat-o 3-4 minute sa mearga apoi am pornit-o dupa 2-3 ore cand a aparut si acest missfire(uri)

#36 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 26 February 2011 - 05:33 PM

asa ,so pareri?am in plan luna viitoare sa duc masina sa schimb CCV+furtunele aferente si sa curat motorasul de relanti,sa mai schimb si altceva daca tot umblu acolo?cotul de la debitmetru?am vazut prin US ca unii dadeau vina pe senzorul axe cu came de pe evacuare pentru missfire la rece dar m-as mira.

#37 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 26 February 2011 - 07:10 PM

Dupa ce stergi erorile din shadow memory apar imediat la loc?
Revenind la misfire.Este o problema destul de comuna la M54 si sunt multe cauze posibile.Sa pui si valorile adaptatiilor si valoarea debitmetrului(kg parca) cand motorul este cald.
Daca vrei sa schimbi valva PCV iti recomand sa schimbi si toate furtunele aferente.Comanda versiunea pentru tari reci, nu comanda dupa seria de caroserie.In mod normal ar trebui sa schimbi si suportul jojei, insa s-ar putea sa renunti deoarece este destul de scump.Macar da-l jos si curata-l, in mod normal ar trebui sa fie cu pereti dublii .Cam asta la schimbat.Bineinteles, daca tubulatura este crapata o schimbi si pe aia.
Cu senorul nu m-as agita prea mult.Nu prea are cum sa cauzeze erori de misfire.
Dupa asta demonteaza si admisia suplimentara de aer, deasupra galeriei de admisie si curat-o, vezi daca este ceva apa pe acolo, etc.
Cu asta ai rezolvat niste posibile probleme si ai cheltuit si ceva bani. :)/>
Dupa asta problemele se complica deoarece pot fi inca o gramada de cauze.Trebuie bineinteles sa elimini pe cele usoare mai intai, schimba bujiile, muta bobinele de la un cilindru la altul, muta injectoarele sau verifica daca curg.
M54 a avut probleme si cu cablajul de la bobine, insa nu cred ca asta este cazul la tine.
Nu strica sa verifici si presiunea de benzina cand pornesti motorul, dupa o noapte de stat si la rece, ma rog, in conditiile in care apar erorile.
Dupa asta mai raman problemele mecanice.Depozitele de carbon de pe supape si probleme cu tachetii.Daca nu ai curatat niciodata injectoarele du-te la un service unde se curata, insa nu varianata cu ultrasunete ci varianta cu solutia care este amestecata cu benzina si introdusa in motor, cu motorul pornit.BMW-ul are o solutie originala, insa nu cred ca este oferita in Europa dupa cum nici aditivul nu este oferit.Asa ca incearca sa gasesti solutie de la Wynn's.Cu asta exista mici sanse sa strici ceva, cu altele este 50-50%
Sper ca nu am uitat nimic, desi este foarte posibil.Oricum ti-am sugerat niste alternative prin care sa iti petreci timpul liber in mod foarte placut si constructiv. :D/>
Succes!

#38 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 26 February 2011 - 07:40 PM

mersi,pe rand scanarea am facut-o cu pa sfot 1.4.0 si da erorile alea raman in shadow,ciudat e ca INPA nu le vede in shadow,cu motorul cald am urmarit un pic valorile doar la relanti mi s-a parut dubios ca functionau senzorii de O2 doar de pe bancul 1 parca?(valori aratate de PA Soft).Bujiile sunt NGK si schimbate de aprox 8-9000 km(anul trecut in vara) bujiile vechi erau ok cred ca mai mergeau lejer inca cativa ani.Am luat valva PCV cu toate furtunele(m-am inspirat dupa un kit de reparatie din US) suportul de joja nu l-am luat,admisia suplimentara de aer este?motorul meu nu are pompa de aer daca la ea te referi :)/>
Bobinele sunt Bosch(credeam ca sunt Bremi initial)injectoarele nu au fost curatate niciodata (masina are 83 mii km) aveam in plan sa merg undeva si sa le dau jos si curatate apoi atat ca nu stiu pe nimeni :)/>
acum,cum verific injectoarele daca curg?inspectez vizual sau?
presiunea in pompa cu manometru cred nu?apare undeva in INPA sau PA Soft presiune in pompa de benzina?
personal suspectez valva PCV-alt lucru dubios e ca masina scoate mult abur dar ma rog e 2,5 benzina asa ca banuiesc ca e normal,oricum dupa ce e in temperatura de lucru nu mai scoate.De asemenea nu stiu cat de important este dar masina sta parcata in curte intr-o zona cu destul de multa umezeala.am sters si refacut scanarile dupa cateva minute si am avut

# ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DME -> Shadow-memory:
5A/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5C/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
5D/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
34/02 - Solenoid valve, exhaust flap, short circuit to negative or open circuit

IKE -> 11/C4 - Thermal oil-level sensor

LCM -> 16/01 - Turn lights switch / wire, short circuit to ground
17/01 - High beam / headlight flasher switch, short circuit to ground
22/01 - HVAC, front load sensor, short circuit to ground
24/01 - HVAC, rear load sensor, short circuit to ground

precum observi erorile din swadow nu dispar
senzorul de nivel e busit asa ca eroarea aceea e ok
ce am in LCM e cam enervant dar suspectez:
-senzorii de autoleveling cu apa
-turn light switch -aici undeva in vara a plouat pe butonul de la faruri dar ciudat e ca eroarea asta a parut de 1 luna o sa il scot si sa reverific
nu stiu cat de mult conteaza dar bateria e cea originala a masinii de 10 ani posibil ca din cauza ei sa mai faca unele figuri?

This post has been edited by alex230ro: 26 February 2011 - 07:46 PM


#39 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 26 February 2011 - 10:34 PM

Este vorba despre nr5.
http://www.realoem.c...879&hg=11&fg=40

Daca sunt bujii aftermarket poti sa te orientezi sa le schimbi cu unele originale, High Power.
Presiunea de benzina se verifica cu un manometru.Injectoarele poti sa le scoti cu rampa cu tot si le lasi asa peste noapte.Pui o hartie sub ele si verifici dimineata.Bineinteles amorsezi pompa de benzina inainte, sa fie presiune in rampa.
Erorile alea de la injectie eu le-as ignora.PA Soft trebuie tratat ca atare, nu este un soft oficial BMW.Are partile lui bune si este folositor uneori, insa nu trebuie sa iei drept litera de lege tot ce apare acolo.
Ce probleme au senzorii de nivel?Nu functioneaza xenon-ul corect, sus/jos?Daca functioneaza corect ignora-le.
Nu are importanta daca sunt Bosch, tot pot fi defecte.Bremi au fost schimbate cam toate pe perioada garantiei deoarece problemele apareau dupa putini km.Pe langa asta a fost si un recall, nu stiu insa daca si in Europa/Romania.
In general erorile din shadow memory trebuie sa le tratezi cu atentie, de multe ori sunt probleme de soft care nu influenteaza si pot fi ignorate, alteori reprezinta probleme reale care sunt ascunse cu ajutorul softului.Din cauza asta nici nu apar in memoria normala a calculatorului.In mod normal erorile de acolo ar trebui ignorate, nici dealerii BMW nu au acces la ele si nu pot fi folosite in diagnosticarea masinii.Ele sunt trimise automat in baza de date de la BMW sau sunt folosite de ingineri la masinile cu probleme neobisnuite.
BMW-ul face des asta, ascunde probleme cu ajutorul softului. :)/>
O baterie slaba duce de obicei la innecarea motorului, mai ales la M54.Bineinteles ca nu strica daca o schimbi dupa 10 ani.

#40 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 27 February 2011 - 11:41 AM

bujiile sunt ngk luate dupa codul celor originale
xenonul functioneaza doar ca nu mai face calibrarea aia la pornire(sus jos) de fapt o face dar mai rar ,eroarea apare si pe INPA asa ca banuiesc ca a intrat apa la cei 2 senzori(cum am povestit am parcat intr-un morman de zapada acum o luna sa zic)
mda bateria dupa 10 ani banuiesc ca e "pe moarte" daca stau bine sa ma gandesc inecarea motorului poate duce si la missfire(nu?)

  • (9 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users