alex230ro, on 28 February 2011 - 07:38 AM, said:
cand pornesc motorul si nu il las sa se incalzeasca,adica il pornesc il las 3-4 min,ajunge apa dupa albastru ,opresc si apoi il repornesc dupa cateva ore sau a 2-a zi.In general aprinde check engine dar acum de exemplu nu l-a aprins
Asta este cel mai prost lucru pe care poti sa il faci.Mai ales cand este frig afara.
Din cauza asta apare fenomenul de blocare a valvei PCV, care ulterior duce la introducerea uleiului in admisie si mai departe la socul hidraulic.Din cauza asta ti-am recomandat sa cumperi varianta pe tari reci.Cei de la BMW sustin ca problema apare in conditii extrem de reci si ca urmare a stilului de condus descris de tine.Este partial adevarat, de fapt toate masinile care functioneaza la -10 -15C ar trebui sa aiba asa ceva.
Sunt si in Romania destul de des temperaturi de genul asta.Aceeasi problema o au si V8-urile si Mini-urile mai noi.
Scoate si tu furtunul care duce la capacul chiulasei si vezi daca exista emulsie de ulei cu apa.Uneori poti sa iti faci o idee daca exista vreo problema de genul asta.
alex230ro, on 28 February 2011 - 07:38 AM, said:
am avut 1/2 missfire din astea pe an cum ziceam apar a avea loc in conditii de umiditate cand pornesc motorul si nu il las sa se incalzeasca,adica il pornesc il las 3-4 min,ajunge apa dupa albastru ,opresc si apoi il repornesc dupa cateva ore sau a 2-a zi.In general aprinde check engine dar acum de exemplu nu l-a aprins
Cand ai timp sa dai jos rampa despre care am discutat mai sus si sa vezi daca exista ceva apa/umiditate.