BMW AUTO FORUM: cateva intrebari - BMW AUTO FORUM

Jump to content

cateva intrebari E46 325 ti

#41 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 28 February 2011 - 02:28 AM

View Postalex230ro, on 27 February 2011 - 11:41 AM, said:

mda bateria dupa 10 ani banuiesc ca e "pe moarte" daca stau bine sa ma gandesc inecarea motorului poate duce si la missfire(nu?)


Cred ca se poate, daca vorbim teoretic .Am avut de-a lungul timpului mai multe masini cu M54 si la nici una nu am avut probleme cu misfire din cauza bateriei, desi au fost cazuri cand am pornit motorul cu o baterie slab incarcata.
Schimba bateria inainte de face orice alta modificare, in felul asta ai confirmarea daca bateria cauzeaza sau nu misfire.

#42 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 28 February 2011 - 07:38 AM

mai astept si testez pana atunci sa vad daca reapar aceste missfire.Asa ca o paranteza de cand am masina am avut 1/2 missfire din astea pe an cum ziceam apar a avea loc in conditii de umiditate cand pornesc motorul si nu il las sa se incalzeasca,adica il pornesc il las 3-4 min,ajunge apa dupa albastru ,opresc si apoi il repornesc dupa cateva ore sau a 2-a zi.In general aprinde check engine dar acum de exemplu nu l-a aprins .Legat de baterie pot sa zic ca e ceva extraordinar ca are 10 ani,eu cand am luat masina de la Tytus bateria era moarta complet,nu am putut nici macar sa deschid portbagajul,apoi am tinut-o cateva zile pe redresor si si-a revenit desi mai toti amicii imi ziceau sa iau alta baterie.

This post has been edited by alex230ro: 28 February 2011 - 07:53 AM


#43 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 01 March 2011 - 03:46 AM

View Postalex230ro, on 28 February 2011 - 07:38 AM, said:

cand pornesc motorul si nu il las sa se incalzeasca,adica il pornesc il las 3-4 min,ajunge apa dupa albastru ,opresc si apoi il repornesc dupa cateva ore sau a 2-a zi.In general aprinde check engine dar acum de exemplu nu l-a aprins


Asta este cel mai prost lucru pe care poti sa il faci.Mai ales cand este frig afara.
Din cauza asta apare fenomenul de blocare a valvei PCV, care ulterior duce la introducerea uleiului in admisie si mai departe la socul hidraulic.Din cauza asta ti-am recomandat sa cumperi varianta pe tari reci.Cei de la BMW sustin ca problema apare in conditii extrem de reci si ca urmare a stilului de condus descris de tine.Este partial adevarat, de fapt toate masinile care functioneaza la -10 -15C ar trebui sa aiba asa ceva.
Sunt si in Romania destul de des temperaturi de genul asta.Aceeasi problema o au si V8-urile si Mini-urile mai noi.
Scoate si tu furtunul care duce la capacul chiulasei si vezi daca exista emulsie de ulei cu apa.Uneori poti sa iti faci o idee daca exista vreo problema de genul asta.

View Postalex230ro, on 28 February 2011 - 07:38 AM, said:

am avut 1/2 missfire din astea pe an cum ziceam apar a avea loc in conditii de umiditate cand pornesc motorul si nu il las sa se incalzeasca,adica il pornesc il las 3-4 min,ajunge apa dupa albastru ,opresc si apoi il repornesc dupa cateva ore sau a 2-a zi.In general aprinde check engine dar acum de exemplu nu l-a aprins


Cand ai timp sa dai jos rampa despre care am discutat mai sus si sa vezi daca exista ceva apa/umiditate.

#44 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 01 March 2011 - 08:04 AM

da stiu ca nu e bine ceea ce fac dar ce dracu am facut asta doar de cateva ori :lol:/> in general cand plec cu masina incerc sa merg astfel incat la destinatie motorul sa fie cald (apa la jumate) de cateva minute tocmai pentru ca stiu ca se face conderns/apa umiditate,valva cum ziceam e luata dar din pacate cred ca am luat varianta normala(adica cum am pe masina) am luat si toate furtunele aferente si tot asa preventiv garnitura capac culbutori :)/>.Tot la capitolul preventiv o sa iau si schimb si vasul de expansiune si furtunele de la motor .edit:la acelasi capitol mai am de luat senzorul axe cu came evacuare(admisia a picat deja) m-am uitat ceva timp pe E46fanatics si am facut o lista(mare!) cu eventuale probleme la M54,de asemenea pompa de benzina e si ea in lista dar ma gandesc ca momentan avand putini km 83.000 sa nu ma grabesc(oricum mai mult de 12 mii km nu fac pe an)

This post has been edited by alex230ro: 01 March 2011 - 08:06 AM


#45 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 04 March 2011 - 08:46 AM

View PostBavaria, on 26 February 2011 - 08:10 PM, said:

Dupa ce stergi erorile din shadow memory apar imediat la loc?
Revenind la misfire.Este o problema destul de comuna la M54 si sunt multe cauze posibile.Sa pui si valorile adaptatiilor si valoarea debitmetrului(kg parca) cand motorul este cald.
Daca vrei sa schimbi valva PCV iti recomand sa schimbi si toate furtunele aferente.Comanda versiunea pentru tari reci, nu comanda dupa seria de caroserie.In mod normal ar trebui sa schimbi si suportul jojei, insa s-ar putea sa renunti deoarece este destul de scump.Macar da-l jos si curata-l, in mod normal ar trebui sa fie cu pereti dublii .Cam asta la schimbat.Bineinteles, daca tubulatura este crapata o schimbi si pe aia.
Cu senorul nu m-as agita prea mult.Nu prea are cum sa cauzeze erori de misfire.
Dupa asta demonteaza si admisia suplimentara de aer, deasupra galeriei de admisie si curat-o, vezi daca este ceva apa pe acolo, etc.
Cu asta ai rezolvat niste posibile probleme si ai cheltuit si ceva bani. :)/>
Dupa asta problemele se complica deoarece pot fi inca o gramada de cauze.Trebuie bineinteles sa elimini pe cele usoare mai intai, schimba bujiile, muta bobinele de la un cilindru la altul, muta injectoarele sau verifica daca curg.
M54 a avut probleme si cu cablajul de la bobine, insa nu cred ca asta este cazul la tine.
Nu strica sa verifici si presiunea de benzina cand pornesti motorul, dupa o noapte de stat si la rece, ma rog, in conditiile in care apar erorile.
Dupa asta mai raman problemele mecanice.Depozitele de carbon de pe supape si probleme cu tachetii.Daca nu ai curatat niciodata injectoarele du-te la un service unde se curata, insa nu varianata cu ultrasunete ci varianta cu solutia care este amestecata cu benzina si introdusa in motor, cu motorul pornit.BMW-ul are o solutie originala, insa nu cred ca este oferita in Europa dupa cum nici aditivul nu este oferit.Asa ca incearca sa gasesti solutie de la Wynn's.Cu asta exista mici sanse sa strici ceva, cu altele este 50-50%
Sper ca nu am uitat nimic, desi este foarte posibil.Oricum ti-am sugerat niste alternative prin care sa iti petreci timpul liber in mod foarte placut si constructiv. :D/>
Succes!


solutia BMW pentru injectoare asta e?

http://www.trademoti...&catalogid=4462

dubios e ca part numberul nu apare pe realoem

am gasit si wynn's


http://www.wynns.be/...g=GRP_CONS_FUEL

This post has been edited by alex230ro: 04 March 2011 - 08:47 AM


#46 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 05 March 2011 - 03:08 AM

Aditivul respectiv este pentru rezervor, ma refer la ce ai pus tu in poza.
Aditivul concentrat care se amesteca cu benzina si se arde in motor este altul:
82 14 0 428 376, asta este pn.
Asta ar fi codul pentru aditivul original BMW, am sugerat si Wynns deoarece am inteles ca cel original nu se gaseste in Romania.
La ora actuala aditivul original este singurul aprobat de BMW.Bineinteles ca mai sunt si altele bune, insa asta chiar face ce trebuie.

#47 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 05 March 2011 - 03:27 AM

View Postalex230ro, on 04 March 2011 - 08:46 AM, said:



Eu m-am referit la Wynns pentru curatat camera de ardere si injectoarele, insa la varianta care se amesteca cu benzina si se arde in motor.Am inteles ca ar fi disponibila si in Romania.Bine, am citit pe un forum, deci habar nu am daca este adevarat.
Nu stiu ce folosesc astia in aditivul care se adauga in rezervor asa ca nu pot sa imi dau cu parerea daca este bun sau rau.
Problema este ca sunt foarte multe produse de genul asta.Probabil daca intri intr-o benzinarie vei gasi cel putin 20 de sortimente de aditivi, care mai de care.Teoretic toate fac acelasi lucru, reduc depunerile din camera de ardere, curata injectoarele,... pe langa aburelile cu putere marita, consum scazut.
Dupa parerea mea aditivii astia de la Techron(originali BMW) chiar fac treaba, fara sa strice nimic.Despre Wynns stiu ca BMW-ul a folosit in US aditivul pentru curatat camera de ardere, asta pana sa apara aditivul original.

#48 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 05 March 2011 - 04:20 PM

mda o sa incerc sa gasesc in us solutia originala,am mai gasit si la noi:

http://www.pro-detai...tml?language=ro dar nu am auzit de firma Xenum niciodata

#49 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 14 March 2011 - 07:37 AM

o noua intrebare tot pentru cei cu M54,am vorbit cu cineva care are un 2,2 M54 el spune ca indicatorul de apa ai ajunge la jumatate in 1,5 km,la mine ia cam dublu,are cineva idee distanta/timpul in care ar trebui un M54 sa ajunga la temp de functionare (macar pe bord)

#50 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 14 March 2011 - 05:26 PM

poti intra in meniurile ascunse si sa vezi temperatura apei afisata in bord...referitor la cei 1,5 km....aici mai trebuie vazuta si tempetratura mediului ambiant...una e la 30 de grade afara si alta e la minus 15 grade....parcurgand aceiasi distanta de 1,5 km....

This post has been edited by severus_phantom: 14 March 2011 - 05:28 PM


#51 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 17 March 2011 - 03:16 AM

View Postalex230ro, on 14 March 2011 - 07:37 AM, said:

o noua intrebare tot pentru cei cu M54,am vorbit cu cineva care are un 2,2 M54 el spune ca indicatorul de apa ai ajunge la jumatate in 1,5 km,la mine ia cam dublu,are cineva idee distanta/timpul in care ar trebui un M54 sa ajunga la temp de functionare (macar pe bord)



Daca termostatul are o problema si ramane blocat deschis trebuie sa apara o eroare.Daca mergi pe autostrada si scade temperatura clar este o problema.Este greu de spus in cat timp ajunge la jumate, sau dupa ce distanta.Eu as zice vreo 5-10 minute, insa depinde cat de frig este afara, depinde de sarcina motorului,...nu este foarte relevant.
Gandeste-te ca modelele noi nu mai au indicator si daca se strica termostatul apare o eroare/check engine.

#52 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 03 April 2011 - 09:03 PM

facut ieri revizia,am scos un furtun de la valva PCV si era ca nou asa ca am hotarat sa nu schimb nimic deocamdata,am schimbat senzorul nivel ulei si supriza fix o zi a tinut azi iar s-a aprins in mers,logic nivelul uleiului normal,ulei si filtru ulei abia schimbate ,simt ca inebunesc o sa incerc ca viitorul senzor sa fie oem altceva nu stiu ca sa mai pun.Altfel am luat de la un amic niste AEZ pe 17 225/45 diferenta e destul de mare fata de 225/50/16 ale mele masina e mult mai rigida si directia pare ceva mai grea,iar ruliul in viraje muuult redus.

This post has been edited by alex230ro: 03 April 2011 - 09:05 PM


#53 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 05 April 2011 - 07:19 AM

a sa nu uit legat de xenon

http://img516.images...i/xenonaf3.jpg/

am piesa de plastic din poza rupta practic nu mai e prinsa de piesa aceea de metal.Poate cauza erorile de la xenon ?

#54 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 05 April 2011 - 08:01 PM

pai ala e senzorul de autoleveling :)/>

#55 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 05 April 2011 - 09:17 PM

stiu,intreb daca bucata aia de plastic rupta poate determina eroarea de pe autoleveling.

#56 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 10 April 2011 - 01:15 AM

Daca te referi la bratul de plastic, da, daca este rupt normal ca apare o eroare deoarece senzorul da informatii aiurea.

View Postalex230ro, on 03 April 2011 - 09:03 PM, said:

facut ieri revizia,am scos un furtun de la valva PCV si era ca nou asa ca am hotarat sa nu schimb nimic deocamdata,am schimbat senzorul nivel ulei si supriza fix o zi a tinut azi iar s-a aprins in mers,logic nivelul uleiului normal,ulei si filtru ulei abia schimbate ,simt ca inebunesc o sa incerc ca viitorul senzor sa fie oem altceva nu stiu ca sa mai pun.Altfel am luat de la un amic niste AEZ pe 17 225/45 diferenta e destul de mare fata de 225/50/16 ale mele masina e mult mai rigida si directia pare ceva mai grea,iar ruliul in viraje muuult redus.



Ce senzor ai pus?Era nou?Cam aiurea sa se aprinda imediat becul.Nu ai garantie la piesa?
Mufa si pinii sunt ok?

View Postalex230ro, on 03 April 2011 - 09:03 PM, said:

facut ieri revizia,am scos un furtun de la valva PCV si era ca nou.



Mai ai probleme sau nu?Se mai aprinde check engine?Mai apar erori de misfire?

#57 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 17 June 2011 - 06:17 PM

revenind :)/>
am avut ceva treaba la farul dreapta si la diagnoza vad ca nu il mai recunoaste(l-am dat jos cu totul ) de mers merge atat ca ,cu bmw scanner nu il mai vede(pana acum il vedea) de la ce poate fi?nu am pus vreo mufa pe acolo sau ce?

#58 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 17 June 2011 - 06:53 PM

update dupa ce aprind farurile pot intra pe farul dreapta,imi da o eroare terminal 15<7,5 V ,de la ce poate fi?

#59 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 18 June 2011 - 02:32 AM

View Postalex230ro, on 17 June 2011 - 06:53 PM, said:

update dupa ce aprind farurile pot intra pe farul dreapta,imi da o eroare terminal 15<7,5 V ,de la ce poate fi?


Daca farul functioneaza ok, nu apar erori in bord,....eu zic sa iti vezi de treaba, poate ai altceva de facut. :)/>

ps
Daca eroarea era prezenta si reala nu se mai aprindea farul+ ca aveai si alte probleme.

#60 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 18 June 2011 - 02:28 PM

mda ai si tu dreptate dar oricum aveam e lucru la farul dreapta(a cazut un angel aftermarket de pe pozitie) asa ca am miscat mufele pe acolo si a mers problema era ca nu mergea autolevelingul la farul ala :)/> (bine autolevelingul oricum e busit ca am senzorii praf dar aici farul nu mai facea nici cursa aia sus jos) pe scurt s-a rezolvat :lol:/>

  • (9 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users