BMW AUTO FORUM: cateva intrebari - BMW AUTO FORUM

Jump to content

cateva intrebari E46 325 ti

#81 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 21 November 2011 - 02:20 PM

Eu am luat
BOSCH S5 85A/800Ah
Prindere B13
Dimensiuni 315x175x175


Cred ca intra si baterii de dimensiuni mai mari, gen 353x175x190, dar nu cred ca ai nevoie.

#82 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 21 November 2011 - 06:59 PM

La baterii este bine sa o cumperi pe cea cu amperajul cel mai mare.Bineinteles, in asa fel incat sa se si potriveasca fizic si sa fie si la un pret rezonabil.Adica 70-100Ah.Eu as lua minim 80A pentru E46.
Bateriile AGM sunt la ora asta cele mai bune, insa sunt relativ scumpe.Este adevarat ca sunt montate in general pe masini care au multa electronica, implicit multi consumatori.


ps
Am mai citit pareri pe la pasionati, prostii de genul: bateria trebuie sa fie la fel ca nu duce alternatorul, ca nu porneste masina daca bateria nu are acelasi amperaj...asta insa este farmecul forumului ala.

#83 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 21 November 2011 - 07:19 PM

http://www.principal...-mm--pID40.html

momentan la ceva de genul asta m-am oprit :)/> are si Bosch ceva asemanator cu vreo 30 lei mai scump .

bine ar mai fi si

http://www.principal...-mm--pID41.html

care este echivalentul Bosch de mai sus

This post has been edited by alex230ro: 21 November 2011 - 07:23 PM


#84 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 21 November 2011 - 07:38 PM

Diferenta de bani nu este mare, eu as lua-o pe cea de 85Ah.

#85 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 21 November 2011 - 07:40 PM

e o idee,am venit de la masina,acum pe masina am:

61 21 8 381 730


http://bmwfans.info/...battery_filled/

#86 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 21 November 2011 - 07:40 PM

inca iau in considerare sa mai pun bateria actuala pe redresor,desi saraca porneste chiar daca masina sta o sapt,si iarna trecuta la fel a pornit fara probleme.

This post has been edited by alex230ro: 21 November 2011 - 07:41 PM


#87 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 21 November 2011 - 07:46 PM

Normal asa ar fi bine sa faci.O incarci si dupa aia o testezi.
Banuiesc ca orice service care instaleaza baterii are aparate pentru testare.
Pe de alta parte, daca bateria are 4-5 ani si a inceput sa dea semne de oboseala probabil ca este cam pe duca.

#88 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 21 November 2011 - 07:46 PM

Ai alternator de 120A, poate sa duca una mai mare....

#89 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 21 November 2011 - 07:50 PM

din cate cunosc bateria e cea originala deci 10 ani si 6 luni aproape!unde pot vedea data de fabricatie?
@EQB-Bosch a ta cat a costat?

PS:mai mare?pai mai sus de 85,chiar nu cred ca are rost sa ma duc :P/>

This post has been edited by alex230ro: 21 November 2011 - 07:52 PM


#90 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 21 November 2011 - 07:53 PM

Nu are treaba alternatorul cu asta, ca duce sau nu duce.Alternatorul incarca tot timpul bateria pana la 100%.Generatiile noi de alternatoare nu mai incarca la fel, incarca doar pana la 80%.
Din cauza asta este necesara inregistrarea tipului de baterie, pentru ca sistemul de incarcare sa stie cum si cat sa incarce.
Singurul motiv pentru care nu se pun baterii cu amperaj mare pe toate masinile este costul.
La fel au facut si pe E90 in US, au pus baterii de 70Ah.Dupa doua ierni au dat recall si le-au schimbat cu baterii de 90Ah.

View Postalex230ro, on 21 November 2011 - 07:50 PM, said:

din cate cunosc bateria e cea originala deci 10 ani si 6 luni aproape!unde pot vedea data de fabricatie?
@EQB-Bosch a ta cat a costat?

PS:mai mare?pai mai sus de 85,chiar nu cred ca are rost sa ma duc :P/>



80 si 85Ah cred ca sunt ok pentru E46.
In general pe borna de minus este data de fabricatie.

#91 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 21 November 2011 - 07:59 PM

alex, tot cam pe acolo a costat... nu mai retin exact, dar undeva intre 4 si 5 milioane. Pe a mea era stantata in relief data in lateralul carcasei de plastic.

Bavaria, de acord, insa conteaza si timpul de incarcare... daca faci drumuri scurte, ai alternator de 90A si baterie de 800A, ciclul de incarcare va fi mai lung decat cu unul de 120A... si ai sanse sa umbli cu bateria descarcata pe jumatate pentru ca alternatorul nu are timp necesar sa ti-o incarce. E o variabila de care e bine sa se tina seama, zic eu.

This post has been edited by EQB: 21 November 2011 - 08:01 PM


#92 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 21 November 2011 - 08:09 PM

View PostEQB, on 21 November 2011 - 07:59 PM, said:

alex, tot cam pe acolo a costat... nu mai retin exact, dar undeva intre 4 si 5 milioane.

Bavaria, de acord, insa conteaza si timpul de incarcare... daca faci drumuri scurte, ai alternator de 90A si baterie de 800A, ciclul de incarcare va fi mai lung decat cu unul de 120A... si ai sanse sa umbli cu bateria descarcata pe jumatate pentru ca alternatorul nu are timp necesar sa ti-o incarce. E o variabila de care e bine sa se tina seama, zic eu.


Ai dreptate cu drumurile scurte, insa alternatoarele montate pe masini sunt gandite sa incarce si baterii mai mari.In functie de echipare se monteaza in general baterii mai mari, insa nu se schimba alternatorul.Practic poti sa pui bateria cea mai "mare" care a existat la modelul ala, cu acelasi alternator.Atunci esti sigur ca totul este ok.Daca ai pe masina statii si alti mari consumatori, atunci este alta treaba, pot sa apara probleme, insa o diferenta la baterie de 20Ah nu cred ca este o problema.
Mai nou nici nu prea mai exista baterii de 110Ah, cam cele mai intanlite sunt 80,90 si 90AGM.
Pe de alta parte, singurele baterii care ajuta la genul ala de condus, drumuri scurte si mai ales iarna, sunt bateriile AGM.

#93 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 21 November 2011 - 08:11 PM

si soc!,am citit borna,2401 sau mai bine zis luna 6 2001 -este bateria originaaaaalaaaaaaaa :wub:/>

#94 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 21 November 2011 - 08:14 PM

Pe vremea aia se faceau baterii bune. :D/>

#95 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 21 November 2011 - 08:14 PM

Las-o sa se odihneasca in pace :)/>.... decat sa te lase cand ti-e lumea mai draga.

#96 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 21 November 2011 - 08:16 PM

naaah merg cu ea :blush:/> poate stabilesc vreun record mondial :lol:/> o incarcare si e ca noua
sau vorba cantecului


http://www.youtube.c...h?v=GNFZUtNyY0c

PS:nota-sa nu uit sa iau cablurile de curent cu mine cand mai plec cu ea :lol:/>

This post has been edited by alex230ro: 21 November 2011 - 08:19 PM


#97 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 23 November 2011 - 08:20 AM

revenind azi o sa iau piesele 10 si 11

http://bmwfans.info/..._chain_lower_p/


m-am inspirat din

http://www.bimmerfes...ad.php?t=552536

ocazional la relanti indeosebi am un zgomot pe partea pasagerului se aude mai ales daca stau langa roata dreapta,am zis ca ao fi Vanosul dar vad ca lucreaza inca in parametri ,asa ca incerc treaba asta mai intai mai ales ca piesele sunt ieftine :D/>
edit:probabil ca pe viitor vor ceda flansele amortizor fata/spate am vazut tot felul de variante aftermarket.stie cineva daca e ceva de capul lor?mi-ar trebui ceva mai rezistent avand in vedere ca o sa urc la 17 si am montat si un strut bar mai rigid pe fata + strut pe spate.

This post has been edited by alex230ro: 23 November 2011 - 08:25 AM


#98 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 23 November 2011 - 12:57 PM

Hmm, interesant....

#99 Guest_EQB_*

  • Group: Guests

Posted 23 November 2011 - 03:51 PM

:lol:/>

#100 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 23 November 2011 - 09:43 PM

yep.alea sunt.de fapt decat saiba si arcul,piesele de plastic nu stiu ce e cu ele

This post has been edited by alex230ro: 23 November 2011 - 09:48 PM


  • (9 Pages)
  • +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users