-la relanti am un sunet in partea pasagerului (ca o bataie cu intensitate destul de mica) nu se aude tot timpul dar oricum suna ca si cum ar fi dus rulmentul de la ambreiaj nu reusesc deloc sa localizez sunetul la un moment dat parea ca vine dinspre motor apoi am avut impresia ca vine de la compresorul AC(cu AC cuplat motorul clar e mai zgomotos si am momente in care in ture se mai aude inca un zgomot pe langa cel al motorului) stie cineva daca la compresorul AC mai este o fulie care se schimba separat in afara de rolele normale?
-din nou am la relanti fluctuatii 500-1000 rpm http://www.youtube.c...h?v=Z3H9iUv6aV4 se manifesta in general cand este mai rece afara sub 10 grade sa zic,in ultimul timp mai rare,sa fie motorasul de relanti?/nu am coduri de eroare nici cu carsoft nici cu Inpa
-pana acum am avut in 2 ani 3 missfire din care 2 pe cilindrul 5 ,aici nu stiu banuiesc ca e combustibilul sau cine stie,2 missfire stiu ca au fost in conditii de umiditate mare,si in ambele cazuri am oprit motorul am strans din nou busonul de ulei am pus iar joja la loc si masina a mers ok,la al 3-lea missfire masina si-a revenit dupa aprox 1 min.aici sa zic ca nu am ce sa intreb ca nu e problema frecventa
-celebrul tremurat la pornire(ca si cum ar merge in 5 cilindri ) s-a manifestat si la mine ,am sters adaption values si s-a ameliorat
-cand temperatura e sub 15 grade scoate abur destul de mult,nivel antigel ok,nivel ulei ok,banuiesc ca am mult condens pe tobe sau nu imi dau seama exact ce si cum ,ai ia cam 10-20 min sa dispara fumul(practic pana intra motorul in temperatura de lucru) al un moment dat Carsoft zicea ceva de heater circuit O2 ca nu ar functiona.
-am pe masina o alarma Viper cu pornire din telecomanda,de aprox 1 an nu mai vrea sa inchida usile din telecomanda Viper,din butonul de pe cheie se inchid deschid lejer,INPA zice ceva cu driver's door switch desi cum am zis masina se inchide din cheie se inchide si mecanic din ce am incercat.rateuri inchiderea da numai dupa un ciclu de 20-30 inchis / deschis :)/> incerc sa ajung la cei care au montat alarma ,de fapt am ajuns la ei dar cand am zis ca am acea eroare divers door switch au zis ca e de vina masina si nu au mai vrut sa investigheze prea mult(sincer i-as pune sa reinstaleze alarma) oare pornirea din telecomanda afecteaza cu ceva?
edit:am un bazait destul de tare de la pompa de benzina-cum o pot verifica?am optiunea asta in INPA de ex?
cam atat,astept idei/pareri/sfaturi etc :P/>
This post has been edited by alex230ro: 24 October 2010 - 12:29 PM