BMW AUTO FORUM: cateva intrebari - BMW AUTO FORUM

Jump to content

cateva intrebari E46 325 ti

#1 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 24 October 2010 - 12:19 PM

asa,am masina de cativa ani si am observat cateva lucruri:
-la relanti am un sunet in partea pasagerului (ca o bataie cu intensitate destul de mica) nu se aude tot timpul dar oricum suna ca si cum ar fi dus rulmentul de la ambreiaj nu reusesc deloc sa localizez sunetul la un moment dat parea ca vine dinspre motor apoi am avut impresia ca vine de la compresorul AC(cu AC cuplat motorul clar e mai zgomotos si am momente in care in ture se mai aude inca un zgomot pe langa cel al motorului) stie cineva daca la compresorul AC mai este o fulie care se schimba separat in afara de rolele normale?
-din nou am la relanti fluctuatii 500-1000 rpm http://www.youtube.c...h?v=Z3H9iUv6aV4 se manifesta in general cand este mai rece afara sub 10 grade sa zic,in ultimul timp mai rare,sa fie motorasul de relanti?/nu am coduri de eroare nici cu carsoft nici cu Inpa
-pana acum am avut in 2 ani 3 missfire din care 2 pe cilindrul 5 ,aici nu stiu banuiesc ca e combustibilul sau cine stie,2 missfire stiu ca au fost in conditii de umiditate mare,si in ambele cazuri am oprit motorul am strans din nou busonul de ulei am pus iar joja la loc si masina a mers ok,la al 3-lea missfire masina si-a revenit dupa aprox 1 min.aici sa zic ca nu am ce sa intreb ca nu e problema frecventa
-celebrul tremurat la pornire(ca si cum ar merge in 5 cilindri ) s-a manifestat si la mine ,am sters adaption values si s-a ameliorat
-cand temperatura e sub 15 grade scoate abur destul de mult,nivel antigel ok,nivel ulei ok,banuiesc ca am mult condens pe tobe sau nu imi dau seama exact ce si cum ,ai ia cam 10-20 min sa dispara fumul(practic pana intra motorul in temperatura de lucru) al un moment dat Carsoft zicea ceva de heater circuit O2 ca nu ar functiona.
-am pe masina o alarma Viper cu pornire din telecomanda,de aprox 1 an nu mai vrea sa inchida usile din telecomanda Viper,din butonul de pe cheie se inchid deschid lejer,INPA zice ceva cu driver's door switch desi cum am zis masina se inchide din cheie se inchide si mecanic din ce am incercat.rateuri inchiderea da numai dupa un ciclu de 20-30 inchis / deschis :)/> incerc sa ajung la cei care au montat alarma ,de fapt am ajuns la ei dar cand am zis ca am acea eroare divers door switch au zis ca e de vina masina si nu au mai vrut sa investigheze prea mult(sincer i-as pune sa reinstaleze alarma) oare pornirea din telecomanda afecteaza cu ceva?
edit:am un bazait destul de tare de la pompa de benzina-cum o pot verifica?am optiunea asta in INPA de ex?


cam atat,astept idei/pareri/sfaturi etc :P/>

This post has been edited by alex230ro: 24 October 2010 - 12:29 PM


#2 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 24 October 2010 - 01:55 PM

aia cu drivers door...precis nu ti-au facut retrofit la alarma...si deaia au zis ca e de vina masina :rolleyes:/> ;masina nu stie de aceea alarma si nu o recunoaste,aia cu bazaitul nu cred ca are nimic pompa,trebuie sa ai ceva optiune si cu pompa de benzina in inpa,dar incearca si cu disu si vezi ce iese,ala zice deobicei mai multe si poate deasemenea sa faca mai multe masuratori adaptari si calibrari.Cand apare mistfire,eu cred ca ar trebui sa schimbi bujiile.Cu fluctuatiile de la relanti,uita-te si la curele intinzatoare si role...cam asta as stii eu sa fac...poate colegii stiu mai multe...

salut

This post has been edited by severus_phantom: 24 October 2010 - 02:06 PM


#3 User is offline   Christian Icon

  • Stealth
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 03-September 09
  • Location:أبو ظبي
  • Car:F01 730d
  • Motorcycle:ZZR 1400

Posted 24 October 2010 - 02:06 PM

Scrie în titlu : E46 325 ti.

#4 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 04 November 2010 - 09:04 AM

a inca ceva driver's door switch -doar cand incerc sa inchid masina din telecomanda de la alarma :)/>

#5 User is offline   Bubu Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Banned
  • Posts: 4
  • Joined: 16-September 10

Posted 04 November 2010 - 11:10 AM

View Postseverus_phantom, on 24 October 2010 - 01:55 PM, said:

aia cu drivers door...precis nu ti-au facut retrofit la alarma...
masina nu stie de aceea alarma si nu o recunoaste,aia cu bazaitul nu cred ca are nimic pompa,trebuie sa ai ceva optiune si cu pompa de benzina in inpa,dar incearca si cu disu si vezi ce iese,ala zice deobicei mai multe si poate deasemenea sa faca mai multe masuratori adaptari si calibrari.Cand apare mistfire,eu cred ca ar trebui sa schimbi bujiile.Cu fluctuatiile de la relanti,uita-te si la curele intinzatoare si role...cam asta as stii eu sa fac...poate colegii stiu mai multe...


nu prea mai am ce sa zic pentru ca sunt intru totul de acord cu severus_phantom. de fapt, ba da - cand cauti piese, de ex. bujii, iti recomand sa iei de la importatori directi, ca sunt mai ieftine. eu iau de la src, eventual, daca vrei, ceri o oferta la (SPAM) mi-am luat mai demult teapa cu un magazin care zicea ca importa piese, cand colo le lua de la alt magazin din oras, asa ca am terminat de testat piata, merg direct la sursa. bafta!

#6 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 04 November 2010 - 06:23 PM

View Postalex230ro, on 04 November 2010 - 09:04 AM, said:

a inca ceva driver's door switch -doar cand incerc sa inchid masina din telecomanda de la alarma :)/>


aia e tot din cauza ca nu ti-au facut retrofit la alarma(alarma practic e legata pe un circuit auxiliar,fara nici o legatura cu calculatoarele masinii....o gramada din functiile alarmei sunt inactive la tine,iar interfata alarmei cu masina este practic inexistenta).

Este ca si cum legi o alarma superperformanta la o dacie 1300.Eficienta si functiile alarmei sunt foarte mult diminuate.

Interfata alarmei trebuie legata neaparat la masina....doar asa eficienta si functiile alarmei sunt maxime.

#7 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 04 November 2010 - 08:35 PM

sincer nu am auzit pana acum la E46 sa faci retrofit la alarma :)/> oricum e montata in centru autorizat dar asa ca idee cum fac retrofitul asta?Ea e Viper deci teoretic e ciumeaga,ideea e ca mai am si pornire din telecomanda la ea,imi zici si mie cum fac retrofitul?

#8 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 04 November 2010 - 08:40 PM

Şi eu am alarmă Viper şi a fost legată astfel încât atunci când o activez, se activează şi alarma de fabrică.

Nu cred că e nevoie de alt retrofit...

#9 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 04 November 2010 - 08:42 PM

View Postalex230ro, on 04 November 2010 - 08:35 PM, said:

sincer nu am auzit pana acum la E46 sa faci retrofit la alarma :)/> oricum e montata in centru autorizat dar asa ca idee cum fac retrofitul asta?Ea e Viper deci teoretic e ciumeaga,ideea e ca mai am si pornire din telecomanda la ea,imi zici si mie cum fac retrofitul?

nu stiu daca dis-ul are retrofit la alarma pt e46...dar sss-ul trebuie sa aiba...cel putin pe e60,e90 are.

Stii sa lucrezi cu sss-ul? Daca ai si stii sa lucrezi cu el pot sa-ti spun sa vezi exact daca are si e46 retrofit la alarma.

Eu de ex.daca m-as duce cu e60-ul meu intr-un centru autorizat sa-mi monteze o alarma,nu cred ca mi-ar face si retrofit la ea,doar daca as merge sa mi-o instalez la bmw,sau daca mi-as face eu retrofit dupa montarea alarmei la centrul autorizat.

This post has been edited by severus_phantom: 04 November 2010 - 08:45 PM


#10 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 04 November 2010 - 08:44 PM

nu stiu :)/>
pe viitor vreau sa iau in interfata PA Soft,cu aia se poate?sau prin INPA?ma rog cu NCS

#11 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 04 November 2010 - 08:52 PM

View Postalex230ro, on 04 November 2010 - 08:44 PM, said:

nu stiu :)/>
pe viitor vreau sa iau in interfata PA Soft,cu aia se poate?sau prin INPA?ma rog cu NCS


Nu stiu daca se poate cu pasoft,dar cu ncs-ul chiar daca se poate(desi nu cred) e cu mult mai complicat decat cu sss-ul.Pai de ce nu-ti instalezi sss-ul daca ai interfata de inpa?

#12 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 04 November 2010 - 08:54 PM

hmm mda buna intrebare ,l-am avut si acum nu il mai gasesc :lol:/>

#13 User is offline   chiciuc Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 107
  • Joined: 11-March 10

Posted 04 November 2010 - 11:18 PM

retrofit pt e46 coupe.

Attached File(s)



#14 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 05 November 2010 - 08:30 AM

mersi dar retrofitul asta se refera la alarma OEM,eu am alarma aftermarket,oricum cred ca vinerea viitoare imi iau liber si ma duc la Falcon sa o reinstaleze(alarma e pusa prin 2005 parca si cred ca au facut aia niste tiganii pe acolo ca sa pot porni masina din telecomanda)

#15 User is offline   io's® Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 393
  • Joined: 17-September 09
  • Location:Bucureşti 44°26'05.71N 26°08'12.70E
  • Car:black sedan e46 & red/white Coop'

Posted 05 November 2010 - 12:45 PM

in mod normal fara cip scos din cheie (si lasat in masina) sau o cheie in masina motorul nu poate porni din alarma. cine stie ce-i p'acolo :huh:/>

This post has been edited by io's®: 05 November 2010 - 12:45 PM


#16 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 05 November 2010 - 02:27 PM

Mda asta ma gandeam si eu,mai ales ca am la EWS ceva erori dubioase.

#17 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 05 November 2010 - 04:22 PM

View Postalex230ro, on 04 November 2010 - 08:35 PM, said:

sincer nu am auzit pana acum la E46 sa faci retrofit la alarma :)/> oricum e montata in centru autorizat dar asa ca idee cum fac retrofitul asta?Ea e Viper deci teoretic e ciumeaga,ideea e ca mai am si pornire din telecomanda la ea,imi zici si mie cum fac retrofitul?


Eu pot sa-ti zic cum sa faci retrofit,si daca masina ta vede si accepta aceasta alarma...dar pt. asta trebuie sa-ti instalezi sss-ul.

#18 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 07 November 2010 - 05:11 AM

View Postalex230ro, on 04 November 2010 - 08:44 PM, said:

nu stiu :)/>
pe viitor vreau sa iau in interfata PA Soft,cu aia se poate?sau prin INPA?ma rog cu NCS


Nu iti pierde timpul sa faci retrofit pentru alama, nu iti va rezolva problema pe care o ai.
Probabil alarma nu a fost instalata corect.

View Postseverus_phantom, on 04 November 2010 - 06:23 PM, said:

aia e tot din cauza ca nu ti-au facut retrofit la alarma(alarma practic e legata pe un circuit auxiliar,fara nici o legatura cu calculatoarele masinii....o gramada din functiile alarmei sunt inactive la tine,iar interfata alarmei cu masina este practic inexistenta).

Este ca si cum legi o alarma superperformanta la o dacie 1300.Eficienta si functiile alarmei sunt foarte mult diminuate.

Interfata alarmei trebuie legata neaparat la masina....doar asa eficienta si functiile alarmei sunt maxime.


Interfata alarmei nu are treaba cu electronica masinii.Retrofit se face doar in cazul in care se instaleaza un component original al masinii, un component a carui functionare depinde de un computer din masina respectiva.
O alarma aftermarket nu foloseste nici un computer al masinii, nici un bus de comunicare, exceptie facand cele care au fost special concepute pentru masina respectiva, insa retrofit-ul nu are nici o treaba cu asta.

#19 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 18 November 2010 - 12:07 PM

-cand temperatura e sub 15 grade scoate abur destul de mult,nivel antigel ok,nivel ulei ok,banuiesc ca am mult condens pe tobe sau nu imi dau seama exact ce si cum ,ai ia cam 10-20 min sa dispara fumul(practic pana intra motorul in temperatura de lucru) al un moment dat Carsoft zicea ceva de heater circuit O2 ca nu ar functiona.


vreo parere aici?ma gandesc si sa schimb preventiv CCV si toate furtunele aferente+curatare motoras relanti ,din ce am vazut incepe sa "fumege"cam la 5 minute dupa pornire(practic cand e apa aproape de jumatate,banuiesc ca se incing tobele? :lol:/> )

#20 User is offline   chiciuc Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 107
  • Joined: 11-March 10

Posted 19 November 2010 - 08:59 AM

heater circuit O2 - iti incalzeste sonda lambda pt a ajunge in temp de lucru.

  • (9 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users