Page 1 of 1
BMW-ul este dat in judecata
#4
Posted 28 October 2010 - 10:37 PM
io, on 28 October 2010 - 07:44 PM, said:
pe bune a vut multe probleme motorul asta??? :wacko:/>
eu ma gandeam ca urmatoarea masina o sa aibe acest tip de motor (N54turbo) :mellow:/>
eu ma gandeam ca urmatoarea masina o sa aibe acest tip de motor (N54turbo) :mellow:/>
http://www.youtube.c...h?v=NJLDDU6P5O4 si vezi mai multe video , urmareste comentarii , la unii s-a schimbat pompa de cateva ori deja ..
#6
Posted 29 October 2010 - 04:35 AM
io, on 28 October 2010 - 10:48 PM, said:
pai din comm lui bavaria inteleg ca a avut mai multe probleme, nu numai cu pompa :wacko:/>
poate ne lumineaza tot el :blush:/>
poate ne lumineaza tot el :blush:/>
io's, iti pot spune ce cred eu, nu inseamna ca este si adevarat si nici nu vreau sa te influentez, mai ales ca ai vrea sa cumperi o masina dotata cu acest motor.
Iti pot spune parerea mea de amator, parere formata dupa discutiile pe care le-am avut cu diversi proprietari de N54 de pe mai multe forumuri de BMW din America de Nord, deci te rog sa o iei ca atare.
Motoarele N54 sunt niste supermotoare. Nu am condus o masina care sa imi ofere mai multe satisfactii(ma refer la satisfactiile condusului :)/> ), ma rog, am condus si M3-uri, si degeaba, N54 are tot ce poate avea un motor pentru a oferi "placerea de a conduce".
Motorul a avut probleme, insa problemele nu se rezuma la partea mecanica.
N54 are probleme cu pompa de inalta presiune.Problemele se manifesta diferit, nu porneste masina de dimineata, misfire, check engine light.Dupa cate am inteles BMW-ul a incercat rezolvarea problemei prin modificarea softului de injectie.Practic softul modifica timpul de activarea al pompei cand motorul este oprit.In felul asta se asigura o presiune suficienta pe rampa de injectie, suficienta cat sa nu cauzeze erori de misifire datorate lipsei presiunii de benzina.Nu prea a ajutat, pompele pierd presiunea datorita unui defect de fabricatie.Asta ar fi o problema.Problema nr2 sunt injectoarele.Aceeasi problema, injectoarele pierd presiunea dupa un timp.Este tot o problema de fabricatie.
Mai exista problema turbo.Primele modele de N54 au fost dotate cu turbine la care aparea o problema de etansare a wastegate-ului.Initial apare un zgomot provocat de valva care nu etanseaza bine, dupa o perioada apare check engine deoarece turbina pierde presiunea.
Softul a fost modificat astfel incat sa previna acest lucru, modificand timpul cu care lucreaza convertizoarele de presiune care activeaza wastegate-ul turbinelor.Valvele de la wastegate se rotesc oricum deoarece acest lucru ajuta la etansare si un anumit nivel de zgomot este acceptabil si inevitabil.Softul rezolva in principiu problema zgomotului, insa exista o pierdere de putere, sesizata de unii, nesesizata de altii.In general posesorii de BMW sunt soferi de duminica sau pasionati, deci asta nu ar fi o problema(ma refer la astia din alte tari ,nu la romani).Se poate insa ca softul sa nu ajute si sa fie nevoie de schimbarea turbinelor deoarece masina trece in avarie datorita lipsei de presiune a turbinelor.
Exista injectoare si turbine care au fost instalate dupa aceste probleme si totul a fost ok.
Turbinele sunt modificate, la fel si injectoarele.Probleme aparute datorita lipsei benzinei de joasa presiune sunt destul de nesimnificative.Un senzor, o pompa de benzina, destul de rar.
BMW-ul a fost dat in judecata in US deoarece acolo se poate asa ceva, in orice alta tara ar fi imposibil acest lucru.Totul se rezuma la bani.
Daca vrei sa cumperi o masina cu N54 trebuie sa fii un pic atent, atata tot.
Nu vreau sa te influentez, insa eu nu am mai condus alta masina care sa imi ofere atatea satisfactii, si pot sa zic ca am condus cateva. :)/>
#10
Posted 29 October 2010 - 10:42 PM
e mai vechi 19.11.2008
http://www.automarke...urbo-16381.html
Quote
Motorul BMW N54 a fost ales motorul anului de doua ori la rand. Acesta are o capacitate cilindrica de 3.0 litri si este echipat cu doua turbine. Motorul produce 306 CP si echipeaza modelele 335i, 335xi, 535i, 535xi, 135i si X6.
Propulsorul a fost apreciat inca de la inceput de fanii marcii pentru performantele si raspunsul sau extrem de rapid pentru un motor turbo. Datorita constructiei sale, traseul de evacuare permite gazelor sa ocoleasca turbina in perioadele de relanti, pana cand convertorul catalitic ajunge la temperatura optima de functionare. Acest lucru a fost posibil printr-o serie de supape amplasate in galeria de evacuare a gazelor. Astfel, emisiile motorului sunt mai reduse.
Se pare ca aceaste supape au creat o serie de probleme proprietarilor de BMW. Acestia s-au plans dealerilor ca motorul scoate sunete ciudate in timpul decelerarii. Ulterior, BMW a modificat soft-ul motorului pentru a remedia aceasta problema si apoi a implementat noul soft pe modelele care plecau din fabrica.
Modelele afectate de aceasta schimbare sunt produse intre iunie 2006 si martie 2008 si erau destinate preponderent pietei din America de Nord. Proprietarii BMW din America s-au plans apoi dealerilor privind intarzierea turbinei, problema nemaintalnita la acest motor, de altfel principalul motiv pentru care a fost ales in detrimentul motoarelor aspirate. Observatii au fost facute strict dupa aparente si performantele motorului nu au fost diminuate in nici un fel.Soft-ul cu probleme a fost creat numai pentru modelele 335i, 335xi, 535i si 535xi.
BMW a decis sa revina la soft-ul initial creat pentru acest motor si ofera posibilitatea posesorilor de vehicule echipate cu motoare N54 sa isi schimbe soft-ul la service-urile sale. Oficialii BMW au declarat ca soft-ul a fost schimbat pentru a inlatura anumite sunete create in situatii specifice si avertizeaza posesorii BMW care vor schimba soft-ul ca exista posibilitatea ca motorul sa emita anumite sunete in circumstante specifice. Toate motoarele fabricate din ianuarie 2009 vor avea noul soft si deci vor mentine performantele cu care motorul a fost consacrat.
Propulsorul a fost apreciat inca de la inceput de fanii marcii pentru performantele si raspunsul sau extrem de rapid pentru un motor turbo. Datorita constructiei sale, traseul de evacuare permite gazelor sa ocoleasca turbina in perioadele de relanti, pana cand convertorul catalitic ajunge la temperatura optima de functionare. Acest lucru a fost posibil printr-o serie de supape amplasate in galeria de evacuare a gazelor. Astfel, emisiile motorului sunt mai reduse.
Se pare ca aceaste supape au creat o serie de probleme proprietarilor de BMW. Acestia s-au plans dealerilor ca motorul scoate sunete ciudate in timpul decelerarii. Ulterior, BMW a modificat soft-ul motorului pentru a remedia aceasta problema si apoi a implementat noul soft pe modelele care plecau din fabrica.
Modelele afectate de aceasta schimbare sunt produse intre iunie 2006 si martie 2008 si erau destinate preponderent pietei din America de Nord. Proprietarii BMW din America s-au plans apoi dealerilor privind intarzierea turbinei, problema nemaintalnita la acest motor, de altfel principalul motiv pentru care a fost ales in detrimentul motoarelor aspirate. Observatii au fost facute strict dupa aparente si performantele motorului nu au fost diminuate in nici un fel.Soft-ul cu probleme a fost creat numai pentru modelele 335i, 335xi, 535i si 535xi.
BMW a decis sa revina la soft-ul initial creat pentru acest motor si ofera posibilitatea posesorilor de vehicule echipate cu motoare N54 sa isi schimbe soft-ul la service-urile sale. Oficialii BMW au declarat ca soft-ul a fost schimbat pentru a inlatura anumite sunete create in situatii specifice si avertizeaza posesorii BMW care vor schimba soft-ul ca exista posibilitatea ca motorul sa emita anumite sunete in circumstante specifice. Toate motoarele fabricate din ianuarie 2009 vor avea noul soft si deci vor mentine performantele cu care motorul a fost consacrat.
http://www.automarke...urbo-16381.html
#11
Posted 30 October 2010 - 03:39 AM
io, on 29 October 2010 - 02:51 PM, said:
oricum am de gand sa mai tin cativa ani masina pe care o am, iar urmatoarea nu va fi asa veche (din primii ani de fabricatie) si poate problemele sunt rezolvate B)/>
io's, cand te hotaresti sa cumperi masina da-mi un pm si incerc sa aflu ce istorie are masina din punct de vedere al garantiei, ce piese are montate si daca mai au probleme.
Am niste prieteni la BMW si ajut oricand un pasionat adevarat daca pot. ;)/>
#13
Posted 30 October 2010 - 09:22 AM
Bavaria, on 30 October 2010 - 04:39 AM, said:
io's, cand te hotaresti sa cumperi masina da-mi un pm si incerc sa aflu ce istorie are masina din punct de vedere al garantiei, ce piese are montate si daca mai au probleme.
Am niste prieteni la BMW si ajut oricand un pasionat adevarat daca pot. ;)/>
Am niste prieteni la BMW si ajut oricand un pasionat adevarat daca pot. ;)/>
OK
http://www.unity.i8i.co.uk/forum/images/smiley_thumbup.gif
insa sa stii ca o sa mai dureze ceva timp.... sa ma treaca din criza asta :D/>
ms!
Page 1 of 1