BMW AUTO FORUM: Rectificare bascule E46 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Regulament Bursa comercială
Page 1 of 1

Rectificare bascule E46 Rectificare bascule E46

#1 User is offline   dorub98nic Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 09-February 10
  • Location:bucuresti
  • Car:bmw 330d

Posted 02 November 2010 - 08:40 AM

Dupa cum spune si titlul, se alezeaza basculele standard de E 46, la interiorul unde vin montati pivotii din fabrica, dupa care se inlocuiesc (preseaza)cu pivoti myle HD. Operatiunea dureaza in jur 3 zile lucratoare si costa 570 de lei(cu pivoti), nu este inginerie facuta de mine este copie dupa basculele meyile HD. Dupa operatie se poate schimba independet sigurul pivot care s-a deteriorat. Am montat atit pe masina mea acum ceva timp in urma,cit si pe bmw-urile altor colegi de breasla si sunt foarte multumit eu cit si acestia(ii las pe ei sa confirme acest lucru). Doru 0765378223.Locatie Bucuresti.
Voi revini cu alte poze.

Attached File(s)

  • Attached File  11.JPG (54.67K)
    Number of downloads: 79
  • Attached File  22.JPG (131.15K)
    Number of downloads: 49
  • Attached File  33.JPG (128.41K)
    Number of downloads: 37
  • Attached File  33.JPG (128.41K)
    Number of downloads: 51
  • Attached File  55.JPG (21.95K)
    Number of downloads: 48
  • Attached File  66.JPG (35.86K)
    Number of downloads: 41
  • Attached File  77.JPG (40.74K)
    Number of downloads: 62
  • Attached File  88.JPG (38.95K)
    Number of downloads: 62
  • Attached File  44.JPG (129.23K)
    Number of downloads: 76


#2 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 02 November 2010 - 04:39 PM

View Postdorub98nic, on 02 November 2010 - 08:40 AM, said:

Dupa cum spune si titlul, se alezeaza basculele standard de E 46, la interiorul unde vin montati pivotii din fabrica, dupa care se inlocuiesc (preseaza)cu pivoti myle HD. Operatiunea dureaza in jur 3 zile lucratoare si costa 570 de lei(cu pivoti), nu este inginerie facuta de mine este copie dupa basculele meyile HD. Dupa operatie se poate schimba independet sigurul pivot care s-a deteriorat. Am montat atit pe masina mea acum ceva timp in urma,cit si pe bmw-urile altor colegi de breasla si sunt foarte multumit eu cit si acestia(ii las pe ei sa confirme acest lucru). Doru 0765378223.Locatie Bucuresti.
Voi revini cu alte poze.

Felicitari.
Am insa o mica intrebare. De cate ori se poate refolosi aceeasi bascula tinand cont ca este din aluminiu iar corpul pivotului din otel si care este si randalinat pe deasupra. Acele urme lasate din presare la o urmatoare schimbare nu pare cam periculoasa?...Adica nu se largeste cumva? Posibilitatea de a presa respectand aceeasi "harta" a urmelor lasate de portiunea randalinata este exclusa.
Parerea mea este ca dupa alezare, o singura inlocuire de pivoti este acceptabila...la a doua deja pot aparea probleme.

PS: La pisica, bascula este din otel si proeminentele rezultate din randalinarea corpului pivotului se deformeaza si servesc la fixarea in locas (materialul basculei are 237 de unitati Brinell...te asigur ca am verificat) pe cand corpul pivotului numai 197 - 201 HBW) In cazul aluminiului situatia se cam schimba. Chiar si asa...O singura refolosire este deja un pas inainte si o economie in bugetul personal destul de buna.

M-ai facut curios..am doua bascule acasa si cred ca te caut sa le dau totusi o intrebuintare...fie ea si ulterioara chiar si ca test. Acum sa vad cum fac sa ajunga la tine.

Succes

#3 User is offline   dorub98nic Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 09-February 10
  • Location:bucuresti
  • Car:bmw 330d

Posted 02 November 2010 - 07:48 PM

regula este de 3 presari per gaura, mai sunt alte variante pentru si mai multa siguranta, daca vrei sa le folosesti ;)/> mai mult.se gaureste bascula in lateral pe o portiune mai groasa se fileteaza gaura, sanfren si in corpul pivotului, surub si ASFALT USCAT. ;)/>

#4 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 02 November 2010 - 08:29 PM

View Postdorub98nic, on 02 November 2010 - 07:48 PM, said:

regula este de 3 presari per gaura, mai sunt alte variante pentru si mai multa siguranta, daca vrei sa le folosesti ;)/> mai mult.se gaureste bascula in lateral pe o portiune mai groasa se fileteaza gaura, sanfren si in corpul pivotului, surub si ASFALT USCAT. ;)/>

Posibil dar sa nu uitam ca au trecut vremurile de facut improvizatii. Vorbim de BMW si nu de LADA sau Dacia....sau de masini la care nu se mai produc componente de schimb. Celor carora le-ai facut acest serviciu banuiesc ca sunt la prima serie de pivoti.
Sincer nu as avea curaj sa stiu ca am deja 3 presari...Apropo...cine a stabilit regula si pe ce baza....
Nu te supara, dar expui aiurea oameni nevinovati facand asa ceva (mai mult de o presare). Chestia cu surubul din lateral....Hai sa fim seriosi si sa incheiem subiectul asta de tuning mioritic. Probabil esti prelucrator prin aschiere pe undeva si posibil sa nu te fi gandit la ce se intampla dupa...Poti sa spui cam la ce moment rezista fara sa se deterioreze un filet dat in Al in care asamblezi un surub de otel? Ai idee ce efort de tractiune local exista in pivotul unei masini ca BMW...Te rog sa nu faci comentarii de genul las' ca stiu eu mai bine fiindca te asigur ca ai sa gresesti din start.
Cand iti spun ca o presare este ok stiu bine ce zic...nu te supara dar ai sincer incredere in ce-ti spun si ramai la nivelul unei inlocuiri. Nu cred ca are cineva curaj sa circule cu o masina careia ii dai pivotul afara cu o lovitura mai puternica de ciocan (dupa a doua presare), asa ca hai sa devenim realisti si sa judecam corect. Presteaza chestia asta odata si a doua oara refuza presarea...este vorba de oameni
Inca odata te felicit pentru ce ai dezvoltat in scop de ajutor dar te rog sa te limitezi la chestii care nu pun participantii la trafic in pericol. Scopul celor de aici este sa invete si sa aplice lucruri bune si sigure
La BMW pe toti peretii scrie "Sicherheit erste" sau "Safety First" adica Siguranta inainte de toate, asa ca te rog sa ai chestia asta in vedere cand oferi reconditionari de genul asta.
Succes

#5 User is offline   io's® Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 393
  • Joined: 17-September 09
  • Location:Bucureşti 44°26'05.71N 26°08'12.70E
  • Car:black sedan e46 & red/white Coop'

Posted 02 November 2010 - 10:48 PM

spune-mi te rog daca stii ce diferente sunt intre bratele normale si cele pt suspensia sport si daca poti face aceasta operatiune (normal ca doar o data Dan :P/> ) si la bascule pt pachet Mtech (suspensie sport oe)

#6 User is offline   dorub98nic Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 09-February 10
  • Location:bucuresti
  • Car:bmw 330d

Posted 03 November 2010 - 10:30 AM

View Postio, on 02 November 2010 - 10:48 PM, said:

spune-mi te rog daca stii ce diferente sunt intre bratele normale si cele pt suspensia sport si daca poti face aceasta operatiune (normal ca doar o data Dan :P/> ) si la bascule pt pachet Mtech (suspensie sport oe)

nu este nici o diferenta la bratele de bascula, la arcuri si amortizoare este diferenta, iar acele bascule se fac si ele.

This post has been edited by dorub98nic: 03 November 2010 - 10:31 AM


#7 User is offline   io's® Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 393
  • Joined: 17-September 09
  • Location:Bucureşti 44°26'05.71N 26°08'12.70E
  • Car:black sedan e46 & red/white Coop'

Posted 03 November 2010 - 04:57 PM

cred ca nu stii, ele au part number diferit. vroiam sa stiu care e diferenta

diferenta e si la bara stabilizatoare.

#8 User is offline   dorub98nic Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 09-February 10
  • Location:bucuresti
  • Car:bmw 330d

Posted 04 November 2010 - 08:44 AM

sicer... nu stiam de bara stabilizatoare :blush:pe viitor iti recomand sa pui bucsile de la brate meyle hd sunt super grave ai sa vezi diferenta (meyle nu au la interior pungile cu ulei, sunt cauciuc)

This post has been edited by dorub98nic: 04 November 2010 - 08:48 AM


#9 User is offline   dorub98nic Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 09-February 10
  • Location:bucuresti
  • Car:bmw 330d

Posted 04 July 2011 - 06:59 AM

valabil

Attached File(s)


This post has been edited by dorub98nic: 04 July 2011 - 07:00 AM


#10 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 04 July 2011 - 11:49 AM

View Postdorub98nic, on 04 July 2011 - 07:59 AM, said:

valabil

Mi-ai ramas dator cu raspunsul la intrebarea mea referitoare la asta:

View Postdorub98nic, on 02 November 2010 - 07:48 PM, said:

regula este de 3 presari per gaura, mai sunt alte variante pentru si mai multa siguranta, daca vrei sa le folosesti ;)/> mai mult.se gaureste bascula in lateral pe o portiune mai groasa se fileteaza gaura, sanfren si in corpul pivotului, surub si ASFALT USCAT. ;)/>


Acestea sunt niste elemente care tin de siguranta ta si a celorlalti participanti la trafic.
Deasemeni intrebarea mea din 2010 cu filetul in aluminiu.... :1974_eating_popcorn:/>

#11 User is offline   dorub98nic Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 09-February 10
  • Location:bucuresti
  • Car:bmw 330d

Posted 04 July 2011 - 11:53 AM

View PostDanS, on 04 July 2011 - 11:49 AM, said:

Mi-ai ramas dator cu raspunsul la intrebarea mea referitoare la asta:


Acestea sunt niste elemente care tin de siguranta ta si a celorlalti participanti la trafic.
Deasemeni intrebarea mea din 2010 cu filetul in aluminiu.... :1974_eating_popcorn:/>



cea de atunci cu filetul nu a fost decit o simpla discutie... :1974_eating_popcorn:/>

#12 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 04 July 2011 - 12:32 PM

Ok
Atunci sa vedem cine si pe ca baza recomanda presarea de 3 ori ca si acceptabila. Banuiesc ca sunt niste studii de pull test facute pe ceva esantioane...
Chestia este ca odata ce fabrica livreaza pivotii presati si atat trebuie sa fie un punct de plecare....Ca tu rectifici, de fapt alezezi basculele si presezi alti pivoti ar putea fi OK..odata...dar sa repeti asta...aici chiar pot sa apara probleme.
Din curiozitate, cat este diametrul alezajului original si cat este cel facut de tine in bascula?

#13 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 July 2011 - 04:10 PM

View Postdorub98nic, on 02 November 2010 - 07:48 PM, said:

regula este de 3 presari per gaura,ASFALT USCAT. ;)/>



Asta fiind regula cui? :)/>

#14 User is offline   dorub98nic Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 09-February 10
  • Location:bucuresti
  • Car:bmw 330d

Posted 05 July 2011 - 06:57 AM

multumesc de gazduire se poate inchide ...concurenta ceva sau unele afaceri cu vanzari de piese auto amenintate?

This post has been edited by dorub98nic: 05 July 2011 - 07:04 AM


#15 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 06 July 2011 - 12:39 AM

View Postdorub98nic, on 05 July 2011 - 06:57 AM, said:

multumesc de gazduire se poate inchide ...concurenta ceva sau unele afaceri cu vanzari de piese auto amenintate?


Cred ca faci confuzie cu bmwclub ro.
Nu stiu unde ai vazut tu aici moderatori care vand piese sau care ofera servicii contra banilor.Nu sunt, iti spun eu, dupa cum nu sunt nici "prietenii" cu vanzatorii de piese.
Decat sa raspunzi in felul asta mai bine ai fi venit cu ceva argumente.Este o improvizatie ce faci tu sau exista niste teste oficiale, etc.


Stai linistit ca nu intru in troaca de porci, intrebarea mea a fost la obiect si fara intentia de favoriza o alta afacere.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users