Tratamente motor merita?
#22
Posted 14 November 2010 - 05:35 PM
DanS, on 14 November 2010 - 11:53 AM, said:
Pai una dintre reactiuni ar fi ca aceasta pelicula depusa pe cilindrii se poate exfolia,iar bucatile mici exfoliate raman in motor cauzand, stricaciuni si mai mari...asta in cazul metabond-ului...in cazul duralube singurul efect secundar este un motor mai eficient(Paul nu glumesc B)/> )
#23
Posted 14 November 2010 - 06:08 PM
#24
Posted 14 November 2010 - 06:09 PM
Ok...e motorul tau...nu ma amestec..
Pe la inceputul anului, un coleg de pe bmwclub promisese ca testeaza pe un motor al unei masinarii de tuns iarba caruia i se apropia vremea sa fie reparat si va spune ce a gasit inauntru.
Probabil odata ce va lectura ce scriem noi aici, ne va da un feedback.
Regulamentul nu permite postarea link-urilor spre alte discutii apartinand altor forum-uri similare, dar ii cer lui Bogdan permisiunea speciala de a posta link-urile astea:
http://www.bmwclub.r...?showtopic=1764
http://www.bmwclub.r...topic=49278&hl=
http://www.bmwclub.r...ic=49278&st=180
Bogdan, lasa-le cat consideri tu ca este acceptabil sa fie postate aici, si apoi sterge-le...sau le sterg eu mai tarziu putin.
#26
Posted 15 November 2010 - 11:36 AM
severus_phantom, on 14 November 2010 - 05:35 PM, said:
Ai văzut link-ul ăla despre şampon & Dura Lube?
#27
Posted 15 November 2010 - 05:27 PM
Ciupanezu, on 15 November 2010 - 11:36 AM, said:
Nu l-am vazut....dar sunt tot felul de argumente pro si contra....eu unul sunt pro duralube,deoarece vad cum merge si se comporta motorul meu dupa ce i-am bagat duralube...nici un argument contra,care vine doar din teorie, nu ma va convinge sa renunt la el.Tot fara suparare. :rolleyes:/>
This post has been edited by severus_phantom: 15 November 2010 - 05:35 PM
#29
Posted 15 November 2010 - 09:37 PM
DanS, on 15 November 2010 - 09:11 PM, said:
Nu e vorba de nici o minune.....este ca si diferenta dintre un ulei prost,bagat in motor,dupa care bagi un ulei bun.Cam tot asa e si diferenta dintre un ulei bun si acelasi ulei bun peste care bagi duralube,adica uleiul bun aditivat cu duralube,devine un ulei superbun, E simplu de tot.Citeam pe aici prin topicuri despre uleiuri,cum ca uleiul original de bmw este aditivat.De ce aditivat? Oare e mai prost uleiul original Bmw aditivat decat uleiul castrol care il recomanda bmw?Bmw recomanda ulei castrol in detrimentul uleiului original bmw?Sigur si cert intre cele 2 uleiuri castrol si bmw original exista diferente....si nu doar de etichete....Bmw original are ceva in plus in el si deaceea e mai scump....ce o fi oare? Sirop,compot,suc,nu stiu.....
#30
Posted 15 November 2010 - 10:08 PM
severus_phantom, on 15 November 2010 - 05:27 PM, said:
Poate ai nimerit o motorina/benzina mai buna.
#31
Posted 16 November 2010 - 12:25 AM
severus_phantom, on 15 November 2010 - 06:27 PM, said:
Nu e nevoie sa bei otrava sau sa te impusti ca sa te convingi ca astea dauneaza. Nu e nevoie intotdeauna sa faci experimente, este suficienta si teoria sau experimentele facute de altii. Tot fara suparare.
Au facut altii teste. Produsele au fost testate si interzise in SUA. Acolo protectia consumatorului chiar isi face treaba. A testat produsele, a constat ca afirmatiile facute sunt neadevarate si ca urmare le-a interzis.
Asa ca au dura lulii si metatontii au migrat in tari mai putin pregatite in ceea ce priveste apararea drepturilor consumatorului.
Daca ai fi citit link-urile de mai sus ai fi vazut ca sunt o multime de minciuni dovedite in prezentarea produselor. Incepand cu afirmatia ca nu contin teflon si nici zinc. Continuand cu asa zisele teste facute in conditii diferite de cele in care sunt exploatate uleiurile de motor. Si tragand concluzii fara legatura cu experimentele prezentate.
This post has been edited by paul: 16 November 2010 - 12:34 AM
#33
Posted 16 November 2010 - 11:14 AM
severus_phantom, on 15 November 2010 - 05:27 PM, said:
http://oilspecialist...-additives.html
#34
Posted 17 November 2010 - 11:05 PM
Ciupanezu, on 16 November 2010 - 11:14 AM, said:
Acel link pe care mi l-ai dat este pagina lui amsoil.Sincer sa fiu nici nu am auzit de asa ulei.
Eu unul nu m-as lua dupa acele afirmatii.Tot acolo la motor oil comparation spune ca amsoil este deasupra uleiului castrol.
uite aici http://oilspecialist...il-testing.html
#35
Posted 18 November 2010 - 11:56 AM
What if They Have a Test To Show How Their Additive Works?... Read On............
At a recent trade show we were at one of these miracle oil additive companies was there with a machine that demonstrated how their additive reduced friction. It was a motor with rotating solid steel disc secured to the motor shaft and a torque meter with a flat piece of steel mounted on the torque arm. They put every type of oil on the market, one by one, on the machine & pressed hard on the torque meter and at about 20-40 lb-ft torque the torque arm would stall the motor....that is until they cleaned it off & tried their (chlorinated) additive "IXL" on the bearing & ran the test.
People were amazed as the meter peaked out at 140 lb-ft. torque and still didn't stall the motor! We knew what was happening but many unsuspecting consumers were eating it up and standing in line to buy the additive! The next day we showed up with some Head & Shoulders Shampoo disguised in an oil bottle & had the IXL additive people try it on their test machine. The operator was amazed as the motor just barely stalled at 140 lb-ft! The operator says that's pretty good stuff, what is it? We said Head & Shoulders. He was quite embarrassed to say the least. Head & Shoulders has high levels of high potency ZINC in it that attaches itself to ferrous metals. Coke soft drink will do exactly the same thing. ZINC reduces friction and provides anti-wear protection and is present in most motor oils at a much reduced level. Now, would you put Head & Shoulders in your engine?
Additionally, the test machine was measuring EXTREME PRESSURE. Motor oils do not have extreme pressure additives blended in like gear lubes do. Their is absolutely no need for EP additives in a motor oil. A gear lube would not stall the motor as easily because gear lubes have high levels of Extreme Pressure additives blended in, but do you think they would test their IXL additive against gear lubes? Heck no! They use motor oil....They are comparing apples to oranges & tricking you into buying their additive! Same theory holds true for Slick50, Prolong, Dura Lube, Motor Up, Valvoline Engine Treatment and many others. Please DON'T be fooled by oil additives!
#36
Posted 18 November 2010 - 04:54 PM
Ciupanezu, on 18 November 2010 - 11:56 AM, said:
Da,asa este nu are nici o relevanta pe ce pagina este sau despre ce ulei e vorba.
Are relevanta insa cei care o spun.Iar cei care o spun sunt cei de la AMSOIL,cei care sustin tot acolo ca ei au cel mai performant ulei de pe piata,intrecand in performanta si castrol-ul si mobil1 si toate brandurile mari de uleiuri si toate astea facute cu analize de laborator.(si asta crezi ca e adevarat?).Cata vreme cei de la AMSOIL sustin ca au cel mai performant ulei,de pe piata,atunci da,de ce nu i-am crede si cu aditivi.Si inca ceva,atunci cu ce balanta masuram adevarul??Parerea mea este ca pt. a afla adevarul nu trebuie pornit cu o idee preconceputa.Dar ma rog fiecare cu parerea lui.
De curiozitate am atasat un fisier cu analizele de laborator facute de o companie independenta americana,referitor la duralube.
E buna analiza,sau nu e buna...nimeni nu stie...decat cei care au facut testele...si eventual cei care au testat duralube pe motorul lor...doar ei pot sa va spuna....
#37
Posted 18 November 2010 - 08:03 PM
Chiar daca analiza este facuta conform ASTM, nu este relevanta...
Cine este Josiah Wintermute asta? Nu cred ca este altceva decat vreun proprietar de laborator...la ce nume are, l-ar fi retinut lumea. La noi eu stiu ca-l avem promoter pe Buhnici...probabil este ceva similar...
http://www.astm.org/...50+template.frm
Are omu' laborator si recomanda DuraLube... :lol:/>
Acum astea
http://www.ftc.gov/o...5/duralub2.shtm
http://www.ftc.gov/o...0/03/motor.shtm
Se pare ca au cam 2 milioane de $ de platit ca daune si falsa informare (calitati imposibil de dovedit)....
#38
Posted 18 November 2010 - 09:09 PM
DanS, on 18 November 2010 - 08:03 PM, said:
Chiar daca analiza este facuta conform ASTM, nu este relevanta...
Cine este Josiah Wintermute asta? Nu cred ca este altceva decat vreun proprietar de laborator...la ce nume are, l-ar fi retinut lumea. La noi eu stiu ca-l avem promoter pe Buhnici...probabil este ceva similar...
http://www.astm.org/...50+template.frm
Are omu' laborator si recomanda DuraLube... :lol:/>
Acum astea
http://www.ftc.gov/o...5/duralub2.shtm
http://www.ftc.gov/o...0/03/motor.shtm
Se pare ca au cam 2 milioane de $ de platit ca daune si falsa informare (calitati imposibil de dovedit)....
Pai vezi Dane? Deacea l-am incercat,sa ma conving singur cine are dreptate(neavand un laborator de analize).
Am pierdut ceva? Poate 130 de lei.Am castigat ceva? Da am castigat,zic eu....satisfactie,curiozitate si cel mai mult o convingere personala referitoare la duralube....eu sunt lamurit in privinta lui....daca nu-l incercam sincer nu stiam de partea cui sa ma alatur....si aici nu e vorba de oameni ci e vorba de un aditiv,un produs de pe piata,pt. ca nu vreau sa fiu inteles gresit...
#40
Posted 19 November 2010 - 11:34 AM
severus_phantom, on 18 November 2010 - 04:54 PM, said:
Are relevanta insa cei care o spun.Iar cei care o spun sunt cei de la AMSOIL,cei care sustin tot acolo ca ei au cel mai performant ulei de pe piata,intrecand in performanta si castrol-ul si mobil1 si toate brandurile mari de uleiuri si toate astea facute cu analize de laborator.(si asta crezi ca e adevarat?).Cata vreme cei de la AMSOIL sustin ca au cel mai performant ulei,de pe piata,atunci da,de ce nu i-am crede si cu aditivi.Si inca ceva,atunci cu ce balanta masuram adevarul??Parerea mea este ca pt. a afla adevarul nu trebuie pornit cu o idee preconceputa.Dar ma rog fiecare cu parerea lui.
Acel link este scris destul de profesionist, nu spun nimic despre ei, doar analizează problema aditivilor de genul Dura Lube.
Ideile preconcepute sunt de evitat, dar nici naivitatea nu e bună deloc.
Ideea de bază e alta, şi anume că aceşti aditivi sunt inutili, iar modul lor de promovare este irelevant pentru condiţiile normale în care funcţionează un motor, adică e vorba de o mare păcăleală.
severus_phantom, on 18 November 2010 - 09:09 PM, said:
Am pierdut ceva? Poate 130 de lei.Am castigat ceva? Da am castigat,zic eu....satisfactie,curiozitate si cel mai mult o convingere personala referitoare la duralube....eu sunt lamurit in privinta lui....daca nu-l incercam sincer nu stiam de partea cui sa ma alatur....si aici nu e vorba de oameni ci e vorba de un aditiv,un produs de pe piata,pt. ca nu vreau sa fiu inteles gresit...
Eu văd un risc inutil în toată chestia asta.
Să bagi un aditiv care poate face mai mult rău decât bine e un risc asumat inutil.