Tratamente motor merita?
#41
Posted 19 November 2010 - 12:18 PM
#42
Posted 06 September 2012 - 06:46 PM
http://www.liquimoly...ct_details&id=8
#44
Posted 08 September 2012 - 12:09 PM
este de gripomentosan(placebo) atunci inseamna ca departamentul de marketing de la liqui moly este varza,in sensul ca mareste costurile de productie ale unui produs nejustificat,reducandu-si profitul.Pe de alta parte vad ca se vind aceste uleiuri cu aditivii mos2 in ele,altfel s-ar autoexclude de pe piata.Probabil ca nu se cunoaste cei care stie despre chimie.
#45
Posted 09 September 2012 - 07:54 AM
Din cate stiu AG nu prea recomanda cocktailuri si din cauza aceasta si retinerea in comentarii privind miracolele potentiale cauzate de metabonduri, duraluburi si bisulfuri cauzatoare de eliminarea frecarilor si reducerea pana aproape de zero a uzurii...sa nu mai zicem de consum si putere dramatic si documentat imbunatatite
:rolleyes:/>
PS: Asa-ti trebuie daca ai luat masina cu grad mare de complexitate, Fantomas B)/>
#46
Posted 09 September 2012 - 01:51 PM
DanS, on 09 September 2012 - 08:54 AM, said:
Si daca cei de la liqui moly au ajuns la concluzia ca aditivii cu mos2 nu reduc frecarea,atunci de ce il mai introduc in uleiurile lor?Eu unul nu pot sa-mi dau seama cea fost in mintea lor...
Pe de alta parte ma intreb cand si cum a fost testata inteligenta moleculelor de la castrol? Inainte sau dupa rafinare? La reciclare sau la aditivare?
DanS, on 09 September 2012 - 08:54 AM, said:
imi poti da un exemplu de asemenea consumatori? Ce consumator nu ar dori ca motorul sau sa fie cat mai protejat impotriva uzurii?Sau ce consumator ar dori ca prin aditivarea cu vreun produs sa-si strice motorul?
DanS, on 09 September 2012 - 08:54 AM, said:
nu recomanda asa ceva,deoarece aceste cocktailuri sunt deja introduse in uleiurile recomandate de ei...
DanS, on 09 September 2012 - 08:54 AM, said:
:rolleyes:/>
ceva de genul:''The Castrol EDGE range average metal to metal contact is 40% lower than a leading competitor''. Pacat insa ca cu cat mergem mai spre est inteligenta moleculelor scade iar frecarea devine tot mai puternica....
DanS, on 09 September 2012 - 08:54 AM, said:
de aceea va cer unele sfaturi si idei...voi fiind cu mult mai experimentati ca mine...
#47
Posted 09 September 2012 - 05:50 PM
Eu folosesc Motul dar asta fac eu si imi asum chestia asta.
In addition (mi-ai dat un citat mai sus in lb. engleza...deh), trebuie sa citesti pe busonul de umplere. Daca nu este original (adica nu scrie nimic pe el), cumpara unul si ai sa gasesti acolo.
Din punctul meu de vedere, baga LM si da-ne un feedback.
#48
Posted 09 September 2012 - 07:27 PM
#50
Posted 09 September 2012 - 10:07 PM
Uite ce spune Qasim din Pakistan:
Qasim - Pakistan This is an excellent product of liqui moly, I approve it to all the car owners who r in love wid their vehicle
Cred ca aditivul chiar face treaba.Din pacate nu am vazut la vanzare pe aici, asa ca nu pot sa il incerc.
#52
Posted 10 September 2012 - 06:33 AM
#53
Posted 10 September 2012 - 07:08 AM
lasind gluma la o parte, cred ca fiecare trebuie a actioneze dupa cum crede de cuviinta. de altfel, cred ca marea majoritate a barbatilor isi iubesc masinile, nu? sincer, eu consider ca un aditiv in motor functioneaza dupa acelasi principiu ca la evrei, cand tuna si fulgera: intrebat fiind de ce isi face cruce cand fulgera, el fiind mozaic, evreul a dat raspunsul fundamental: "Cum nu ajuta, asa nu strica".
pe scurt, daca ma linisteste gandul ca daca bag aditiv, motorul merge mai bine si mai protejat, voi baga.
This post has been edited by stefan_t: 10 September 2012 - 07:12 AM
#54
Posted 10 September 2012 - 10:20 AM
#55 Guest_poleposition_*
Posted 10 September 2012 - 10:47 AM
la ce riscuri ma expun daca folosesc un aditiv de genul asta, pentru motorina ?
citisem nu stiu unde, ca exista riscul sa distruga ceva garnituri de pe la pompa din rezervor si alte chestii.
Bavaria, tu stii ceva despre asta ?
This post has been edited by poleposition: 10 September 2012 - 10:48 AM
#56
Posted 10 September 2012 - 01:36 PM
severus_phantom, on 09 September 2012 - 09:48 PM, said:
Combateţi ideea, nu persoana.
Fparte OK din punctul meu de vedere. Ti-am zis eu altceva? Eram curios de feedback, ce este rau in asta? A fost deasemeni o simpla presupunere ca nu ai buson original...Ceea ce am scris la inceputul acestui reply ramane la latitudinea ta sa intelegi, la nivelul la care poti.
#57
Posted 10 September 2012 - 04:40 PM
Eu combateam ideea de inteligenta a moleculelor pe care bmw o recomanda(prin inscriptia de pe buson) si ca atare,la fel ca tine,imi asum riscul de a nu folosi ulei castrol in motorul meu. Asta vroiam sa zic.
Acuma revenind la aditivi,la motorul meu dupa cam 3mii de km incepe sa pape ulei.Asta denota o diminuare a efectelor aditivilor din ulei,cred eu.Cu duraluli si metatont nu sa intamplat nimic pozitiv,dar nici negativ.Acuma voi incerca si cu acest mos2,sa vedem cum evolueaza situatia si am sa dau un feedback daca se reduce consumul de ulei incepand cu 3mii de km in sus,deoarece deocamdata nu as pune un ulei mai gros.
#58
Posted 10 September 2012 - 07:30 PM
Consumul il vei reduce cred in momentul in care vei investiga chiulasa in detaliu fiindca din cate imi amintesc exista niste simeringuri la supape care devin casante in timp si crapa, favorizand un consum anormal de ulei (unul normal exista)
#59
Posted 11 September 2012 - 03:59 AM
poleposition, on 10 September 2012 - 10:47 AM, said:
Stiu sigur ca benzina va distruge sistemul de injectie, chiar daca se adauga o cantitate mica.Spun asta deoarece tot vad astfel de recomandari, pune domne niste benzina in motorina, iarna, ca asa puneam in urma cu zeci de ani si tractoarele alea merg si acum...
Despre aditivii de motorina este greu de spus.Avand in vedere ca BMW-ul nu recomanda asa ceva si ca sistemul de injectie de inalta presiune este foarte sensibil daca nu mai exista ungere, personal nu as pune nimic in motorina.
Este de preferat ca un injector stricat sa se inlocuiasca, poate aditivul de motorina o sa ajute un pic sau deloc, sau poate o sa mai strice si altceva.La fel si cu aditivii care "elimina" apa, maresc cifra cetanica,...nu se stie daca vor ajuta sau nu, daca vor strica ceva sau nu.
BMW-ul a recomandat aditivi pentru motorina, insa pentru motoarele vechi, M41, M51...nu vad de ce nu ar fi recomandat si pentru motoarele noi daca ar fi existat ceva care sa dea rezultate.