BMW AUTO FORUM: Aditivii minune, o necesitate? - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Aditivii minune, o necesitate? Ce ati folosit, si ce ati observat...

Poll: Aditivii minune, o necesitate? (16 member(s) have cast votes)

Ati testat personal?

  1. Duralube (5 votes [31.25%] - View)

    Percentage of vote: 31.25%

  2. Metabond (2 votes [12.50%] - View)

    Percentage of vote: 12.50%

  3. Slick (1 votes [6.25%] - View)

    Percentage of vote: 6.25%

  4. Altul (1 votes [6.25%] - View)

    Percentage of vote: 6.25%

  5. Voted Nu, sub nici o forma (7 votes [43.75%] - View)

    Percentage of vote: 43.75%

Vote Guests cannot vote

#1 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 13 November 2010 - 08:53 AM

Parerile sunt impartite.
Reclamele comerciale spun si arata multe...Este numai o chestie de regie sau chiar se produc minunile acelea?

#2 User is offline   stefan_t Icon

  • Pasionat non-staff
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 275
  • Joined: 28-January 10
  • Location:Ploiesti
  • Car:e36, 325i cabrio

Posted 13 November 2010 - 11:14 AM

nu am folosit, dar ma bate un gand, pe viitor

#3 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 13 November 2010 - 12:11 PM

Am bagat acuma la schimb duralube.Am facut doar 400 km pana acuma...asa ca vedere generala pana acuma motorul parca e mai elastic,suna mai rotund(zici ca e motor electric),dar toate astea pot fi pareri subiective,recunosc....un singur lucru este obiectiv insa si anume:pana acuma temperatura era de 97 grade maxim,acuma a scazut la 94 de grade.Minima era undeva pe la 76-77 grade,acuma a scazu la 72 de grade.

Cei de la duralube spun ca efectul maxim al aditivului este de la 1000 de kilometri in sus.Eu am doar 400 km facut cu el.Voi vedea cum se comporta in continuare.

Incerc duralube,pt. ca parerile sunt impartite si vreau sa vad exact cum se comporta pe masina mea.

Mai am un pejo 405i 1,8i pt. care deasemenea am luat duralube si voi pune la schimbul de ulei.Sunt curios ce efect va avea pe o masina mai veche si uzata.

Am sa va tin la curent

#4 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 13 November 2010 - 12:28 PM

Nu am folosit şi nu voi folosi, aditivii de genul Dura Lube şi Metabond mi se par nişte mari păcăleli.

#5 User is offline   paul Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Banned
  • Posts: 34
  • Joined: 23-September 09

Posted 13 November 2010 - 03:59 PM

View Postseverus_phantom, on 13 November 2010 - 01:11 PM, said:

Am bagat acuma la schimb duralube.Am facut doar 400 km pana acuma...asa ca vedere generala pana acuma motorul parca e mai elastic,suna mai rotund(zici ca e motor electric),dar toate astea pot fi pareri subiective,recunosc....un singur lucru este obiectiv insa si anume:pana acuma temperatura era de 97 grade maxim,acuma a scazut la 94 de grade.Minima era undeva pe la 76-77 grade,acuma a scazu la 72 de grade.

Inseamna ca ai o problema la motor. Chiar presupunand prin absurd ca dura lule ar fi redus frecarile :wacko:/> si ca urmare ar fi scazut cantitatea de caldura degajata prin frecare, temperatura motorului nu ar fi trebuit sa scada cu nici macar un grad!

Chiar daca ai pus dura lule, temostatul deschide in continuare la aceeasi temperatura, vasco cuplajul cupleaza in continuare la aceeasi temperatura, iar ECU, la randul sau, ar fi comandat imediat revenirea la temperatura normala.

Treaba cu scaderea temperaturii ca urmare a reducerii frecarii ar fi putut fi valabila intr-o oarecare masura la un motor primitiv, gen dacia 1300, nu la motoarele actuale la care ECU urmareste atingerearea unei temperaturi de functionare cat mai ridicate in vederea imbunatatirii randamentului.

This post has been edited by paul: 13 November 2010 - 04:11 PM


#6 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 13 November 2010 - 05:23 PM

Eu nu am spus temperatura motorului....eu am la e60-ul meu temperatura afisata electronic...sunt mai multe temperaturi:temperatura uleiului,temperatura lichidului de racire si altele.Poate nu am fost bine inteles:eu am vorbit de temperatura afisata in bord(nu stiu ce temperatura monitorizeza bordul):adica sa ma explic:la 93-94 grade(temperatura afisata in bord,se deschide termostatul,iar temperatura scade la 72-73 grade,dupa care se reia ciclul,explicatia nu cred ca este nici intr-un caz ca motorul ar fi defect....iar acest lucru se intampla de cand am bagat duralube.

This post has been edited by severus_phantom: 13 November 2010 - 05:27 PM


#7 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 13 November 2010 - 05:28 PM

View Poststefan_t, on 13 November 2010 - 11:14 AM, said:

nu am folosit, dar ma bate un gand, pe viitor

Vezi sa nu te bata "altcineva" si asta nu in viitor, ci curand, afland ca BMW nu recomanda ... :lol:/>

#8 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 13 November 2010 - 06:23 PM

View PostDanS, on 13 November 2010 - 05:28 PM, said:

Vezi sa nu te bata "altcineva" si asta nu in viitor, ci curand, afland ca BMW nu recomanda ... :lol:/>


Prin vara ma uitam in TIS referitor la umflarea anvelopelor cu azot.Bmw nu recomanda umflarea rotilor cu azot.De ce?Nu stiu de ce.Dar si foarte esential, nici nu este contra azotului in roti.
Bmw recomanda castrol referitor la uleiuri,dar nici nu este contra mobil1 sau motul.

Eu zic ca fiecare brand auto,recomanda un ulei oarecare pt.brandul auto respectiv.De ce,daca folosim un alt brand de ulei cu acelasi caracteristici...care e diferenta?? Diferenta este doar de imagine,adica publicitate.

Ce s-ar intampla daca toate brandurile auto ar recomanda aditivi gen duralube?? Ce ar zice beneficiarii(adica cumparatorii) referitor la uleiul respectiv? Pai cum asa nu este destul de bun acest ulei??De ce ar mai trebui si aditivi in el??Rezultatul ar fi tot o imagine de publicitate negativa la aceste uleiuri si brandurile care le reprezinta.,plus o explozie a vanzarilor la acesti aditivi...dar cum contractele de publicitate sunt incheiate pe termen mediu si lung,niciodata bmw nu va spune,noi recomandam castrol,dar recomandam si aditivi in ulei,pe care castrol nu ia pus deoarece crestem pretul foarte mult la ulei si ne scad vanzarile.

#9 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 13 November 2010 - 07:15 PM

Eu n-am pus niciodata dar o sa pun de curiozotate. Cat e pretul la Duralube in Romania?

#10 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 13 November 2010 - 09:12 PM

Arunci banii pe fereastră.

#11 User is offline   alex230ro Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 308
  • Joined: 22-September 09

Posted 13 November 2010 - 09:28 PM

am bagat intr-un Oltcit Duralube-motorul era praf,so nici un efect,in BMW nu am de ce sa bag,masina are putini km

#12 User is offline   paul Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Banned
  • Posts: 34
  • Joined: 23-September 09

Posted 13 November 2010 - 09:48 PM

View Postseverus_phantom, on 13 November 2010 - 06:23 PM, said:

Eu nu am spus temperatura motorului....eu am la e60-ul meu temperatura afisata electronic...sunt mai multe temperaturi:temperatura uleiului,temperatura lichidului de racire si altele.Poate nu am fost bine inteles:eu am vorbit de temperatura afisata in bord(nu stiu ce temperatura monitorizeza bordul):adica sa ma explic:la 93-94 grade(temperatura afisata in bord,se deschide termostatul,iar temperatura scade la 72-73 grade,dupa care se reia ciclul,explicatia nu cred ca este nici intr-un caz ca motorul ar fi defect....iar acest lucru se intampla de cand am bagat duralube.

In bord este afisata temperatura lichidului de racire. Daca aceasta temperatura a scazut cu adevarat, inseamna ca ceva este in neregula.

#13 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 13 November 2010 - 09:58 PM

View Postalex230ro, on 13 November 2010 - 09:28 PM, said:

am bagat intr-un Oltcit Duralube-motorul era praf,so nici un efect,in BMW nu am de ce sa bag,masina are putini km


Cati km ai facut cu oltcitu dupa ce ai bagat duralube de ai ajuns la aceasta concluzie?

#14 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 13 November 2010 - 10:16 PM

View Postpaul, on 13 November 2010 - 09:48 PM, said:

In bord este afisata temperatura lichidului de racire. Daca aceasta temperatura a scazut cu adevarat, inseamna ca ceva este in neregula.


Da cred ca frecarea a scazut cu ceva

#15 Guest_poleposition_*

  • Group: Guests

Posted 13 November 2010 - 10:29 PM

Nu am folosit si nici nu voi folosi.

Oricum, in general, cei care pun mucii aia in motor, sunt cei care asteapta pana cand le scuipa supapele pe esapament intr-un nor de fum si in loc sa mearga la service, se inclina la "unguente salvatoare" de genul asta. Eu nu cred ca cineva care isi intretine masina corespunzator, va pune asa ceva in motor.

#16 User is offline   paul Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Banned
  • Posts: 34
  • Joined: 23-September 09

Posted 13 November 2010 - 10:30 PM

Chiar presupunand prin absurd ca frecarea a scazut de la dura lule, temperatura lichidului de racire ar fi trebuit sa ramana neschimbata. Ma rog, asta e parerea mea.

#17 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 13 November 2010 - 10:57 PM

View Postpaul, on 13 November 2010 - 10:30 PM, said:

Chiar presupunand prin absurd ca frecarea a scazut de la dura lule, temperatura lichidului de racire ar fi trebuit sa ramana neschimbata. Ma rog, asta e parerea mea.


Termostatul nu deschide in functie de temperatura lichidului de racire,ci in functie de temperatura din interiorul motorului,parerea mea :rolleyes:/>

#18 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 13 November 2010 - 11:21 PM

View Postseverus_phantom, on 13 November 2010 - 10:57 PM, said:

Termostatul nu deschide in functie de temperatura lichidului de racire,ci in functie de temperatura din interiorul motorului,parerea mea :rolleyes:/>

Vorbesti de E60? :unsure:/>

#19 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2010 - 07:49 AM

View Postseverus_phantom, on 13 November 2010 - 10:57 PM, said:

Termostatul nu deschide in functie de temperatura lichidului de racire,ci in functie de temperatura din interiorul motorului,parerea mea :rolleyes:/>


Termostatul este in contact cu lichidul de racire, nu are treaba cu temperatura din interiorul motorului.
Nu este parerea mea, chiar asa sta treaba. :)/>

View PostDanS, on 13 November 2010 - 08:53 AM, said:

Parerile sunt impartite.
Reclamele comerciale spun si arata multe...Este numai o chestie de regie sau chiar se produc minunile acelea?


Este vorba de bani si de minte putina.
Cred ca la asta se rezuma totul.Parerea mea.

#20 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 04 December 2010 - 08:14 AM

View Postseverus_phantom, on 13 November 2010 - 06:23 PM, said:

Bmw nu recomanda umflarea rotilor cu azot.De ce?Nu stiu de ce.Dar si foarte esential, nici nu este contra azotului in roti.


BMW-ul nu recomanda azotul deoarece testele facute de ei nu implica 100% azotul.Testele pentru cauciucuri sunt facute cu aer.
De ceva timp au introdus insa capacele pentru valve pe care scrie N2, special pentru anvelopele umplute cu azot.
Ei oricum vand piese cu un profit de 300%, deci nu vad de ce nu ar vinde ce doresc pasionatii de BMW.

View Postseverus_phantom, on 13 November 2010 - 06:23 PM, said:

Ce s-ar intampla daca toate brandurile auto ar recomanda aditivi gen duralube?? Ce ar zice beneficiarii(adica cumparatorii) referitor la uleiul respectiv?


Toti constructorii de masini urmaresc sa reduca costurile de intretinere, costurile de fabricatie.Este normal.
Exista totusi o limita, nici nu constructor serios nu va promova asa ceva deoarece aditivii nu reprezinta o alternativa pentru repararea unui motor defect, cu probleme de fabricatie.

  • (4 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users