BMW AUTO FORUM: SSS changes(14v) all - BMW AUTO FORUM

Jump to content

SSS changes(14v) all pt. e46,e39

#1 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 18 November 2010 - 05:47 PM

Pt. cei care au sss progman si il folosesc cu interfata de inpa,dupa cum se stie, trebuie un fisier de emulatie al ops-ului,pt. a merge cu interfata de inpa.Ei bine acest fisier l-au facut cei de la bmwecu,dar din pacate nu merge retrofitul codingul si programing-ul(merge doar CKM).De ce? Acest fisier original changes emuleaza doar o tensiune de 12,4 volti,tensiune insuficienta pt. coding/programing,retrofit.Am modificat acest fisier la o tensiune constanta de 14 volti pe linie,la toate optiunile.Va va merge absolut tot.

Pt. cine are nevoie de acest fisier il gaseste aici http://uploading.com...2814V%2529.rar/

#2 User is offline   chiciuc Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 107
  • Joined: 11-March 10

Posted 19 November 2010 - 09:02 AM

multumim.

ai dezavantajul ca nu stii ce tensiune ai.
cred ca ar fi mai interesanta o modificare in care sa ai afisat tensiunea + 5v sau +100v sa stii cum stai si cu tensiunea, asta in cazul in care interfata permite masurarea tensiunii.

#3 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 19 November 2010 - 07:18 PM

View Postchiciuc, on 19 November 2010 - 09:02 AM, said:

multumim.

ai dezavantajul ca nu stii ce tensiune ai.
cred ca ar fi mai interesanta o modificare in care sa ai afisat tensiunea + 5v sau +100v sa stii cum stai si cu tensiunea, asta in cazul in care interfata permite masurarea tensiunii.


Tensiunea se poate afisa direct in bordul masinii electronic,cel putin la e60,e90, dar cred ca se poate si la e46,e39.

deci poti pune sa-ti afiseze tensiunea in bord,dupa care pornesti sss-ul si te apuci de treaba B)/>

Dar ideea e buna,sa-ti afiseze tensiunea reala...trebuie vazut ce si cum,sa vad sa vorbesc cu beavis&butthead :rolleyes:/>

La emulatie ai avantajul ca programarea poate continua,chiar daca ai caderi de tensiune fizice,in schimb la tensiunea reala,daca ai caderi si urcari mari de tensiune,se pot intampla lucruri nasoale rau

#4 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 19 November 2010 - 07:20 PM

View Postseverus_phantom, on 18 November 2010 - 05:47 PM, said:

Pt. cei care au sss progman si il folosesc cu interfata de inpa,dupa cum se stie, trebuie un fisier de emulatie al ops-ului,pt. a merge cu interfata de inpa.Ei bine acest fisier l-au facut cei de la bmwecu,dar din pacate nu merge retrofitul codingul si programing-ul(merge doar CKM).De ce? Acest fisier original changes emuleaza doar o tensiune de 12,4 volti,tensiune insuficienta pt. coding/programing,retrofit.Am modificat acest fisier la o tensiune constanta de 14 volti pe linie,la toate optiunile.Va va merge absolut tot.

Pt. cine are nevoie de acest fisier il gaseste aici http://uploading.com...2814V%2529.rar/

10x severus B)/>

#5 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 20 November 2010 - 10:27 AM

ni ai modificat tot ce trebuia, try this:

p.s. eu nu as programa module cu o interfata kkl :)/>

#6 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 20 November 2010 - 12:41 PM

View Postzeronoo, on 20 November 2010 - 10:27 AM, said:

ni ai modificat tot ce trebuia, try this:

p.s. eu nu as programa module cu o interfata kkl :)/>


pai ce mai trebuia? ca merge perfect.Pai daca nu ai programa,macar coding si retrofit ai putea face in plus,ceea ce nu puteai face pana acuma...sau poate puteai face,dar restul lumii nu puteau face deoarece nu aveau fisierul.

#7 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 20 November 2010 - 01:59 PM

fisierul carcontext.php din iso-ul pus de tine nu avea facute modificarile la verificarea tensiunii de baterie si contact, verifica singur :)/>

#8 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 20 November 2010 - 02:24 PM

View Postzeronoo, on 20 November 2010 - 01:59 PM, said:

fisierul carcontext.php din iso-ul pus de tine nu avea facute modificarile la verificarea tensiunii de baterie si contact, verifica singur :)/>

pai nici nu este nevoie de asa ceva cata vreme lucrezi cu emulatie de tensiune :rolleyes:/>

lasa modificarile ce le-ai facut tu acolo si scoate emulatia ''afara''.Vei avea atunci un fisier care va lucra cu tensiunea reala...si pune tot fisierul iso sus pe net...sa-l aiba lumea si pe ala :rolleyes:/> si sa vedem cum lucreaza

#9 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 20 November 2010 - 05:29 PM

tensiunea originala o afiseaza daca ai cap original sau clona, interfata kkl nu poate detecta valorile de baterie sau ignition, dar stiai deja, nu?

#10 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 20 November 2010 - 05:57 PM

P.S. sau poate vorbim despre lucruri diferite: tu ai postat mai sus un iso de disc, care, rulat pe sss instalat in modul administrator forteaza SSS-ul sa functioneze impreuna cu o interfata kkl; spuneai ca ai modificat ceva in asa fel incat sa vada 14 v; am dat jos iso-ul, am extras fisierul responsabil cu detectia si am vazut ca nu ai facut decat jumatate de modificari; le-am facut pe celelalte si l-am postat; sincer nu inteleg ce fisier vrei sa pun eu sus; acel fisier iso (numele original fiind changes.iso) forteaza SSS-ul sa lucreze cu interfete simple KKL; orice SSS instalat functioneaza corect (cu detectie reala a valorii tensiunii de baterie si ignition) fara nicio alta modificare atata timp cat se foloseste un cap original sau clona :)/>

cele bune

This post has been edited by zeronoo: 20 November 2010 - 05:57 PM


#11 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 20 November 2010 - 05:59 PM

View Postzeronoo, on 20 November 2010 - 05:29 PM, said:

tensiunea originala o afiseaza daca ai cap original sau clona, interfata kkl nu poate detecta valorile de baterie sau ignition, dar stiai deja, nu?


Pai nu toti au interfata kkl.Poate unii au dcan de inpa,interfata care detecteaza ignition si battery real.Deci poti face linistit un fisier care sa afiseze valorile reale de tensiune. astept cu nerabdare changes-ul modificat de tine cu valori reale de tensiune.

Pana atunci cred ca esti deacord ca fisierul modificat de mine cu emulatie de 14v pe linie functioneaza perfect.

#12 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 20 November 2010 - 06:38 PM

Deasemenea fisierul modificat de mine merge perfect si cu dcan de inpa si cu kkl de inpa.Daca bagi si modificarile adaugate de tine,risti sa blochezi programul deoarece se vor bate cap in cap ignition si battery real cu emulatia de 14v.(asta la cei cu interfata dcan).Deaceea ti-am zis ca pt. tensiune reala trebuie scoasa emulatia afara din program.

Si tot deasemenea toate cele bune(daca sunt tinere B)/> ,aici ma refer la gagici,nu la interfete)

#13 User is offline   chiciuc Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 107
  • Joined: 11-March 10

Posted 20 November 2010 - 07:10 PM

amandoi va pricepeti la php. Hai sa facem metodic.
spuneti linia/liniile modificate si ce modificari au fost efectuate. Si bineinteles, scopul modificarii.

#14 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 20 November 2010 - 07:23 PM

View Postchiciuc, on 20 November 2010 - 07:10 PM, said:

amandoi va pricepeti la php. Hai sa facem metodic.
spuneti linia/liniile modificate si ce modificari au fost efectuate. Si bineinteles, scopul modificarii.


pai de ce sa-ti spunem?? sa faci tu unul mai bun??? :D/> :D/> :D/>

glumesc Cataline,cauta si tu peacolo,eu l-am facut de vreo luna,cand am avut nevoie de el...

#15 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 20 November 2010 - 07:50 PM

View Postseverus_phantom, on 20 November 2010 - 05:59 PM, said:

Pai nu toti au interfata kkl.Poate unii au dcan de inpa,interfata care detecteaza ignition si battery real.Deci poti face linistit un fisier care sa afiseze valorile reale de tensiune. astept cu nerabdare changes-ul modificat de tine cu valori reale de tensiune.

Pana atunci cred ca esti deacord ca fisierul modificat de mine cu emulatie de 14v pe linie functioneaza perfect.

Verificat. Confirm :)/>

#16 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 20 November 2010 - 10:49 PM

Eu cred ca tu confunzi detectia PREZENTEI tensiunii pe baterie si contact (se rezolva simplu cu un tranzistor si 2 rezistente si pe o interfata de 100 ron) si VALORII tensiunii pe baterie si contact; aceasta din urma, poate fi calculata doar cu capurile originale GT1, OPS, OPPS, EDIC. PT, etc sau clone. Detectia VALORII tensiunii nu poate fi emulata de niciun fisier sau de o modificare a unui fisier decat pentru o valoare fixa (fictiva). Fisierul original din dinscul changes.iso nu emuleaza nimic; by default, sss nu verifica tensiunea decat atunci cand pregateste o codare sau programare (si pana atunci indica 12.4v) - abia cand trece la masurile pentru codare va verifica/afisa tensiunea citita prin intermediul capului.

O seara buna tuturor!

#17 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 21 November 2010 - 02:52 AM

View Postzeronoo, on 20 November 2010 - 10:49 PM, said:

Eu cred ca tu confunzi detectia PREZENTEI tensiunii pe baterie si contact (se rezolva simplu cu un tranzistor si 2 rezistente si pe o interfata de 100 ron) si VALORII tensiunii pe baterie si contact; aceasta din urma, poate fi calculata doar cu capurile originale GT1, OPS, OPPS, EDIC. PT, etc sau clone.

O seara buna tuturor!


Serios? Nu stiam asta.....tot ma mir atuncea cum de interfata de inpa cu softul de inpa, arata cand intri cam pe orice motor, valoarea exacta a tensiunii din baterie...e un mister total pt. mine asta...vrei si un printscreen ceva??
Sa nu-mi spui ca in inpa merge cu tensiunea exacta si in sss nu merge...
Si cred ca faci o confuzie grava,eu confund doar ignition cu battery si niciodata battery cu ignition,asta ar fi de neimaginat chiar revoltator :lol:/>

#18 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 21 November 2010 - 11:26 AM

man...sunt 2 lucruri diferite...inpa spune valoarea tensiunii pe care o raporteaza masina(valoare citita prin instructiuni OBD - aceeasi valoare o poti vedea pe bord), pe camd sss o citeste singur prin intermediul capului...cat despre confuzie spuneam sa nu confunzi detectia prezentei cu detectia valorii tensiuni...sincer te ambalezi degeaba...esti departe man...succes

#19 User is offline   zeronoo Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 18-July 10

Posted 21 November 2010 - 11:46 AM

p.s. nu am intrat aici sa ma cert cu tine sau sa fac concurs de cunostinte, imi cer scuze pentru interventii, chiar nu am nervi sa continui discutia asta, tu fa cum vrei, succes! :)/>

#20 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 21 November 2010 - 12:33 PM

Daca nu te-ai prins pana acuma,eu prin interventiile mele,doar ti-am testat cunostintele tale...dar decat sa ma tot critici pe mine,mai bine foloseste cu incredere fisierul modificat de mine fara a mai modifica tu ceva in el...Si daca chiar vrei sa faci ceva util comunitatii,fa si da la toata lumea...mai mult vei fi apreciat asa...iar daca va si merge ceea ce faci,eu voi fi primul care i-ti va multumi,chiar daca si eu as fi stiut sa fac acel lucru,dar nu l-am facut....

apropo eu i-mi ambalez doar masina....nicidecum neuronii intro discutie cu tine... :rolleyes:/>

deasemenea i-ti doresc si eu multe succese si nu uita ca,calea spre progres o realizeaza o comunitare intreaga,nu doar un singur om care tine pt. el tot ce stie....

  • (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users