Page 1 of 1
sfat schimbare turbo pentru 320d 163cp E90
#1
Posted 05 September 2011 - 02:24 AM
buna
am un bmw 320d 163 cp e90 si sa dus turbina. am comandat una noua si intentionez sa o schimb eu in garaj. cine ma poate ajuta cu orice informatie este binevenita.
documentati, poze de la operatiuni de schimbare anterioare, descrierea demontari-montari pas cu pas orice informatie este buna.
Va rog daca cumva acest subiect sa mai discutat si am omis topicul indrumati-ma spre cel bun
va multumesc
am un bmw 320d 163 cp e90 si sa dus turbina. am comandat una noua si intentionez sa o schimb eu in garaj. cine ma poate ajuta cu orice informatie este binevenita.
documentati, poze de la operatiuni de schimbare anterioare, descrierea demontari-montari pas cu pas orice informatie este buna.
Va rog daca cumva acest subiect sa mai discutat si am omis topicul indrumati-ma spre cel bun
va multumesc
#3
Posted 29 October 2011 - 09:43 PM
mi-am reconditionat turbina si am schimbat-o. dupa montare totul pare ok cu exceptia la un suierat la schimbarea treptelor de viteza. sunetul este similar cu cel facut la motoarele pe benzina turbo care au instalate blow off valve insa nu asa tare ca intensitatel.
mentionez ca am schimbat cateva furtune iar celelalte sunt verificate.
ce pare aveti? ce ar pute fi?
mentionez ca am schimbat cateva furtune iar celelalte sunt verificate.
ce pare aveti? ce ar pute fi?
#5
Posted 30 October 2011 - 12:50 PM
DanS, on 29 October 2011 - 09:53 PM, said:
Schimbarea turbinei o faci si avand la dispozitie un kit special...garnituri, conducta, ulei....
Ai avut si aceste chestiuni auxiliare?
Ai avut si aceste chestiuni auxiliare?
kit-ul special e prea pompos spus: este doar o garnitura de azbest sau asa ceva, apoi conducta de la ulei am schimbat-o celelalte nu au rost iar kit-ul special e o seringa cu ulei care poti sa cumperi o seringa si sa introduci ulei in turbina.
#8
Posted 30 October 2011 - 07:10 PM
DanS, on 30 October 2011 - 01:14 PM, said:
Asa o fi, cum zici tu
pai daca stii mai multe si ai mai multe informatii despre acest lucru impartaseste-l cu toti ca de asta discutam pe forum. sa lasam la o parte gradele de superioritate ca nu isi au rostul parerea mea.
seringa iti trebuie ca sa introduci ulei in turbina inainte de a o monta sa ii faci ungerea. e cel mai important lucru acesta de a lubrifica turbina.
#9
Posted 30 October 2011 - 07:56 PM
bbi, on 30 October 2011 - 07:10 PM, said:
pai daca stii mai multe si ai mai multe informatii despre acest lucru impartaseste-l cu toti ca de asta discutam pe forum. sa lasam la o parte gradele de superioritate ca nu isi au rostul parerea mea.
seringa iti trebuie ca sa introduci ulei in turbina inainte de a o monta sa ii faci ungerea. e cel mai important lucru acesta de a lubrifica turbina.
seringa iti trebuie ca sa introduci ulei in turbina inainte de a o monta sa ii faci ungerea. e cel mai important lucru acesta de a lubrifica turbina.
Poate nu m-am facut inteles dar in general acest kit se cumpara si asa cum ti s-a recomandat costa 85 RON. banuiam ca asta este procedura.
Tonul pe care-l folosesti nu-l inteleg si ca sa ma fac inteles, nu prea imi place.
http://www.bmwclub.r..._1#entry1544965
Acum te inteleg :lol:/> , ai facut confuzie intre forumuri si asta explica raspunsul.
#10
Posted 30 October 2011 - 10:18 PM
bbi, on 30 October 2011 - 07:10 PM, said:
.
seringa iti trebuie ca sa introduci ulei in turbina inainte de a o monta sa ii faci ungerea. e cel mai important lucru acesta de a lubrifica turbina.
seringa iti trebuie ca sa introduci ulei in turbina inainte de a o monta sa ii faci ungerea. e cel mai important lucru acesta de a lubrifica turbina.
Poti sa dai la cheie fara sa pornesti motorul si se unge imediat, insa nu o sa faci asta in fiecare dimineata.Oricum, rau nu ii face sa ii pui ulei cu seringa prima data.
ps
Apropo de ungerea asta.BMW-ul a facut un studiu despre uzura motorului la prima pornire la rece.Doua porniri pe zi timp de un an echivaleaza cu mersul masinii pe o distanta de 20k.
Page 1 of 1