BMW AUTO FORUM: Resetare interval service: E24, E30, E34, E36. - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Resetare interval service: E24, E30, E34, E36.

#1 User is offline   Franko Icon

  • المدرسة القديمة
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 182
  • Joined: 03-September 09
  • Location:km 0
  • Car:E30 convertible

Posted 06 September 2009 - 06:40 PM

Luminile care indica timpul unei noi inspectii a masinii sunt considerate de multe persoane inutile . Luminile care indica intervalul de service se pot reseta prin conectarea a doi pini de la mufa unde se conecteaza si testerul . Sunt doua tipuri de mufe folosite la BMW . Primul tip este un conector cu 15 pini folosit pana in 1987 ia celalalt tip are 20 de pini si este prezent la masinile fabricate dupa anul 1987. Resetarea luminilor este descrisa mai jos . Cea mai intalnita problema in momentul in care se reseteaza intervalul de service este cauzata de acumulatorii NiCad din bord . Acesti acumulatori sunt predispusi deteriorii si se pare ca se strica frecvent la un interval de 4 ani (acest lucru nu este obligatoriu). Simptomele provocate de acumulatorii deteriorati sunt :
1. Aprinderea permanenta a luminilor de service (acestea nu se sting nici dupa resetarea intervalului de service)
2. Intervalul de service se reseteaza dar dupa scurt timp incep din nou sa se aprinda luminile de inspectie
Alte probleme cauzate de acumulatorii deteriorati sunt : probleme in functionarea turometrului si probleme in functionarea litrometrului .
Acesti acumulatori se pot schimba dar necesita anumite cunostinte in materie de electronica.
Resetarea intervalului de service + ulei pentru modelele fabricate dupa 1987

Cum arata mufa de conectare a testerului : http://img181.imageshack.us/img181/6668/latetypeconnector2.jpg
Resetarea intervalului de service + resetarea schimbului de ulei se face prin conectarea pinului 7 cu pinul 19 (masa) .
Exemplu : http://img242.imageshack.us/img242/1026/latetypeconnector.gif

Modul corect pentru a face resetarea este sa NU fie contactul pus , nici macar pe prima pozitie (accesorii) , sa conectati pinii intre ei(cel mai bine este sa ii fixati in asa fel incat sa nu se miste sau sa mai fie o persoana cu dumneavoastra care sa tina firul) iar apoi sa puneti contactul pe prima pozitie (accesorii) sau pe a doua pozitie (daca pe pozitia accesorii nu se aprind luminile de inspectie) . Pentru a reseta intervalul de schimb al uleiului tineti contactul pus 3 secunde . Pentru a reseta intervalul de service tineti contactul pus 12 secunde .

Functia atribuita fiecarui pin de pe mufa conectoare : http://img140.imageshack.us/img140/1280/pinilateconnector.jpg
ATENTIE : NU CONECTATI ALTI PINI DEOARECE PUTETI STRICA CEVA LA CALCULATORUL MASINII ! ACEASTA OPERATIUNE SE FACE PE PROPRIE RASPUNDERE !


Resetarea intervalului de service + ulei pentru modelele fabricate pana in 1987

Cum arata mufa de conectare a testerului : http://img140.imageshack.us/img140/8566/earlytypeconnector.jpg
Resetarea intervalului de service + resetarea schimbului de ulei se face prin conectarea pinului 7 cu pinul 1 (masa) .
Exemplu : http://img245.imageshack.us/img245/47/earlytypeconnector2.jpg

Modul corect pentru a face resetarea este sa NU fie contactul pus , nici macar pe prima pozitie (accesorii) , sa conectati pinii intre ei(cel mai bine este sa ii fixati in asa fel incat sa nu se miste sau sa mai fie o persoana cu dumneavoastra care sa tina firul) iar apoi sa puneti contactul pe prima pozitie (accesorii) sau pe a doua pozitie (daca pe pozitia accesorii nu se aprind luminile de inspectie) . Pentru a reseta intervalul de schimb al uleiului tineti contactul pus 3 secunde . Pentru a reseta intervalul de service tineti contactul pus 12 secunde .

Functia atribuita fiecarui pin de pe mufa conectoare : http://img78.imageshack.us/img78/2305/piniearlyconnector.jpg
ATENTIE : NU CONECTATI ALTI PINI DEOARECE PUTETI STRICA CEVA LA CALCULATORUL MASINII ! ACEASTA OPERATIUNE SE FACE PE PROPRIE RASPUNDERE!

Acesta este un articol DIY. Resetarea inspectiei de service si de ulei se face pe proprie raspundere.
Cel care a scris articolul nu este raspunzator pentru eventualele pagube provocate .
Va asumati intreaga responsabilitate pentru eventualele neplaceri cauzate de aceasta operatiune.




Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users